quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wees maar niet bang, genoeg dingen daar aanwezig om geil van te worden
Niemand. Dus dat zal niet zonder reden zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder reden
It was Legend... wait for it... dairy!!quote:
Set the fire to the third bar - Snow Patrolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben een playlist aan het maken vol bloedmooie zoetsappige liedjes, maar weinig inspiratie. Help me eens, ah toe.(Denk aan Radiohead, Jason Mraz, etc)
ik heb liever een softijsje met discodipquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een magnetron weg te geven had, had jij hem nu gewonnen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef Technoboy2010 het volgende:
Pet Duo hoorde iemand daar straks roepen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben een playlist aan het maken vol bloedmooie zoetsappige liedjes, maar weinig inspiratie. Help me eens, ah toe.(Denk aan Radiohead, Jason Mraz, etc)
Die indruk heb ik idd ook. Nog nooit een man meegemaakt die langer voor de spiegel staat dan ik tenminste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk let de gemiddelde man wel op zijn presentatie, maar ik denk dat er niet zoveel mannen zijn die in totaal langer dan 15 a 20 minuten voor de spiegel staan enzo. misschien toen de metroman nog 'in' was dat wat onzekerdere types veel aandacht daaraan besteedden, maar nu niet meer denk ik.
quote:
Nee, dat gaat 'm inderdaad niet worden danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb liever een softijsje met discodipmaar die smelt onderweg helaas
Toevallig, vanavond nog de cd beluisterd, dank je!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Set the fire to the third bar - Snow Patrol
ze werden niet meer opgewonden van elkaar, hij iig niet meer van haar na de zwangerschap. Best jammer voor hem, ik snap t niet helemaal. Ondertussen zijn ze ook uit elkaar volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand. Dus dat zal niet zonder reden zijn.
Hadden ze dan beter eerder kunnen doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze werden niet meer opgewonden van elkaar, hij iig niet meer van haar na de zwangerschap. Best jammer voor hem, ik snap t niet helemaal. Ondertussen zijn ze ook uit elkaar volgens mij.
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder reden
die is goed ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Set the fire to the third bar - Snow Patrol
Ja doe dan fijn eerst uit elkaar gaan denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze dan beter eerder kunnen doen
Geile muziek zeg ik je!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
marvin gaye - sexual healing
fun lovin' criminals - love unlimited
ofzo
Barfquote:
(Are you) The one that I've been waiting for - Nick Cave, maar weet niet of je daarvan houdtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
marvin gaye - sexual healing
ofzo
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
ofzo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).
Wel een beetje niet bepaald netjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).
hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.
Ja godverdomme, nu ben ik hornyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
quote:
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die indruk heb ik idd ook. Nog nooit een man meegemaakt die langer voor de spiegel staat dan ik tenminste.
Lach er maar om...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
Ik mag datquote:
Ik heb nog genoegquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Zo, de afsluiter voor vanavond, want ik ga ook maar eens maffen. Have fun yall!
Wrom?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog genoegKarma, bay. It's a bitch
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.
I feel your painquote:
zó blij dat ik gestopt ben met rokenquote:
Truste Techno!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, ik ben geen make-up meisje, maar besteed wel veel aandacht aan mijn huid. Ook geen 18 meer.
Slaap lekker DJ!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
zoeen met kort fel gekleurd haarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.
Kap es effe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |