Wat moet ik met een Phaser...quote:
neitherquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Moeilijk, moeilijk,
T-Rex Tonebug of Boss FRV-1...
Welke reverb raad je dan aan?quote:
Stiekem toch wel cool!quote:
Electro Harmonics Holy Grailquote:
Ja, dat is precies welke ik hebquote:
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Electro Harmonics Holy Grail![]()
Maar liefst natuurlijk gewoon een ingebouwde
Vond die EHX zelf wel goed klinkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.
En een ingebouwde, dat wordt lastig op een vintage amp die er al staat
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat dingquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat ding
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Ik gebruikte phaser wel eens op bas, om een beetje synthy sound te krijgen icm een fuzz
Daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk niet
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...quote:
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...
Zat originaliteit nog te vinden in de muziek, hoor! Maar inderdaad, zoals je correct opmerkt, in de popmuziek niet bijster veel...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?
Shakira is in het echt best wel een leuk mens trouwens. Muziek is niet mijn ding, maar ze is wel tof.
Wat was het probleem nou Dean?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij Phased inmiddels weer
Paar losse contactenquote:
Zeg dat welquote:
Je kan ze uploaden zonder tags en niet terug te vinden, alleen met de directe link.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
Ik had bijna een Braddie-style filmpje op jijbuis voor jullie gezet, maar ik kon mij beheersen!
Ohjaquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij heb ik toch echt 2 akkoorden aangeslagen toen ik bij jou was!
Iets totaal anders: wanneer is nou de meat?
Ships ik moet nog naar de supermarktquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat te eten... en hier zijn de supermarkten heul niet open
Leuk speultje dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Wel uitgebreid, zo'n Phase 100... maffe geluiden allemaal
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
[..]
Leuk speultje dus?
Food is in tha housequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ships ik moet nog naar de supermarkt![]()
Mwah, die oldskool hardrock/metal hangt vol met Phasers enzo. Eddie van Halen was er volgens mij ook niet bepaald vies van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
Deze;quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor compressors zijn dat nou Nimby?
Ik ben meer van Vox dan van Marshall, dus voor mij is de keus simpel. Ik ben in mijn studententijd heel Nederland doorgeweest met het OV, krijg je niks van!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
Om nogmaals maar 'ns op terug te komen. Je zou het liefst dingen spelen als Dire Straits/ Mark Knopfler / Eric Clapton etc. en je hebt ¤150 liggen. Zou je dan voor de Marshall gaan (die je al thuis hebt staan en geen moeite voor hoeft te doen) of de VOX Cambridge 30 Twin (waar je voor moet reizen, mogelijk zelfs de trein?(geen idee hoe dat ooit goed moet komen though)).
Qua uiterlijk ben ik wel om maar daar gaat het niet om....
Mooie kleurquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, lekker gespeeld (en ondertussen ook gegeten)...
[ afbeelding ]
Is die AC4TV een beetje tof?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Spelvout het volgende:
Toevallig, ik ben ook die overstap aan het maken
Heb momenteel een Marshall MG30FX die ik in de verkoop doe om vervolgens een VOX AC4TV te halen
Niet m'n eerste keus qua kleur maar ziet er eigenlijk ook helemaal niet slecht uit!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, lekker gespeeld (en ondertussen ook gegeten)...
[ afbeelding ]
Ook voor de mijn muzieksmaak?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben meer van Vox dan van Marshall, dus voor mij is de keus simpel. Ik ben in mijn studententijd heel Nederland doorgeweest met het OV, krijg je niks van!
Grappig, ook geen gekke VOX trouwens, je hebt wat meer (over) te besteden dan ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Spelvout het volgende:
Toevallig, ik ben ook die overstap aan het maken
Heb momenteel een Marshall MG30FX die ik in de verkoop doe om vervolgens een VOX AC4TV te halen
Verschepen per trein van de VOX is handiger dan een Marshall (10 kg verschil). Gelukkig is de Marshall met de auto gehaald.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ook genoeg handel verscheept per trein, niks aan de hand.
Rare vrienden heb je, ze zullen wel goed bij je passen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
Ik had vandaag een opname dagje gepland met wat vrienden.
2 daarvan zijn niet op komen dagen en wat ik nog wel het kloterigste vind...
Die 1 van de 2 moest werken(maar zou om 11 uur al komen. Dus mijn zondag ochtend naar de klote).
Die andere vond het leuker om bij een maat van hem te gaan WoWen en Blowen
Het gaat niet primair om de kleur natuurlijk, maar om de klank. Om vooral op je laatste opmerking in te gaan:quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet m'n eerste keus qua kleur maar ziet er eigenlijk ook helemaal niet slecht uit!
[..]
Ook voor de mijn muzieksmaak?
[..]
Grappig, ook geen gekke VOX trouwens, je hebt wat meer (over) te besteden dan ik.
[..]
Verschepen per trein van de VOX is handiger dan een Marshall (10 kg verschil). Gelukkig is de Marshall met de auto gehaald.![]()
De keus voor mij ook is dat de Marshall erug hard moet/gaat, terwijl ik alleen maar op een kamertje speel.
De priklijstquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje: wat hoort er allemaal in een priklijst te staan.Ken dat woord heul niet joh!
Moet hem zelf nog testen, er zitten hier in de buurt geen winkels die hem verkopen dus ik moet ergens een keer tijd maken om een dagje er op uit te gaanquote:
Kan ook...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Of ik hou de Marshall en koop de Vox erbij.
Dat is, mits je goede gear hebt, altijd de beste optie.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is, mits je goede gear geld hebt, altijd de beste optie.
Ook cool!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef brother52 het volgende:
Ik had vanmiddag bijna deze gekocht
[ afbeelding ]
is Den Bosch te ver weg voor je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zit eraan te denken om een advertentie te plaatsen op de muzikantenbank.
Maar weet eigenlijk niet welke kant ik op wil met de muziek
ga ik 25 november in de hmh heenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef Cynic het volgende:
Ik zou ooit nog wel eens iets willen doen als Jeff Wayne's "War of the World"
Wat een vreselijk gave geluiden zitten daar in
Het ging toch nog lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rare vrienden heb je, ze zullen wel goed bij je passen.
Die van The Who heb ik ook regelmatig zien staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook cool!
Ik heb deze ook al:
[ afbeelding ]
En ik wil deze eigenlijk ook...
[ afbeelding ]
Jimi is eigenlijk nummer 3!
Juist niet, kisten zijn veel te lomp voor op het podium. Voor je het weet trap je dwars door je pedaaltjes heen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Als podiumbeest zijnde heb je meer aan legerkisten![]()
Doet je voet geen au als je verkeerd trapt of stapt![]()
Je moet ook niet met je hak en vol gewicht op je pedaal gaan stampenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist niet, kisten zijn veel te lomp voor op het podium. Voor je het weet trap je dwars door je pedaaltjes heen.
Ja hoor, weet je wel hoe moeilijk dat is wanneer je als een malle op het podium aan het rondspringen bent?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hak en vol gewicht op je pedaal gaan stampen![]()
![]()
Je moet als een ballerina de knop van je pedaal toucheren
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja hoor, weet je wel hoe moeilijk dat is wanneer je als een malle op het podium aan het rondspringen bent?
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Als podiumbeest zijnde heb je meer aan legerkisten![]()
Doet je voet geen au als je verkeerd trapt of stapt![]()
* En voor stagediven heeft het ook zo zijn voordelen
Ik kan nog geen eens rijden met werkschoenen, laat staan optreden. En puntschoenen zijn echt een hel om pedaaltjes mee in te trappen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!
Ik voel me altijd een halve zool als ik van die dingen aan heb.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Voor mijn werk al jaren altijdwerkschoenen aan, dus dat gaat wel goed inmiddels
Heb je wel eens op een podium met veel gebroken glas gespeeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!
Klopt, misschien daarom dat het mij ook niet veel boeit, hou wel van een paar stevige schoenen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een halve zool als ik van die dingen aan heb.
Het staat ook niet, een mager mannetje van 1.94 met skinny jeans en lompe maat 45 werkschoenen.
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op een podium met veel gebroken glas gespeeld?
Ik wel namelijk en dan ben je echt blij met je kisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |