quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.
Definitief thuis vieren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja!![]()
[zielig]
ging gisteren naar bed met hoofdpijn rond een uurtje or 12... iets wat ik zelden heb... werd 3 uur wakker nog steeds hoofdpijn... asperine genomen toen heb ik staan kotsen tot een uurtje of 5..
nu aan het werk.. vanavond boodschappen doen voor de verjaardag morgen... en daarna alles klaar maken voor de circuitdag morgen... dan zal het weer laat zijn meteen naar bed en dan morgen om half 6 de deur uit
[/zie;ig]
en dan ga ik een geweldig weekend hebben
Niet eens, maar ik begin te twijfelen aan mijzelf als klm blijft zeggen dat het nog niet binnen 30 uur voor 18:15 op 15-10 is.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de. Echt, ik zou onwijs balen als ik uren heb lopen werpen en er een rood monstertje uit komt.
Een open ruggetje zou ook niet best zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor toen ik zwanger was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij weet ook weer hét voorbeeld van een lekkere roodharige te geven hoor.quote:
Daar hebben ze een vruchtwaterpunctie voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een open ruggetje zou ook niet best zijn
[ afbeelding ]
Een hazenlip is ook schrikken
[ afbeelding ]
Of een down kindje
[ afbeelding ]
Uh-huh, zo ben ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij weet ook weer hét voorbeeld van een lekkere roodharige te geven hoor.
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben ze een vruchtwaterpunctie voor.
Zei ik toenet alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef Yuki het volgende:
Dat valt eigenlijk wel heel erg mee
Maar... Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.
Yeah! Ze gaan vloerbedenkking leggen hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uh-huh, zo ben ik.
Maarre, half 4 naar huis toe dus vandaag ?
Mijn broertje (14 jaar jonger dan mij) heeft dus een keer mijn kamer geverfd. Hij was 3 en had een spuitbus rode verf gevondenquote:
Nee, maar een mongooltje wel. Ik zou nou ook geen kind laten aborteren voor een hazelip, zo harteloos ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Open ruggetje en hazenlip zie je niet door een punctie.
Eeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeewquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een open ruggetje zou ook niet best zijn
[ afbeelding ]
Een hazenlip is ook schrikken
[ afbeelding ]
Of een down kindje
[ afbeelding ]
Als het Down zou hebben wel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar een mongooltje wel. Ik zou nou ook geen kind laten aborteren voor een hazelip, zo harteloos ben ik ook weer niet.
Ok dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yeah! Ze gaan vloerbedenkking leggen hier.
mooie uiquote:
Kan ik nu niet over oordelen, maar afhankelijk van het stadium waarin je het ontdekt, zou ik nu zeggen, ja.quote:
Ik vond de andere UI's leukerquote:
quote:
Lijken in schoenen? Muizen, rattenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hopelijk weer een warm huis, zonder lijken in schoenen.
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik nu niet over oordelen, maar afhankelijk van het stadium waarin je het ontdekt, zou ik nu zeggen, ja.
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.quote:
Je katten zijn helemaal in Sinterklaasstemming!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.
Ik heb een afwashandschoen aangetrokken en met heeeeeeel veeeeeel keukenrol de muis gepakt en weggegooid. Ik vond het doodeng.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En hopelijk weer een warm huis, zonder lijken in schoenen.
+1quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef stbabylon het volgende:
fall.skip(execute.now());
winter.skip(execute.now());
spring.start();
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een afwashandschoen aangetrokken en met heeeeeeel veeeeeel keukenrol de muis gepakt en weggegooid. Ik vond het doodeng.
Al pepernoten en chocoladeletters in de winkels en kadootjes in schoenen, waar moet het heenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanochtend had 1 van de dames een kadootje in mijn schoen gedaan ja, een muis.
Ik zou er niet op zitten wachten om mijn leven zodanig om te moeten gooien voor een kind met Down.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het motto "voor het kind" of voor jezelf?
Wat een down kindje heeft een leuk leven hoor.
De problemen komen er voor de ouders.
Mijn tante is verstandelijk gehandicapt (beperkt, ja ja ja) en die heeft het leukste leven van ons allemaal.
Hier zie je overal borden: Christmas is almost here! Book now!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Al pepernoten en chocoladeletters in de winkels en kadootjes in schoenen, waar moet het heen
Daar heb ik dan op zich nog wel beeld bij, da's wat langere termijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zie je overal borden: Christmas is almost here! Book now!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |