Helemaal vrijdagquote:
ik kan niet wachten!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
en na dat gelukkig maar 2 dagen durende weekend mogen we weer werken![]()
![]()
Eerste dag? Nieuw werk of begin je altijd pas op vrijdag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef Myraela het volgende:
Eerste dag werken. Ik ben nu al toe aan weekend.
Nieuw werk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste dag? Nieuw werk of begin je altijd pas op vrijdag?
Ah ha, altijd spannend.quote:
Het is StBaby!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh
Vanavond weer naar huis
'maar' 5:15 reistijd...
Moest je op de natte pek/quote:
Ook, opeens het bed weer moeten delen met iemand, ligt dan altijd in de wegquote:
Neequote:
Weirdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook, opeens het bed weer moeten delen met iemand, ligt dan altijd in de weg![]()
En vannacht gingen er honden vechten in de straat
Nogal. Ik woon in een uithoek waar je snachts echt geen kip op straat zietquote:
Dat dusquote:
jij ook al?quote:
Had maar even wat van hun cd's in de wisselaar gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:44 schreef Graseter het volgende:
Solique, ik ging naar jouw last.fm page en zag overal rise against. Ik dacht dat ik naar mn eigen profiel keek.
quote:
Jij ook dan? Awwwquote:
werkse jongquote:
Ben al aan het .... oh wacht, ben aanwezig op werk.quote:
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En daar? Afgezien van het slechte slapen nog zin in de verplichtigingen van vandaag?
Een krimper? Niets ergs toch hoop ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja zo naar huisarts voor Minipuber, eens zien of ik een verwijzing voor een krimper kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |