quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
Goede muziek is tijdloos.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Doe me denken aan een nummer wat ik van de week hoorde op de radio...kan even niet opkomen. Werd er helemaalvan. Mooi. Dit ook, tijdloos mooi.
quote:
Deze moet wel redelijk ultiem en exclusief worden, met echt grote dj'squote:
wees maar niet bang, genoeg dingen daar aanwezig om geil van te wordenquote:
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet ergquote:
quote:
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoorquote:
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt wat ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet erg
op een hakkuhfeestje valt dat wel meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoor
Alleen gabber? Of ook techno? Anders weet ik misschien nog wel een vriend die gratis wil draaien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:als t zo ver is, laat ik het wel weten
![]()
Welterusten, -Engel-quote:
Een echte man weet zich overal goed te kledenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
Als er kinderen in het spel is, is het altijd ingewikkeldquote:
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zochtquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |