Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
De plintenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
En wat zijn de plannen voor dit weekend?
ik was je gewoon voorquote:
Ik ga vanavond weinig doen en morgen naar Symphonica in Rosso in Arnhem met Biancaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doetquote:
Ja heel vervelendquote:
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doet
We gaan nooit met de treinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck. Treinen rijden er niet![]()
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De plintenKoen naar de kapper
en zondag naar mijn schoonmoeder
Sting komt daar toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weinig doen en morgen naar Symphonica in Rosso in Arnhem met BiancaEn zondag relaxen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent dan wel de lapo-slet, je bent wel GOED in wat je doet
quote:
dat is chantagequote:[..]
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....
Ik wilde muffins meenemen naar de sint meet maar ik denk dat ik ze thuis laat
Ja, Sting en zijn zoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder niet?
![]()
[..]
Sting komt daar toch?
werken en zaterdagaaf geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
Misschien wel, maar gok van nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, misschien kom je het vriendje van m'n zusje nog tegen
Ja ook wel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen weer goed bezig maar is je schoonmoeder niet?
![]()
quote:
Succes en veel plezierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
En vriendin bellen denk ik
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk .....
Oh, ehh. Yeah, whateverquote:Ik wilde muffins meenemen naar de sint meet maar ik denk dat ik ze thuis laat
quote:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woningquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook wel hoormaar net iets minder dan de rest, want zodra de plinten geplint zijn
dan kan ik de kasten in gaan delen en dus troep gaan opruimen, en dus de berging leegmaken en dan kan mijn fiets weer naar binnen
En Koen moet naar de kapper want het ziet er niet uit
En naar mijn schoonmoeder is gewoon gezellig een dagje weinig doen
kook zequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
ik heb altijd gelijkquote:
Tot Laterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga quiche maken
Behalve door de weeks en in het weekend toch?quote:
alleen maar met dagen met een a erinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de weeks en in het weekend toch?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de kant waar iedereen staat die het geen zak kan bieien wie het nieuwe topic opent![]()
[..]
Oh, ehh. Yeah, whatever
Jep ik ken het en ik irriteer me aan dingen die niet 'afgemaakt' worden dus daar maar iig een begin maken morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
Hoera voor alles weer op z'n plek, jullie doen het beter als bij mijn zus haar vorige woning, in al de jaren dat ze daar gewoond hebben nooit de plinten geplakt
Gratis pizza van de appie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik vanavond eten?Heb nergens zin in
dan eet je niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten flesquote:
Nehquote:
Relaxzequote:
Met een geroosterd broodje om een beetje te dippen/soppen/kom schoonmakenquote:
|Wij eten pasta, lekker simpel, lekker lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vind er maar niks aanquote:
wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?quote:
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?
dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langs
Oh dat kanquote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck. Treinen rijden er niet![]()
Woojoo! Toen was jij nog jongquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Woojoo! Toen was jij nog jongKen je nagaan HOE oud ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgen pasquote:
Pics van zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, misschien kom je het vriendje van m'n zusje nog tegen
Ik had macaroni...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Soep is altijd goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehMisschien een soepje ofzo
oef zoveel rook ik echt nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen pas.
[..]
Pics van zusje!
[..]
Ik had macaroni...
[..]
Soep is altijd goed.
Ah een 1-MPG-portie-quiche?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
Ik heb mijn opa nooit gekend, maar alle foto's die ik heb daar staat ie rokend opquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
In dat geval, pics van zus én van zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusje
Er zit wel ook al het woord mini in heh..quote:
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit wel ook al het woord mini in heh..
Krijg je allebei nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval, pics van zus én van zusje!
Ik denk dat je dat misschien nog wel te weinig zou vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah een 1-MPG-portie-quiche?
Klinkt als mijn opa, alleen heeft die wel nog de ergens-in-de-70 gehaald. Mijn andere opa dan weer niet, terwijl die niet rookte.
Oh je jongere zusje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusje
Sla heb ik ook nog wel voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...
Nah daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
Hmmm... toetje erbij, wellicht... soepje vooraf.... beetje aankleden, he Fha...
Zoek lekker zelf maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh je jongere zusje?Ja Trev, doe eens pics?
Ha! Zie je welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sla heb ik ook nog wel voor jeDus was vast gelukt
R&P.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
dit topic gaat de depressieve kant op![]()
is er eigenlijk een sub-forum voor condoleances, levensverhalen of waar je je verdriet kwijt kan?
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?
Hoofdgerecht is we machtigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah daar hou ik niet vanHoofdgerecht moet gewoon goed zijn
Dan heb jij nog nooit een depressie gehadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
dit topic gaat de depressieve kant op![]()
is er eigenlijk een sub-forum voor condoleances, levensverhalen of waar je je verdriet kwijt kan?
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah daar hou ik niet vanHoofdgerecht moet gewoon goed zijn
Daar ben ik niet zo erg gevoelig voor geloof ikquote:
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.
Maar voor jou had ik ook gewoon een grote gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo erg gevoelig voor geloof ik![]()
[..]
Precies!
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alweer pizza? Wel een beetje gevarieerd eten he! Dus is je beleg wel anders dan gister?
Oeh Fha wij moeten nogeens naar Steakhouse Amadeus in Edequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: Fha niet meenemen naar sterrenrestaurant voor 6-gangendiner, vreetschuur op de hoek met grote porties volstaat.
Morgen een ander he!quote:
hihi wist ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar voor jou had ik ook gewoon een grote gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |