Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
De plintenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
En wat zijn de plannen voor dit weekend?
ik was je gewoon voorquote:
Ik ga vanavond weinig doen en morgen naar Symphonica in Rosso in Arnhem met Biancaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doetquote:
Ja heel vervelendquote:
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doet
We gaan nooit met de treinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck. Treinen rijden er niet![]()
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De plintenKoen naar de kapper
en zondag naar mijn schoonmoeder
Sting komt daar toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weinig doen en morgen naar Symphonica in Rosso in Arnhem met BiancaEn zondag relaxen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doet
quote:
dat is chantagequote:[..]
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....
Ik wilde muffins meenemen naar de sint meet maar ik denk dat ik ze thuis laat
Ja, Sting en zijn zoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder niet?
![]()
[..]
Sting komt daar toch?
werken en zaterdagaaf geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
Misschien wel, maar gok van nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, misschien kom je het vriendje van m'n zusje nog tegen
Ja ook wel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder niet?
![]()
quote:
Succes en veel plezierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
En vriendin bellen denk ik
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....
Oh, ehh. Yeah, whateverquote:Ik wilde muffins meenemen naar de sint meet maar ik denk dat ik ze thuis laat
quote:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woningquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook wel hoormaar net iets minder dan de rest, want zodra de plinten geplint zijn
dan kan ik de kasten in gaan delen en dus troep gaan opruimen, en dus de berging leegmaken en dan kan mijn fiets weer naar binnen
En Koen moet naar de kapper want het ziet er niet uit
En naar mijn schoonmoeder is gewoon gezellig een dagje weinig doen
kook zequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
ik heb altijd gelijkquote:
Tot Laterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
Behalve door de weeks en in het weekend toch?quote:
alleen maar met dagen met een a erinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de weeks en in het weekend toch?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opent![]()
[..]
Oh, ehh. Yeah, whatever
Jep ik ken het en ik irriteer me aan dingen die niet 'afgemaakt' worden dus daar maar iig een begin maken morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woning, in al de jaren dat ze daar gewoond hebben nooit de plinten geplakt
Gratis pizza van de appie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik vanavond eten?Heb nergens zin in
dan eet je niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten flesquote:
Nehquote:
Relaxzequote:
Met een geroosterd broodje om een beetje te dippen/soppen/kom schoonmakenquote:
|Wij eten pasta, lekker simpel, lekker lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vind er maar niks aanquote:
wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?quote:
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?
dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langs
Oh dat kanquote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck. Treinen rijden er niet![]()
Woojoo! Toen was jij nog jongquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Woojoo! Toen was jij nog jongKen je nagaan HOE oud ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgen pasquote:
Pics van zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, misschien kom je het vriendje van m'n zusje nog tegen
Ik had macaroni...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Soep is altijd goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehMisschien een soepje ofzo
oef zoveel rook ik echt nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen pas.
[..]
Pics van zusje!
[..]
Ik had macaroni...
[..]
Soep is altijd goed.
Ah een 1-MPG-portie-quiche?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
Ik heb mijn opa nooit gekend, maar alle foto's die ik heb daar staat ie rokend opquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
In dat geval, pics van zus én van zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusje
Er zit wel ook al het woord mini in heh..quote:
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit wel ook al het woord mini in heh..
Krijg je allebei nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval, pics van zus én van zusje!
Ik denk dat je dat misschien nog wel te weinig zou vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah een 1-MPG-portie-quiche?
Klinkt als mijn opa, alleen heeft die wel nog de ergens-in-de-70 gehaald. Mijn andere opa dan weer niet, terwijl die niet rookte.
Oh je jongere zusje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusje
Sla heb ik ook nog wel voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...
Nah daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...
Zoek lekker zelf maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh je jongere zusje?Ja Trev, doe eens pics?
Ha! Zie je welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sla heb ik ook nog wel voor jeDus was vast gelukt
R&P.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
dit topic gaat de depressieve kant op![]()
is er eigenlijk een sub-forum voor condoleances, levensverhalen of waar je je verdriet kwijt kan?
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?
Hoofdgerecht is we machtigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah daar hou ik niet vanHoofdgerecht moet gewoon goed zijn
Dan heb jij nog nooit een depressie gehadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
dit topic gaat de depressieve kant op![]()
is er eigenlijk een sub-forum voor condoleances, levensverhalen of waar je je verdriet kwijt kan?
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah daar hou ik niet vanHoofdgerecht moet gewoon goed zijn
Daar ben ik niet zo erg gevoelig voor geloof ikquote:
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.
Maar voor jou had ik ook gewoon een grote gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo erg gevoelig voor geloof ik![]()
[..]
Precies!
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?
Oeh Fha wij moeten nogeens naar Steakhouse Amadeus in Edequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.
Morgen een ander he!quote:
hihi wist ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar voor jou had ik ook gewoon een grote gemaakt
Oh moeten we dat ja?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh Fha wij moeten nogeens naar Steakhouse Amadeus in Ede![]()
oh nee, daar moet je kluiven
Whehehequote:
Collega op stage snapte hem nietquote:
Omgquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Collega op stage snapte hem nietDus stuurde ik er maar een FAIL kitteh achteraan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Collega op stage snapte hem nietDus stuurde ik er maar een FAIL kitteh achteraan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook..quote:
Ja dezelfde als gisterquote:
wat een keesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat voor Fokmeet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dezelfde als gister![]()
Oh nee morgen eet ik biefstukFokmeet
Ik heb al stevige trek maar die quiche stolt nog nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik krijg honger van jullie
* Fha is dus gedwongen om tweedelig avond eten te doen en zet oven aan
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al overquote:
Oh, en dan komt die pinguin welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al over....
Ze willen ons er gewoon niet bij hebben..
Ah, iemand heeft weer de schuld, kom maar door met die schransbuienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik krijg honger van jullie
* Fha is dus gedwongen om tweedelig avond eten te doen en zet oven aan
Nee kloptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al over....
Ze willen ons er gewoon niet bij hebben..
Dat had ik al lang gevondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[TAL Meet]16 oktober in The Guardian(Utrecht)
Fijne avond Fhaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan douchen en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
Net alsof je ook maar hierheen DURFT te komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ik al lang gevonden.
Maar ik blijf wel weg hoor.
laters trevquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar de schouwburg, eens kijken of Tijl Beckand er wat van maakt(is een try-out dus ik zie wel)
Bis Later Lui![]()
douche en slaap ze Fhaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan douchen en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
ze is ook al bijna getrouwdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha wordt nu al een huismusjeSlapen om 7 uur
hierzie dabedoelikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is ook al bijna getrouwd
schattepatatjequote:
tis frietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schattepatatjehoe is het nou?
MZquote:
in schattepatatje is het niet frietquote:
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in schattepatatje is het niet friet
preciesquote:
LLquote:
anders mocht ik MPG toch noooooit zo noemen, gekkiequote:
Snoetepetoetquote:
wel te hopen dat je dan beter hebt dan wat we vandaag hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:09 schreef Ladylike het volgende:
MPG![]()
zometeen eens ijs in mn bak doen.
Morgen vrij
Enferquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ben ik weer
En mn internet doet het ook weer, jeujjj
Goed welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Snoetepetoet
Hoe voel je je nu?
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ben ik weer
Fijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed wel![]()
Thijs was mooi heul niet gaan slapen![]()
Dus die lag er om 7 uur al in![]()
Zijn de poezels nog heel?
enferquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ben ik weer
Waarom vind jij datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi LL![]()
![]()
Heb je al gehoord dat Fha gaat trouwen?![]()
Nee, echt waar
Ja, vanochtendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer
Was je internet stuk?
Stquote:
hey mopquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi LL![]()
![]()
Heb je al gehoord dat Fha gaat trouwen?![]()
Nee, echt waar
Wat stomquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, vanochtend
Toen maar even via mobiel gefokt, maar das toch een stuk minder handig
Hoe ist met jou?
[..]
St![]()
Ik mag niet klagenquote:
Ja. Iets met een ... ik weet het al niet meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat stomMaar fijn dat alles het weer doet
Hier alles wel okee![]()
Moe, dus ik denk dat ik zo met laptop op bed ga
![]()
Zoheeequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
bailey's opt werk drinken![]()
Suikerbeebjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schattepatatjehoe is het nou?
Hij vindt Fha leuk, duh.quote:
neh neh, ik bin unne petatquote:
zaak van gf hequote:
Dat blijft ze niet doen natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn![]()
Hihihi gekke Thijs
Poezels zijn nog heel en Hilde is een echte knuffelkont
Ik kreeg alleen wel weer een fijne verrassing.... een dikke drol op de slaapkamerals ze nou dat blijft doen, af en toe niet naar de kattenbak gaan, wat kan ik dan het beste doen?
Euverloaperquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeebje
Ja goed, morgen werken en dan een klein beetje weekend. En daar?
[..]
Hij vindt Fha leuk, duh.
[..]
neh neh, ik bin unne petat...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
bailey's opt werk drinken![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Iets met een ... ik weet het al niet meerBoeit me niet, dat IT gebeuren
Ja idd
Mooi zo!
LekkerrGoed plan idd
Ik heb lekker gegeten met mn lief, en ben vandaag naar een oud-patiënte geweest die nu een vriendin van me aant worden is. Heeft een superschattig jochie van zo'n 4,5 maand, wat een scheet is datWil alleen maar op je schoot staan en aan je haren trekken, schatert het uit
![]()
Geweldig.
jij wilde geen koffie meerquote:
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat blijft ze niet doen natuurlijk!
En zo wel, dan met haar neus in de drol in kwestie drukken, en haar vervolgens aan haar nekvel naar beneden tillen en haar op de kattenbak zetten.
een klein beetje weekend?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
Suikerbeebje
Ja goed, morgen werken en dan een klein beetje weekend. En daar?
Ze is pas sinds gisteravond bij me en ze is wel een paar keer op de bak geweest al. Dus ik kijk het nog even aan voor ik andere maatregelen neemquote:
Ja. Duurt maar tot maandagmorgen hequote:
werkze en tot de volgende keerquote:
Creepy?quote:
pak nog maar een baileysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En het kan zijn dat ze Sofies geur (nog) te overheersend vindt en niet zo goed durft, maar ik zou niet meteen er nog eentje bij zetten ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat hoop ik ook jaMaar dankje voor de tip
Ahquote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheAls het het maar weer doet toch
Klinkt goed allemaalEn wat leuk dat je via je werk een vriendin maakt
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wiltquote:
Ik had em expres gisteren schoongemaakt, dus hopelijk is het gewoon even de spanning enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het kan zijn dat ze Sofies geur (nog) te overheersend vindt en niet zo goed durft, maar ik zou niet meteen er nog eentje bij zetten ofzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak nog maar een baileys
moet nog naar huis rijden gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat kan zonder trouwen ook allemaal toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wilt
Dat kan ook prima zonder huwelijk of partnerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wilt
Dat is inderdaad een super complimentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah
[..]
Zo is het![]()
Ja, echt superleuk. Tis zo'n tof wijf. Ze had echt een kuttijd in het ziekenhuis en ze had aan mij echt heel veel zei ze later, ik was echt een lichtpuntje. Zo'n leuk compliment. We denken ook over veel dingen hetzelfde en dat is echt leuk.
ja maar dan zie je zo over de top uit als vrouw in die jurkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan zonder trouwen ook allemaal toch?Ik heb er verder geen verstand van en zo natuurlijk he
mijne nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
Ja. Duurt maar tot maandagmorgen he.
En zondag nog zwemmen, en taxi-rijden voor oma.
bedden genoegquote:
Ehm... bij een van die activiteiten zie ik dan toch een probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder huwelijk of partner
dream onquote:
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... bij een van die activiteiten zie ik dan toch een probleem.
Ja, ok, maar dan is het nog wel een soort van partner hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personen
Voor trouwen geldt dat trouwens ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personen
Wait.. Whut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor trouwen geldt dat trouwens ook
Ik bedoel dat het kan. Mocht je willen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
Wait.. Whut?
Trouwen met een random persoon? Why?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kan. Mocht je willen...
iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... bij een van die activiteiten zie ik dan toch een probleem.
hoop doet levenquote:
Zeker jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een super complimentEn je leert elkaar in zo'n periode vast heel anders kennen ook enzo, dus dat schept vast ook een andere band.
Nee johquote:
Koffiepauzequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
We hadden even pauze
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
We hadden even pauze
quote:
Zo klopt hijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:16 schreef Muck het volgende:
Koffie
Mijn plakkertjes gaan los, dus ik ben nu een leukoplastmuckie
Oooh, mogen ze er ook af blijven nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:16 schreef Muck het volgende:
Koffie
Mijn plakkertjes gaan los, dus ik ben nu een leukoplastmummie
Hehehequote:
ohnee...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
Hehehe
en wast maar zo'n feest sugarbabe, ze moeten er tot zondagochtend negen uur op blijven zitten
Dat doe je wel heel snelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehehe
en wast maar zo'n feest sugarbabe, ze moeten er tot zondagochtend negen uur op blijven zitten
Kruidnootjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dan is het goed
Ik heb ook zin in iets, ik weet alleen niet wat. Qua eten dan he.
Opzuipenquote:
Oja, wok wilde me niet vanavond he?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, wok wilde me niet vanavond he?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, wok wilde me niet vanavond he?
nou ja, kies dan maar een verhaaltje uitquote:
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
Aaaargh.... Dilemma.....
Wordt het een glaasje van deze:
[ afbeelding ]
Of van deze:
[ afbeelding ]
Oh...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wrong
ik heb de hele middag uitgerust
Jaaaaahaaaaa?quote:
Correctquote:
Keequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:19 schreef MPG het volgende:
Jaaaaahaaaaa?
Gaat het niet door?
Dan vraag ik Marijke wel voor een verhaaltje.
Opgelost dan?quote:
Jeeeeejquote:
Ja, ik, hoiquote:
Zat wat dwars, beter eruit dan erin laten kan gaan rotten.quote:
Trusten Enfquote:
Slaap lekker Marijkequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Enfer
Ik lig al een tijdje op bed met laptop maar ga nu ook maar lekker slapenDus trusten allemaal
Truste meissiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Enfer
Ik lig al een tijdje op bed met laptop maar ga nu ook maar lekker slapenDus trusten allemaal
Slaap lekker MPGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Marijke![]()
Ik ga trouwens ook slapen.
![]()
...
Dat was zijn eigen postquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
die post hier boven geld voor jou dus zeker
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga toch maar een tukkie doen lieverdjes![]()
Slaap lekker en sterktequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga zo pitten. Morgen een zware fokmeet
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
die post hier boven geld voor jou dus zeker
Was net uit de kroeg gegaan omdat ik koppijn had, dus terug naar huis gelopen. Koppijn was flink gezakt dus maar weer fles open gemaakt, begin toch aardig verrot te raken.quote:
Je doet het je zelf aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Was net uit de kroeg gegaan omdat ik koppijn had, dus terug naar huis gelopen. Koppijn was flink gezakt dus maar weer fles open gemaakt, begin toch aardig verrot te raken.
Moet dus echt zo maar eens slapen.
Ja, ok. Maar kon net niet in slaap komen dus tja moet wat.quote:
Aha een slaap mutsje dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar kon net niet in slaap komen dus tja moet wat.
Slaap Lekkerquote:
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:37 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders word het niets morgen.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:37 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders word het niets morgen.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 Marijkezwolle
02. 079 goldfinger1963
03. 058 MPG
04. 049 Trevland
05. 044 LovelyLady
06. 043 suikertaartje
07. 037 Dr_Flash
08. 030 DaMart
09. 029 wel.o.k
10. 027 Enfermera
11. 026 JaniesBrownie
12. 020 Fha
13. 019 Ladylike
14. 016 Solique
15. 016 marcb1974
16. 016 Muck
17. 015 Giertje
18. 006 Kuukske
19. 005 TheFamousMan
20. 003 friemelaar
Reeks-statistieken!
Oja, damm ik ben veelste laatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok gefeliceflapstaart![]()
![]()
![]()
![]()
ouwe lul
vinden jullie het erg als ik hier post?quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oja, damm ik ben veelste laat![]()
maar Wok Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en voor jou
Drank:
[ afbeelding ]
Gebak:
[ afbeelding ]
en wilde Damesch:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vinden jullie het erg als ik hier post?
het bevalt me hier wel
quote:Top 100 van vrijdag 15 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 409 naatje_1
06. 269 goldfinger1963
15. 199 Pheno
22. 152 Dr_Flash
69. 084 Marijkezwolle
76. 077 Giertje
94. 062 Symphonic
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oja, damm ik ben veelste laat![]()
maar Wok Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en voor jou
Drank:
[ afbeelding ]
Gebak:
[ afbeelding ]
en wilde Damesch:
[ afbeelding ]
ze hebben je toch gebeldquote:
wat?quote:
dat wist je alquote:
oepsquote:
echt welquote:
vertelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb al een leuke TT voor het volgende topic
ik zal een nieuwe openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |