quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
If I tell you, I will have to kill you.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warum benutze Sie Ihren erste Account eigentlich nicht?
tell him!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
anders vroeg ik het niet he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
anders vroeg ik het niet he.
welterusten, for what it's worth
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ik mag ook bijna slapenquote:
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vervelend voor je, slecht kunnen slapen is echt kut.
Truste!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooi
ik zie het al aan de titel...het is pet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef Technoboy2010 het volgende:
nog een keertje dan..om jullie allemaal wakker te houden.
Tis bijna weekend!!!!![]()
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, het is meer dat ik niet zoveel keus heb.
Royksopp - This Must Be It ...mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
Ik heb twee jaar lang hooguit zo'n 5 uur per nacht gemaakt omdat Peuter vier keer per nacht wakker was. Gek genoeg wende dat, en nu kan ik vrij goed tegen een slechte nacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stuk
Ja ik weet het, hoop ook dat het snel ophoudt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
5-6 uur per nacht is sowieso (dat is ook weer duits) al genoeg bij mij gelukkig...anders mis je teveel van het levenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang hooguit zo'n 5 uur per nacht gemaakt omdat Peuter vier keer per nacht wakker was. Gek genoeg wende dat, en nu kan ik vrij goed tegen een slechte nacht.
ik ook voor je. nogmaals welterustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoop ook dat het snel ophoudt.
Om op mijn best te zijn, moet ik wel een uur of 8 halen hoor. Maar hoe ouder je wordt, hoe minder behoefte aan slaap je hebt he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5-6 uur per nacht is sowieso (dat is ook weer duits) al genoeg bij mij gelukkig...anders mis je teveel van het leven
van weinig slapen wordt je lelijk he....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Om op mijn best te zijn, moet ik wel een uur of 8 halen hoor. Maar hoe ouder je wordt, hoe minder behoefte aan slaap je hebt he.
stiekem hopend dat iemand zegt dat ze hem/haar zullen missenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:14 schreef dawg het volgende:
ik vraag me weleens af hoelang mensen nog blijven f5-en als ze gezegd hebben dat ze gaan slapen. je ziet het altijd even doodvallen als de helft ineens gaat maffen.
ik zal je missenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:19 schreef L-E het volgende:
Ik moet morgen mooi zijn, dus ga ook slapen. Trusten peepz!
zeg dat welquote:
maar zit wel heerlijk in een donkere bus wakker te worden..quote:
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zit wel heerlijk in een donkere bus wakker te worden..
moet je ver reizen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.quote:
ik moet ovwr een kwartiertje al aan het werkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog half uurtje, vertrek ik ook. Dan vermijd ik nog net de spits..
Sterktequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
BAM..licht in de bus aan... Pijn.. Aan...oogjes... Mensen die niet snappen dat ik sochtends aan het licht moet wennen
aah okee die drukte hebben wij hier niet zo vroegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.
op vrijdag een drukke spits? dan is het op de weg altijd het rustigst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spits meegerekend, een uur met OV. Ik sta op vrijdag altijd kwartier eerder op zodat ik zo met de trein kan en niet met de metro hoef. In de metro is het zo meteen achterlijk druk, de trein niet.
in de bus en trein/metro niet hoor. Dan zit je gewoon met zn 10 1m2 te delen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op vrijdag een drukke spits? dan is het op de weg altijd het rustigst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |