Dank jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt niet heel goed.. Sterkte dan maar.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
Meurnin'
Vandaag 1.5 uur eerder vrij omdat er nieuwe vloerbedekking in mijn kantoor komt te liggen die ze dan gaan leggen.
En dat op vrijdag, there is a God!
Er is niks mis met brunettes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zo standaard
Ik vind het echt jammer dat de roodharige uitsterft
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.quote:
Hier is het op vrijdag standaard, heerlijk. Kwart voor 4 klaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
Meurnin'
Vandaag 1.5 uur eerder vrij omdat er nieuwe vloerbedekking in mijn kantoor komt te liggen die ze dan gaan leggen.
En dat op vrijdag, there is a God!
En dan heb je nog een klein en select groepje dat van zichzelf hoogblond haar heeft!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met brunettes.
Blond, dat is pas standaard. Al die meiden die aan de peroxide gaan omdat ze denken dat je met blond haar instant hot bent.
Attent van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.
Met Barbie als voorbeeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
Blond, dat is pas standaard. Al die meiden die aan de peroxide gaan omdat ze denken dat je met blond haar instant hot bent.
Mijn dank is dan ook grootquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben graag voorspelbaar in deze reeks. Dat is makkelijker voor de minder intelligente mede posters.
Dat zeggen dictators ook altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er voor het volk.
Gaafquote:
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier is het op vrijdag standaard, heerlijk. Kwart voor 4 klaarEn eens in de maand vrij
In vergelijking met rood is bruin heel normaal ende standaardquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met brunettes.
Juliana.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er voor het volk.
waarvoor dankquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker weten dat er 15-Oct staat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaaf
Heb nu alleen ruzie met KLM, mag pas 30 uur van te voren inchecken volgens de site. Ik vlieg om 18:15!!! (19:15 voor jullie).
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In vergelijking met rood is bruin heel normaal ende standaard
Dit is toch een lekkertje voor je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.
Ook al is die discussie hier al tig keer gevoerd. Mooi rood is niet lelijk, maar daar zijn er maar weinig van.
Ik zou niet durven, het was slechts een observatiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Ga je hatelijk worden?
Mijn grootste angst is ooit een kind krijgen met rood haar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is toch een lekkertje voor je?![]()
[ afbeelding ]
Ooh heerlijk. Ik heb het maar eens in de maand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Ik werk 36 uur. Dus volgende week de hele vrijdag vrij.
Fri 15 October, 2010quote:
Ik had het alleen in het begin van het jaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh heerlijk. Ik heb het maar eens in de maand.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste roodharigen zijn lelijk.
Ook al is die discussie hier al tig keer gevoerd. Mooi rood is niet lelijk, maar daar zijn er maar weinig van.
Kut is dat he? Ziek zijn als je het je niet kan veroorloven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
Ik ben ziek... maar daar heb ik helemaal geen tijd voor
[/zielig]
is het weleens mis gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
(ik heb zelfs al nagevraagd of het echt vrijdag is)
quote:
Je grootste angst?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is ooit een kind krijgen met rood haar.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
[/zielig]
Ik vind het gewoon niet mooi dat ze er vaak zo'n eng bleke huid en sproeten bij hebben, die haarkleur is het probleem niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik vind wel dat roodharigen geen ziel hebben en direct uit de hel komen, maar dat is wat anders
Beterschapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[zielig]
[/zielig]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je grootste angst?Is dat niet een beetje overdreven?
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ziek zijn als je het je niet kan veroorloven?
kippensoep is ook okequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beterschap
Moet buuf nog joodse penicilline komen brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |