quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
If I tell you, I will have to kill you.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warum benutze Sie Ihren erste Account eigentlich nicht?
tell him!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
anders vroeg ik het niet he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap al een half jaar zo beroerd, dat wil je niet weten...
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef L-E het volgende:
[..]
If I tell you, I will have to kill you.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
anders vroeg ik het niet he.
welterusten, for what it's worth
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ik mag ook bijna slapenquote:
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vervelend voor je, slecht kunnen slapen is echt kut.
Truste!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker iedereen![]()
* PeuRac gaat jullie ook verlaten
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas mezelf ermee hoe productief ik nog ben met zo weinig slaap.
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, zolang je jezelf niet voorbij loopt omdat je iets wilt bewijzen ofzo is dat alleen maar mooi
ik zie het al aan de titel...het is pet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef Technoboy2010 het volgende:
nog een keertje dan..om jullie allemaal wakker te houden.
Tis bijna weekend!!!!![]()
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, het is meer dat ik niet zoveel keus heb.
Royksopp - This Must Be It ...mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
Ik heb twee jaar lang hooguit zo'n 5 uur per nacht gemaakt omdat Peuter vier keer per nacht wakker was. Gek genoeg wende dat, en nu kan ik vrij goed tegen een slechte nacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je er wel aan onderdoor..ik heb bijna een half jaar lang tussen de 2 en de 3 uur per nacht geslapen...uiteindelijk breek je wel en dan slaap je 3 dagen aan 1 stuk
Ja ik weet het, hoop ook dat het snel ophoudt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die keus wordt vanzelf voor je gemaakt, niemand houdt dat eeuwig vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |