hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.
Ja godverdomme, nu ben ik hornyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
quote:
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die indruk heb ik idd ook. Nog nooit een man meegemaakt die langer voor de spiegel staat dan ik tenminste.
Lach er maar om...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
Ik mag datquote:
Ik heb nog genoegquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Zo, de afsluiter voor vanavond, want ik ga ook maar eens maffen. Have fun yall!
Wrom?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog genoegKarma, bay. It's a bitch
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.
I feel your painquote:
zó blij dat ik gestopt ben met rokenquote:
Truste Techno!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, ik ben geen make-up meisje, maar besteed wel veel aandacht aan mijn huid. Ook geen 18 meer.
Slaap lekker DJ!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
zoeen met kort fel gekleurd haarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.
Kap es effe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |