Valt wel mee meestal verander je maar 1 of twee effecten als je omschakelt en er zijn natuurlijk ook a/b schakelaars te koopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of niet
Ik doe ze er nooit eerst omheen en dan erin en ik heb nog nooit binnen een week een snaar gebroken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)
Dan ligt het aan mij ja.
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.quote:
Waar kennen wij dit van?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik hoorde net mijn buurjongetje van 8 die al 6 jaar speelt en ik speel veeeeeel beter
Ok, Braddie 1.1 alpha dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.
Ik zei dat ik beginner was en meer niet. En die zijn er meer hier.
Thanks maar ik had ook maar 2 minuten geoefend he! En alles op gehoor enzo!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar kennen wij dit van?
Maar wat je op Youtube hebt staan is ook niet slecht hoor. Als je ervan houdt natuurlijk...
Als je nou ff een kwartiertje oefent kan je er ook bas bij doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks maar ik had ook maar 2 minuten geoefend he! En alles op gehoor enzo!
ach, kan mij het eigenlijk schelen...`quote:
Klinkt goed hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef blckbb het volgende:
Even kijken of het opnemen goed gaat. 18 seconden durend bluesstukje (uit een opgenomen improvisatiedinges) Rhythm met mijn gitaar via de bridge pickup en lead met neck pickup, met mijn nieuwe Ibanez door een Digitech RP50 (op Reverb) en de Roland versterker.
KLIK
Die heeft toevallig dezelfde voornaam als jij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
Heb je 'm een hand gegeven? Niet je handen wassen dan, je handen zijn nu gezegend met zijn gitaarskills!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Braddie aangeraakt
Bedankt voor de handel dude, ziet er goed uit
Klinkt zoals verwacht goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Zal vast nog moeten verwerken ofzo maar tadaaaadinges
Kut, net gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je 'm een hand gegeven? Niet je handen wassen dan, je handen zijn nu gezegend met zijn gitaarskills!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |