Ja. Duurt maar tot maandagmorgen hequote:
werkze en tot de volgende keerquote:
Creepy?quote:
pak nog maar een baileysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En het kan zijn dat ze Sofies geur (nog) te overheersend vindt en niet zo goed durft, maar ik zou niet meteen er nog eentje bij zetten ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat hoop ik ook jaMaar dankje voor de tip
Ahquote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheAls het het maar weer doet toch
Klinkt goed allemaalEn wat leuk dat je via je werk een vriendin maakt
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wiltquote:
Ik had em expres gisteren schoongemaakt, dus hopelijk is het gewoon even de spanning enzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het kan zijn dat ze Sofies geur (nog) te overheersend vindt en niet zo goed durft, maar ik zou niet meteen er nog eentje bij zetten ofzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak nog maar een baileys
moet nog naar huis rijden gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat kan zonder trouwen ook allemaal toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wilt
Dat kan ook prima zonder huwelijk of partnerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man.. Strippers, zuipen, trouwen, weer zupen, neuken (of slapen) en dan weer neuken wanneer je maar wilt
Dat is inderdaad een super complimentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah
[..]
Zo is het![]()
Ja, echt superleuk. Tis zo'n tof wijf. Ze had echt een kuttijd in het ziekenhuis en ze had aan mij echt heel veel zei ze later, ik was echt een lichtpuntje. Zo'n leuk compliment. We denken ook over veel dingen hetzelfde en dat is echt leuk.
ja maar dan zie je zo over de top uit als vrouw in die jurkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan zonder trouwen ook allemaal toch?Ik heb er verder geen verstand van en zo natuurlijk he
mijne nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
Ja. Duurt maar tot maandagmorgen he.
En zondag nog zwemmen, en taxi-rijden voor oma.
bedden genoegquote:
Ehm... bij een van die activiteiten zie ik dan toch een probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder huwelijk of partner
dream onquote:
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... bij een van die activiteiten zie ik dan toch een probleem.
Ja, ok, maar dan is het nog wel een soort van partner hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personen
Voor trouwen geldt dat trouwens ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor seks heb je echt geen partner partner nodig hoor, dat kan gewoon met willekeurige personen
Wait.. Whut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor trouwen geldt dat trouwens ook
Ik bedoel dat het kan. Mocht je willen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
Wait.. Whut?
Trouwen met een random persoon? Why?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kan. Mocht je willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |