Braddie 2.0quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
Het komt er op neer dat hier in de buurt zo goed als niks te doen is, en er geen vraag is naar bandjes in cafés etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook, wat precies, want zo kan niemand je helpen en blijkbaar doe je iets niet goed
Wat?quote:
Dit..quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
quote:
Zaal openquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
Joh.quote:
Kom van die brug af, nu!quote:
Friesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Joh.
Ik vind Fries echt geinig, je kunt uit sommige zinnen echt de tofste dingen halen. Ik ben ook altijd blij als de Friese Omroep hier op tv is!
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef Neraice het volgende:
[..]
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelen
Oude mensenquote:
Je bedoelt dat 't al te laat is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Pics or it's a Staggquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Best wel kjoet al die pedalen naast elkaar![]()
![]()
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |