quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
Goede muziek is tijdloos.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Doe me denken aan een nummer wat ik van de week hoorde op de radio...kan even niet opkomen. Werd er helemaalvan. Mooi. Dit ook, tijdloos mooi.
quote:
Deze moet wel redelijk ultiem en exclusief worden, met echt grote dj'squote:
wees maar niet bang, genoeg dingen daar aanwezig om geil van te wordenquote:
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet ergquote:
quote:
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoorquote:
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt wat ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet erg
op een hakkuhfeestje valt dat wel meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoor
Alleen gabber? Of ook techno? Anders weet ik misschien nog wel een vriend die gratis wil draaien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:als t zo ver is, laat ik het wel weten
![]()
Welterusten, -Engel-quote:
Een echte man weet zich overal goed te kledenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
Als er kinderen in het spel is, is het altijd ingewikkeldquote:
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zochtquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
Raad eens waar je mij niet zult vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
driedelige pakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee tegen
Kan mooi zijn idd, maar op een zo'n feestje lijkt het me wat warmquote:
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
Truste, klein drum meisjequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
Gisteren gedaanquote:
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raad eens waar je mij niet zult vinden
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
International suit up day natuurlijk!quote:
echte mannen kleden zich juist altijd goed en in hun eigen stijl. Zo ging en ga ik normaal altijd naar zulke feesten in mn eigen kleding stijl.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ow, er is er 1-tje wakker hier
ze hoorde gebonk uit mijn koptelefoon![]()
Truste
Als ik een magnetron weg te geven had, had jij hem nu gewonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder redenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ook
And it was awesome!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
International suit up day natuurlijk!![]()
Nu echt weg, anders krijg ik slaag![]()
natuurlijk let de gemiddelde man wel op zijn presentatie, maar ik denk dat er niet zoveel mannen zijn die in totaal langer dan 15 a 20 minuten voor de spiegel staan enzo. misschien toen de metroman nog 'in' was dat wat onzekerdere types veel aandacht daaraan besteedden, maar nu niet meer denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |