Electro Harmonics Holy Grailquote:
Ja, dat is precies welke ik hebquote:
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Electro Harmonics Holy Grail![]()
Maar liefst natuurlijk gewoon een ingebouwde
Vond die EHX zelf wel goed klinkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.
En een ingebouwde, dat wordt lastig op een vintage amp die er al staat
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat dingquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat ding
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Ik gebruikte phaser wel eens op bas, om een beetje synthy sound te krijgen icm een fuzz
Daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk niet
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...quote:
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...
Zat originaliteit nog te vinden in de muziek, hoor! Maar inderdaad, zoals je correct opmerkt, in de popmuziek niet bijster veel...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?
Shakira is in het echt best wel een leuk mens trouwens. Muziek is niet mijn ding, maar ze is wel tof.
Wat was het probleem nou Dean?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij Phased inmiddels weer
Paar losse contactenquote:
Zeg dat welquote:
Je kan ze uploaden zonder tags en niet terug te vinden, alleen met de directe link.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
Ik had bijna een Braddie-style filmpje op jijbuis voor jullie gezet, maar ik kon mij beheersen!
Ohjaquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij heb ik toch echt 2 akkoorden aangeslagen toen ik bij jou was!
Iets totaal anders: wanneer is nou de meat?
Ships ik moet nog naar de supermarktquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat te eten... en hier zijn de supermarkten heul niet open
Leuk speultje dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Wel uitgebreid, zo'n Phase 100... maffe geluiden allemaal
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
[..]
Leuk speultje dus?
Food is in tha housequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ships ik moet nog naar de supermarkt![]()
Mwah, die oldskool hardrock/metal hangt vol met Phasers enzo. Eddie van Halen was er volgens mij ook niet bepaald vies van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |