quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Las ik dat nou goed, zat jij te klagen omdat er iemand IN je bed lag?
Ik hoop dat hij dan met een onpartijdig iemand wat beter kan praten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een krimper? Niets ergs toch hoop ik?
Succes ermee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgen
Ik wil hem best overnemen hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Altijd de eerste nacht dat hij terug is
huppelkutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Altijd de eerste nacht dat hij terug is
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens even een taxi pakken. Hopelijk straks wat minder OUD/[Singles]
Ja maar ja maar ja maar.quote:
Dit post je nu in Singles, he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.
Weet je hoe heerlijk het is om alle ruimte te hebben in bed
Ja. Hier zullen ze dat juist niet heerlijk vindenquote:
Militair?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Hier zullen ze dat juist niet heerlijk vinden![]()
Ach kan er ook niks aan doen. Eerste nacht dat hij weg is en eerste nacht dat hij thuis is slaap ik kut. Altijd.
Booreilandquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:06 schreef Yuki het volgende:
Lotusss achtergelaten bij ErwinRommel, zelf in de bus naar Utrecht nu.
Dus ik ben er weer
Uhuhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah oke! Stoer.![]()
![]()
Maar je stelling over dat bed, daar ben ik het niet over eens.
Ik vind niet élke vrijdag leuk hoor. Maar deze wel. HOERA!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Inderdaad! http://www.ishetalvrijdag.nl
Hoezo is deze zo bijzonder dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind niet élke vrijdag leuk hoor. Maar deze wel. HOERA!
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo is deze zo bijzonder dan?
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Yuki! Wat kreeg ik nou mee over dat je gestopt bent met je studie?
Of een.. sabbatical, dat staat interessanterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.
Dat houdt in dat je volgend studiejaar weer verder gaat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus gestopt. Ik neem een tussenjaar.
Ik vier morgen mn verjaardagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.
Jullie nog leuke wilde plannen?
Ja raar eigenlijk, betekend hetzelfde maar staat gewoon stoerder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Of een.. sabbatical, dat staat interessanter
Hoera!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dat is niet elk weekend het geval. En wat nog Veel Leuker is: Vriendje komt vanavond.
Jullie nog leuke wilde plannen?
Kater?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dufen hoofdpijn. Verder wel ok.
En met jou?
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Of een.. sabbatical, dat staat interessanter
In de boekhandel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?
Hmmm. Nou. Eigenlijk niet, maar voor jou willen we wel een uitzondering makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat dat nog op als ik (bijna) fulltime ga werken?
Waarschijnlijk. Maar daar wil ik nu eigenlijk even niet aan denkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je volgend studiejaar weer verder gaat?
Maar hoezo, is alles wel in orde of had je 'gewoon' even een break nodig?
Nee. Ten eerste kan dat niet, ten tweede zou ik dan gek worden. Doordeweeks is het nog rustiger dan in t weekendquote:
Dat is liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hmmm. Nou. Eigenlijk niet, maar voor jou willen we wel een uitzondering maken
De wijn van gister zal niet helpen neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Kater?
Oh wel goed hoor, laatste dagje
Brunettequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
"Met mooie rooie moet je klooie, lelijk rooie moet je in het kanaal gooie."
Klinkt niet heel goed.. Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar daar wil ik nu eigenlijk even niet aan denken
Niet helemaal in orde, maar dat komt wel weer goed.
Zuiplapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
De wijn van gister zal niet helpen nee
Maar straks lekker douchen en 2 paracetamol, komt t vast goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |