quote:
Succes en veel plezierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
En vriendin bellen denk ik
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....
Oh, ehh. Yeah, whateverquote:Ik wilde muffins meenemen naar de sint meet maar ik denk dat ik ze thuis laat
quote:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woningquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook wel hoormaar net iets minder dan de rest, want zodra de plinten geplint zijn
dan kan ik de kasten in gaan delen en dus troep gaan opruimen, en dus de berging leegmaken en dan kan mijn fiets weer naar binnen
En Koen moet naar de kapper want het ziet er niet uit
En naar mijn schoonmoeder is gewoon gezellig een dagje weinig doen
kook zequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
ik heb altijd gelijkquote:
Tot Laterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
Behalve door de weeks en in het weekend toch?quote:
alleen maar met dagen met een a erinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de weeks en in het weekend toch?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opent![]()
[..]
Oh, ehh. Yeah, whatever
Jep ik ken het en ik irriteer me aan dingen die niet 'afgemaakt' worden dus daar maar iig een begin maken morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woning, in al de jaren dat ze daar gewoond hebben nooit de plinten geplakt
Gratis pizza van de appie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik vanavond eten?Heb nergens zin in
dan eet je niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten flesquote:
Nehquote:
Relaxzequote:
Met een geroosterd broodje om een beetje te dippen/soppen/kom schoonmakenquote:
|Wij eten pasta, lekker simpel, lekker lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vind er maar niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |