Ja, de modjes vreesden dat hij hen zou gaan pwnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef KaMo het volgende:
Daarom was hij ook een tijdje niet welkom! >=|
En hoe!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja, de modjes vreesden dat hij hen zou gaan pwnen
hahah die blondje jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Fixed![]()
* En fokker kan geen relatie met levende wezens hebben dat weet je toG
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:45 schreef brother52 het volgende:
Ach, dan is het nu een keer niet door de drank.
Is dat zo? Ik heb een PM gestuurd, ik merk het wel!quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat doe ik mezelf aan, op je brakke zondagochtend FOK!en en dan ook nog op een link van Braddie klikken.
Ga je nu weer zielig lopen doen? Je weet toch onderhand wel dat als jij je kutzooi plaatst hier dat je zoiets kan verwachten?quote:
quote:
ik wou niet gemeen doen maar het is inderdaad klote herriequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga je nu weer zielig lopen doen? Je weet toch onderhand wel dat als jij je kutzooi plaatst hier dat je zoiets kan verwachten?
Ik bied een appel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee ik heb wel twee compressors wie biedt?
![]()
1 Behringer Nieuw
en 1 Ibanez gebruikt in goede staat.
Here we go again!quote:
Ja, die cleans zijn inderdaad erg fijn. Hou oud hij is weet ik eerlijk gezegd ook niet... wel ergens jaren 80 jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)
L.no zegt dat het vanzelfsprekend een eer was om je te ontmoeten, dat was overbodig om nog apart te vermeldenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef genakt het volgende:
[..]
dat zij je nou niet toen je mij zag
L.no: Nee, want zo krijg ik zijn toetstalent!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
JIJ! Heb jij je handen ongewassen gelaten?:D
Een powermac ok dealquote:
Nee, een echte. Zo eentje waar je wel wat mee kan.quote:
Later ik wordt weer lastig gevallen ivm werk....quote:
Werk dat interfereert met levenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Later ik wordt weer lastig gevallen ivm werk....
Maar dat is toch chill man! Zo lekker filmpjes posten waarin jij losgaat op je keyboard in je onderbroek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
L.no: Nee, want zo krijg ik zijn toetstalent!
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroekquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar dat is toch chill man! Zo lekker filmpjes posten waarin jij losgaat op je keyboard in je onderbroek.
Nu ik het teruglees staat er echt iets heel ranzigs... Ik ga maar eens aan de koffie!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroek
Sorry, Dean!quote:
Ding, ding, ding!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef KaMo het volgende:
Wacht.
Nu komt alles samen, de vriendin waar Dean het telkens over heeft... is L.no?
Goed planquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees staat er echt iets heel ranzigs... Ik ga maar eens aan de koffie!
Ja die bedoelde ik eigenlijk al met "jij".quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroek
De T-Rex natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Moeilijk, moeilijk,
T-Rex Tonebug of Boss FRV-1...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
De T-Rex natuurlijk.
Alleen al hierom.
Heb je em al aan de praat?quote:
Gefeliciteerd! Leuk speelgoed!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij Phased inmiddels weer
Doe een bod en ik ben vlotquote:
Wat moet ik met een Phaser...quote:
neitherquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Moeilijk, moeilijk,
T-Rex Tonebug of Boss FRV-1...
Welke reverb raad je dan aan?quote:
Stiekem toch wel cool!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |