Raad eens waar je mij niet zult vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
driedelige pakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee tegen
Kan mooi zijn idd, maar op een zo'n feestje lijkt het me wat warmquote:
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
Truste, klein drum meisjequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
Gisteren gedaanquote:
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raad eens waar je mij niet zult vinden
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
International suit up day natuurlijk!quote:
echte mannen kleden zich juist altijd goed en in hun eigen stijl. Zo ging en ga ik normaal altijd naar zulke feesten in mn eigen kleding stijl.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ow, er is er 1-tje wakker hier
ze hoorde gebonk uit mijn koptelefoon![]()
Truste
Als ik een magnetron weg te geven had, had jij hem nu gewonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder redenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ook
And it was awesome!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
International suit up day natuurlijk!![]()
Nu echt weg, anders krijg ik slaag![]()
natuurlijk let de gemiddelde man wel op zijn presentatie, maar ik denk dat er niet zoveel mannen zijn die in totaal langer dan 15 a 20 minuten voor de spiegel staan enzo. misschien toen de metroman nog 'in' was dat wat onzekerdere types veel aandacht daaraan besteedden, maar nu niet meer denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |