wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?quote:
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
wat denk je dat er nu in de oven aan het ronddraaien is?
dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop lasagne en in dat geval kom ik langs
Oh dat kanquote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck. Treinen rijden er niet![]()
Woojoo! Toen was jij nog jongquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen mijn opa is al bijna 30 jaar d00dt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Woojoo! Toen was jij nog jongKen je nagaan HOE oud ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgen pasquote:
Pics van zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, misschien kom je het vriendje van m'n zusje nog tegen
Ik had macaroni...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik vanavond eten?Heb nergens zin in
Soep is altijd goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehMisschien een soepje ofzo
oef zoveel rook ik echt nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen pas.
[..]
Pics van zusje!
[..]
Ik had macaroni...
[..]
Soep is altijd goed.
Ah een 1-MPG-portie-quiche?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een mini waar ik 2 keer van kan eten quiche geworden![]()
Bedankt voor de inspiratie janies
En mijn opa was wat minder wijs, die rookte 2 pakjes shag op een dag en heeft de eind 50 niet gehaald
Nee dat was mijn zus, ik heb het nu over mijn zusjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
Ik heb mijn opa nooit gekend, maar alle foto's die ik heb daar staat ie rokend opquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had z'n zusje kunnen zien, ware het niet dat ik vast sliep
En dat was de laatste echte rit die Lada en ik gemaakt hebben
Hilde wilde ook typenZe klom bijna op de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |