Die is faillietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die had ik nog gewoon liggen
Of anders gewoon even vragen bij je gitaarboer.
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef rubje het volgende:wat is een OP zonder iets van een plaatje oid? zodat we tenminste weten waar we over kunnen praten?
Wat een agressieve houding opeensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.quote:
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Faalhaas...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Nee man ik moet zo wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokken
Zat eerst .009 op. Maar ik wil m`n vingers wat sterker laten worden, dus vandaar die zwaai van .009 naar .011, het is echt een wereld van verschil in toonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
Mooi is ie, hè?quote:
Kom dan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!
Ik verbouw je smoel!
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekostquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze beginnende gitaristen niet zo mogen op het forum.
Ik post zo nu en dan wat dingetjes, vinden ze niks.... zelfs al post ik niks. En geef ik gewoon serieuze tips dan nog lopen ze af en toe op me te kankeren...
Dat moet toch eerst?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaien
Ik kan het vast wel vinden, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.
Ja ok, het ligt ook wel voor een deel aan mezelf, ik ben gewoon super enthousiast thats all.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
Braddie 2.0quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat hier in de buurt zo goed als niks te doen is, en er geen vraag is naar bandjes in cafés etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook, wat precies, want zo kan niemand je helpen en blijkbaar doe je iets niet goed
Wat?quote:
Dit..quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
quote:
Zaal openquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
Joh.quote:
Kom van die brug af, nu!quote:
Friesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Joh.
Ik vind Fries echt geinig, je kunt uit sommige zinnen echt de tofste dingen halen. Ik ben ook altijd blij als de Friese Omroep hier op tv is!
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef Neraice het volgende:
[..]
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelen
Je bedoelt dat 't al te laat is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Pics or it's a Staggquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Best wel kjoet al die pedalen naast elkaar![]()
![]()
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
Vast wel toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaan
Belsen zou zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Ding,ding,ding!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?quote:
Dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!
Mijn steun heb je
Ik ben schijtjaloers op zijn spel, ja...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?
Die Muddy Waters tele blijft echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef guitarist het volgende:
"gitarist Brian had het naar zijn zin"
http://www.nufoto.nl/foto(...)uxorlive-arnhem.html
LOLOLOLOLOLLL
Nee, dat kan absoluut niet, Elixir, kutsnaren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:
Doe is netjes op je bord doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Bord ligt nog op de zaakquote:
En ik moet nog even overpeinzen in welke volgorde ik ze ga plaatsen en welke ik er wel of niet op ga doen ik heb er te veelquote:
Gewoon adapter + daisy chain kopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De digitale Delay is echt een stroomzuiper nu al een 9V blok leeg![]()
*Gelukkig zijn het oplaadbare
Hen ik al maar wilde testen of het echt zo'n stroomvreter was en idd en nog erger dan mijn ouwe digitale piepanez delay dat verbaasde me welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon adapter + daisy chain kopen
Het lag aan mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lag aan mij.
Zoals ik al zei had ik hem meteen door het gaatje gehaald en niet eerst er om heen gewikkeld.
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...
Doe hem de groetjes van ons allen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:26 schreef Braddie het volgende:
Ik wacht overigens op Dean!.
Phaser word opgehaald!
En een kusje van mij.quote:
Zegt Braddie 2.0quote:
Valt wel mee meestal verander je maar 1 of twee effecten als je omschakelt en er zijn natuurlijk ook a/b schakelaars te koopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of niet
Ik doe ze er nooit eerst omheen en dan erin en ik heb nog nooit binnen een week een snaar gebroken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)
Dan ligt het aan mij ja.
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.quote:
Waar kennen wij dit van?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik hoorde net mijn buurjongetje van 8 die al 6 jaar speelt en ik speel veeeeeel beter
Ok, Braddie 1.1 alpha dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.
Ik zei dat ik beginner was en meer niet. En die zijn er meer hier.
Thanks maar ik had ook maar 2 minuten geoefend he! En alles op gehoor enzo!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar kennen wij dit van?
Maar wat je op Youtube hebt staan is ook niet slecht hoor. Als je ervan houdt natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |