T ging niet om milf zijn, ging om sentiment, had al eerder wat met dr gehad enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.
And it hurtsquote:
quote:
Nee, niet dat soort pijnquote:
Die wil mij nu vast niet meerquote:
Nog eentje die me uitlachtquote:
Die heeft vast principes enzoquote:
tot nu toe vind ik je wel een goede smaak hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:44 schreef missbehavin het volgende:
Idiot Prayer van Nick Cave is ook zo mooi
* ArTiC haakt afquote:
People...COME ON!!!quote:
wees blijquote:
Had je al gedaan tochquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik je wel een goede smaak hebben
Hier heb je wat ijs om af te koelen:quote:
ik haak immer af, bij voorbaat alquote:
ach, open en eerlijk is mijn motto, dat was ik wel altijd. Wat zij doet, is haar probleem, ik keurde het niet goed, maar ze was ook verslavend.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier heb je wat ijs om af te koelen:
Het is ook nooit goed...je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad uitstekend *ril*
Aber Deutsch sprechen ist über Toll!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:49 schreef ArTiC het volgende:
ik heb teveel Duits moeten praten vandaag zie ik
Ik zeg toch dat het uitstekend werkt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed...je lijkt wel een vrouw
Nou jaaaa!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed...je lijkt wel een vrouw
ik lees (luister) niet goed, ik lijk wel een vrouwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het uitstekend werkt?
Einfach superquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lees (luister) niet goed, ik lijk wel een vrouw
water is beter voor je huid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
Und jetzt gehe ich even cola pakken fur mezelf.
Warum benutze Sie Ihren erste Account eigentlich nicht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:51 schreef L-E het volgende:
Und jetzt gehe ich even cola pakken fur mezelf.
ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef L-E het volgende:
Jawohl.
Ik zou moeten slapen, maar klaarwakker. Dus dan niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:55 schreef missbehavin het volgende:
En afsluiten met wat rustigs, ik voorzie weer grote slaapproblemen
how come?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:55 schreef missbehavin het volgende:
ook lekker rustig (de hele dvd is heerlijk rustig)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...quote:
Truste!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook lekker rustig (de hele dvd is heerlijk rustig)
Whatever tomorrow brings I'll be there...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
If I tell you, I will have to kill you.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warum benutze Sie Ihren erste Account eigentlich nicht?
tell him!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
anders vroeg ik het niet he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
anders vroeg ik het niet he.
welterusten, for what it's worth
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ik mag ook bijna slapenquote:
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vervelend voor je, slecht kunnen slapen is echt kut.
Truste!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooi
ik zie het al aan de titel...het is pet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef Technoboy2010 het volgende:
nog een keertje dan..om jullie allemaal wakker te houden.
Tis bijna weekend!!!!![]()
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, het is meer dat ik niet zoveel keus heb.
Royksopp - This Must Be It ...mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
Ik heb twee jaar lang hooguit zo'n 5 uur per nacht gemaakt omdat Peuter vier keer per nacht wakker was. Gek genoeg wende dat, en nu kan ik vrij goed tegen een slechte nacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stuk
Ja ik weet het, hoop ook dat het snel ophoudt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
5-6 uur per nacht is sowieso (dat is ook weer duits) al genoeg bij mij gelukkig...anders mis je teveel van het levenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang hooguit zo'n 5 uur per nacht gemaakt omdat Peuter vier keer per nacht wakker was. Gek genoeg wende dat, en nu kan ik vrij goed tegen een slechte nacht.
ik ook voor je. nogmaals welterustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoop ook dat het snel ophoudt.
Om op mijn best te zijn, moet ik wel een uur of 8 halen hoor. Maar hoe ouder je wordt, hoe minder behoefte aan slaap je hebt he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5-6 uur per nacht is sowieso (dat is ook weer duits) al genoeg bij mij gelukkig...anders mis je teveel van het leven
van weinig slapen wordt je lelijk he....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Om op mijn best te zijn, moet ik wel een uur of 8 halen hoor. Maar hoe ouder je wordt, hoe minder behoefte aan slaap je hebt he.
stiekem hopend dat iemand zegt dat ze hem/haar zullen missenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:14 schreef dawg het volgende:
ik vraag me weleens af hoelang mensen nog blijven f5-en als ze gezegd hebben dat ze gaan slapen. je ziet het altijd even doodvallen als de helft ineens gaat maffen.
ik zal je missenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
Ik moet morgen mooi zijn, dus ga ook slapen. Trusten peepz!
zeg dat welquote:
maar zit wel heerlijk in een donkere bus wakker te worden..quote:
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zit wel heerlijk in een donkere bus wakker te worden..
moet je ver reizen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.quote:
ik moet ovwr een kwartiertje al aan het werkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..
Sterktequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
BAM..licht in de bus aan... Pijn.. Aan...oogjes... Mensen die niet snappen dat ik sochtends aan het licht moet wennen
aah okee die drukte hebben wij hier niet zo vroegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.
op vrijdag een drukke spits? dan is het op de weg altijd het rustigst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.
in de bus en trein/metro niet hoor. Dan zit je gewoon met zn 10 1m2 te delen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op vrijdag een drukke spits? dan is het op de weg altijd het rustigst.
Helemaal vrijdagquote:
ik kan niet wachten!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
en na dat gelukkig maar 2 dagen durende weekend mogen we weer werken![]()
![]()
Eerste dag? Nieuw werk of begin je altijd pas op vrijdag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef Myraela het volgende:
Eerste dag werken. Ik ben nu al toe aan weekend.
Nieuw werk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste dag? Nieuw werk of begin je altijd pas op vrijdag?
Ah ha, altijd spannend.quote:
Het is StBaby!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh
Vanavond weer naar huis
'maar' 5:15 reistijd...
Moest je op de natte pek/quote:
Ook, opeens het bed weer moeten delen met iemand, ligt dan altijd in de wegquote:
Neequote:
Weirdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook, opeens het bed weer moeten delen met iemand, ligt dan altijd in de weg![]()
En vannacht gingen er honden vechten in de straat
Nogal. Ik woon in een uithoek waar je snachts echt geen kip op straat zietquote:
Dat dusquote:
jij ook al?quote:
Had maar even wat van hun cd's in de wisselaar gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:44 schreef Graseter het volgende:
Solique, ik ging naar jouw last.fm page en zag overal rise against. Ik dacht dat ik naar mn eigen profiel keek.
quote:
Jij ook dan? Awwwquote:
werkse jongquote:
Ben al aan het .... oh wacht, ben aanwezig op werk.quote:
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En daar? Afgezien van het slechte slapen nog zin in de verplichtigingen van vandaag?
Een krimper? Niets ergs toch hoop ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgen
Las ik dat nou goed, zat jij te klagen omdat er iemand IN je bed lag?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Las ik dat nou goed, zat jij te klagen omdat er iemand IN je bed lag?
Ik hoop dat hij dan met een onpartijdig iemand wat beter kan praten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een krimper? Niets ergs toch hoop ik?
Succes ermee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgen
Ik wil hem best overnemen hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Altijd de eerste nacht dat hij terug is
huppelkutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Altijd de eerste nacht dat hij terug is
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens even een taxi pakken. Hopelijk straks wat minder OUD/[Singles]
Ja maar ja maar ja maar.quote:
Dit post je nu in Singles, he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.
Weet je hoe heerlijk het is om alle ruimte te hebben in bed
Ja. Hier zullen ze dat juist niet heerlijk vindenquote:
Militair?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Hier zullen ze dat juist niet heerlijk vinden![]()
Ach kan er ook niks aan doen. Eerste nacht dat hij weg is en eerste nacht dat hij thuis is slaap ik kut. Altijd.
Booreilandquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:06 schreef Yuki het volgende:
Lotusss achtergelaten bij ErwinRommel, zelf in de bus naar Utrecht nu.
Dus ik ben er weer
Uhuhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah oke! Stoer.![]()
![]()
Maar je stelling over dat bed, daar ben ik het niet over eens.
Ik vind niet élke vrijdag leuk hoor. Maar deze wel. HOERA!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Inderdaad! http://www.ishetalvrijdag.nl
Hoezo is deze zo bijzonder dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind niet élke vrijdag leuk hoor. Maar deze wel. HOERA!
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo is deze zo bijzonder dan?
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Yuki! Wat kreeg ik nou mee over dat je gestopt bent met je studie?
Of een.. sabbatical, dat staat interessanterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.
Dat houdt in dat je volgend studiejaar weer verder gaat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.
Ik vier morgen mn verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.
Jullie nog leuke wilde plannen?
Ja raar eigenlijk, betekend hetzelfde maar staat gewoon stoerder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Of een.. sabbatical, dat staat interessanter
Hoera!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.
Jullie nog leuke wilde plannen?
Kater?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dufen hoofdpijn. Verder wel ok.
En met jou?
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Of een.. sabbatical, dat staat interessanter
In de boekhandel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?
Hmmm. Nou. Eigenlijk niet, maar voor jou willen we wel een uitzondering makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?
Waarschijnlijk. Maar daar wil ik nu eigenlijk even niet aan denkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je volgend studiejaar weer verder gaat?
Maar hoezo, is alles wel in orde of had je 'gewoon' even een break nodig?
Nee. Ten eerste kan dat niet, ten tweede zou ik dan gek worden. Doordeweeks is het nog rustiger dan in t weekendquote:
Dat is liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hmmm. Nou. Eigenlijk niet, maar voor jou willen we wel een uitzondering maken
De wijn van gister zal niet helpen neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Kater?
Oh wel goed hoor, laatste dagje
Brunettequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
"Met mooie rooie moet je klooie, lelijk rooie moet je in het kanaal gooie."
Klinkt niet heel goed.. Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar daar wil ik nu eigenlijk even niet aan denken
Niet helemaal in orde, maar dat komt wel weer goed.
Zuiplapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
De wijn van gister zal niet helpen nee
Maar straks lekker douchen en 2 paracetamol, komt t vast goed
Dank jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt niet heel goed.. Sterkte dan maar.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
Meurnin'
Vandaag 1.5 uur eerder vrij omdat er nieuwe vloerbedekking in mijn kantoor komt te liggen die ze dan gaan leggen.
En dat op vrijdag, there is a God!
Er is niks mis met brunettes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zo standaard
Ik vind het echt jammer dat de roodharige uitsterft
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.quote:
Hier is het op vrijdag standaard, heerlijk. Kwart voor 4 klaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
Meurnin'
Vandaag 1.5 uur eerder vrij omdat er nieuwe vloerbedekking in mijn kantoor komt te liggen die ze dan gaan leggen.
En dat op vrijdag, there is a God!
En dan heb je nog een klein en select groepje dat van zichzelf hoogblond haar heeft!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met brunettes.
Blond, dat is pas standaard. Al die meiden die aan de peroxide gaan omdat ze denken dat je met blond haar instant hot bent.
Attent van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.
Met Barbie als voorbeeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
Blond, dat is pas standaard. Al die meiden die aan de peroxide gaan omdat ze denken dat je met blond haar instant hot bent.
Mijn dank is dan ook grootquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.
Dat zeggen dictators ook altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er voor het volk.
Gaafquote:
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier is het op vrijdag standaard, heerlijk. Kwart voor 4 klaarEn eens in de maand vrij
In vergelijking met rood is bruin heel normaal ende standaardquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met brunettes.
Juliana.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er voor het volk.
waarvoor dankquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker weten dat er 15-Oct staat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaaf
Heb nu alleen ruzie met KLM, mag pas 30 uur van te voren inchecken volgens de site. Ik vlieg om 18:15!!! (19:15 voor jullie).
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In vergelijking met rood is bruin heel normaal ende standaard
Dit is toch een lekkertje voor je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.
Ook al is die discussie hier al tig keer gevoerd. Mooi rood is niet lelijk, maar daar zijn er maar weinig van.
Ik zou niet durven, het was slechts een observatiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Ga je hatelijk worden?
Mijn grootste angst is ooit een kind krijgen met rood haar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is toch een lekkertje voor je?![]()
[ afbeelding ]
Ooh heerlijk. Ik heb het maar eens in de maand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.
Fri 15 October, 2010quote:
Ik had het alleen in het begin van het jaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh heerlijk. Ik heb het maar eens in de maand.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.
Ook al is die discussie hier al tig keer gevoerd. Mooi rood is niet lelijk, maar daar zijn er maar weinig van.
Kut is dat he? Ziek zijn als je het je niet kan veroorloven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
Ik ben ziek... maar daar heb ik helemaal geen tijd voor
[/zielig]
is het weleens mis gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
(ik heb zelfs al nagevraagd of het echt vrijdag is)
quote:
Je grootste angst?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is ooit een kind krijgen met rood haar.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
[/zielig]
Ik vind het gewoon niet mooi dat ze er vaak zo'n eng bleke huid en sproeten bij hebben, die haarkleur is het probleem niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik vind wel dat roodharigen geen ziel hebben en direct uit de hel komen, maar dat is wat anders
Beterschapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
[/zielig]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je grootste angst?Is dat niet een beetje overdreven?
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ziek zijn als je het je niet kan veroorloven?
kippensoep is ook okequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beterschap
Moet buuf nog joodse penicilline komen brengen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.
Definitief thuis vieren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja!![]()
[zielig]
ging gisteren naar bed met hoofdpijn rond een uurtje or 12... iets wat ik zelden heb... werd 3 uur wakker nog steeds hoofdpijn... asperine genomen toen heb ik staan kotsen tot een uurtje of 5..
nu aan het werk.. vanavond boodschappen doen voor de verjaardag morgen... en daarna alles klaar maken voor de circuitdag morgen... dan zal het weer laat zijn meteen naar bed en dan morgen om half 6 de deur uit
[/zie;ig]
en dan ga ik een geweldig weekend hebben
Niet eens, maar ik begin te twijfelen aan mijzelf als klm blijft zeggen dat het nog niet binnen 30 uur voor 18:15 op 15-10 is.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.
Een open ruggetje zou ook niet best zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor toen ik zwanger was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij weet ook weer hét voorbeeld van een lekkere roodharige te geven hoor.quote:
Daar hebben ze een vruchtwaterpunctie voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een open ruggetje zou ook niet best zijn
[ afbeelding ]
Een hazenlip is ook schrikken
[ afbeelding ]
Of een down kindje
[ afbeelding ]
Uh-huh, zo ben ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij weet ook weer hét voorbeeld van een lekkere roodharige te geven hoor.
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben ze een vruchtwaterpunctie voor.
Zei ik toenet alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef Yuki het volgende:
Dat valt eigenlijk wel heel erg mee
Maar... Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.
Yeah! Ze gaan vloerbedenkking leggen hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uh-huh, zo ben ik.
Maarre, half 4 naar huis toe dus vandaag ?
Mijn broertje (14 jaar jonger dan mij) heeft dus een keer mijn kamer geverfd. Hij was 3 en had een spuitbus rode verf gevondenquote:
Nee, maar een mongooltje wel. Ik zou nou ook geen kind laten aborteren voor een hazelip, zo harteloos ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.
Eeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeewquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een open ruggetje zou ook niet best zijn
[ afbeelding ]
Een hazenlip is ook schrikken
[ afbeelding ]
Of een down kindje
[ afbeelding ]
Als het Down zou hebben wel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar een mongooltje wel. Ik zou nou ook geen kind laten aborteren voor een hazelip, zo harteloos ben ik ook weer niet.
Ok dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yeah! Ze gaan vloerbedenkking leggen hier.
mooie uiquote:
Kan ik nu niet over oordelen, maar afhankelijk van het stadium waarin je het ontdekt, zou ik nu zeggen, ja.quote:
Ik vond de andere UI's leukerquote:
quote:
Lijken in schoenen? Muizen, rattenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hopelijk weer een warm huis, zonder lijken in schoenen.
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik nu niet over oordelen, maar afhankelijk van het stadium waarin je het ontdekt, zou ik nu zeggen, ja.
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.quote:
Je katten zijn helemaal in Sinterklaasstemming!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.
Ik heb een afwashandschoen aangetrokken en met heeeeeeel veeeeeel keukenrol de muis gepakt en weggegooid. Ik vond het doodeng.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hopelijk weer een warm huis, zonder lijken in schoenen.
+1quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef stbabylon het volgende:
fall.skip(execute.now());
winter.skip(execute.now());
spring.start();
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een afwashandschoen aangetrokken en met heeeeeeel veeeeeel keukenrol de muis gepakt en weggegooid. Ik vond het doodeng.
Al pepernoten en chocoladeletters in de winkels en kadootjes in schoenen, waar moet het heenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.
Ik zou er niet op zitten wachten om mijn leven zodanig om te moeten gooien voor een kind met Down.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?
Wat een down kindje heeft een leuk leven hoor.
De problemen komen er voor de ouders.
Mijn tante is verstandelijk gehandicapt (beperkt, ja ja ja) en die heeft het leukste leven van ons allemaal.
Hier zie je overal borden: Christmas is almost here! Book now!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Al pepernoten en chocoladeletters in de winkels en kadootjes in schoenen, waar moet het heen
Daar heb ik dan op zich nog wel beeld bij, da's wat langere termijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zie je overal borden: Christmas is almost here! Book now!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |