Oh moeten we dat ja?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh Fha wij moeten nogeens naar Steakhouse Amadeus in Ede![]()
oh nee, daar moet je kluiven
Whehehequote:
Collega op stage snapte hem nietquote:
Omgquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Collega op stage snapte hem nietDus stuurde ik er maar een FAIL kitteh achteraan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Collega op stage snapte hem nietDus stuurde ik er maar een FAIL kitteh achteraan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook..quote:
Ja dezelfde als gisterquote:
wat een keesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat voor Fokmeet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dezelfde als gister![]()
Oh nee morgen eet ik biefstukFokmeet
Ik heb al stevige trek maar die quiche stolt nog nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik krijg honger van jullie
* Fha is dus gedwongen om tweedelig avond eten te doen en zet oven aan
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al overquote:
Oh, en dan komt die pinguin welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al over....
Ze willen ons er gewoon niet bij hebben..
Ah, iemand heeft weer de schuld, kom maar door met die schransbuienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik krijg honger van jullie
* Fha is dus gedwongen om tweedelig avond eten te doen en zet oven aan
Nee kloptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik weetetookniet... Die pinguin raaskalt er ook al over....
Ze willen ons er gewoon niet bij hebben..
Dat had ik al lang gevondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[TAL Meet]16 oktober in The Guardian(Utrecht)
Fijne avond Fhaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan douchen en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
Net alsof je ook maar hierheen DURFT te komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ik al lang gevonden.
Maar ik blijf wel weg hoor.
laters trevquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar de schouwburg, eens kijken of Tijl Beckand er wat van maakt(is een try-out dus ik zie wel)
Bis Later Lui![]()
douche en slaap ze Fhaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan douchen en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |