Och, dan neem je het wel wat te serieus hoor Zoep. Ik lig qua leeftijd dichter bij die mensen, en die types heb je nou eenmaal. Prima ook, want als je alleen maar serieuze mensen zou hebben die geen lol durven te hebben..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
24...
heb wel een stukje gekeken, maar voel niets anders dan plaatsvervangende schaamte, kan wel door de grond zakken als ik dit zie. Brrrr.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Lindytje het volgende:
Space.........![]()
![]()
Als ik ergens moordneigingen van krijg, is het die reclame.......
Oke dat is echt heel ernstigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Mja kan er niks aan doen, zulke dingen hebben bij mij altijd al enorm gevoelig gelegen, weet ook niet precies waarom. Ik weet wel dat als mijn toekomstige kind zich zo gedraagt en naar zo'n typisch vakantieoord wil, ik z'n/haar moeder niet meer benMoet er echt niet aan denken, bah....
Mijn moeder vind het juist geweldig als ik er heen ga!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Mja kan er niks aan doen, zulke dingen hebben bij mij altijd al enorm gevoelig gelegen, weet ook niet precies waarom. Ik weet wel dat als mijn toekomstige kind zich zo gedraagt en naar zo'n typisch vakantieoord wil, ik z'n/haar moeder niet meer benMoet er echt niet aan denken, bah....
Neem geen kinderen danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Kijk, dit postte ik laatstquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Die kutreclame van paula-vla-met-koeienvlekken is weer op tv.![]()
Met dat kutkind met haar lelijke blonde haar en haar nog lelijker flaporen. Ik krijg er serieus moordneigingen van![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is er uit
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, dit postte ik laatst
[..]
Ik ga wel een andere SC zoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Lindy komt niet meer terug denk ik.
Ik kan me niet voorstellen dat een kind met mijn genen zo isquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Joysa het volgende:
Volgende tt word; OH OH CHERSO, speciaal voor zoeper.
Ik wil deze sluiten en dan de volgende TT weer bedenkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, misschien wel![]()
[..]
Ja!!![]()
Laten we het snel volmaken
quote:
Ik ga zelf wel zorgen dat ik de 300e post neerzet en een nieuwe open danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Joysa het volgende:
Weet je wat ik vaak denk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet heel veel ouder en zie er ook nog jonger uit, dus voor de oudere generatie val ik gewoon hieronder
OMGROFLLOLLER!!@@!!!11quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Joysa het volgende:
Dan doen wij 301quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ga zelf wel zorgen dat ik de 300e post neerzet en een nieuwe open dan![]()
Nee, dat wil je niet!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil deze sluiten en dan de volgende TT weer bedenken
Maar even serieus, zou jij je niet kapot schamen dan als je kind zoiets zou doen????quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke dat is echt heel ernstig
En ik nog wel: JA DIE MOET JE NEMEN IS KEI MOOIquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
HEY... er word over mij geroddeld
SQ ... hoe krijg je het voor elkaar zoveel voor zo goedkoopwij kunnen heus wel shoppen, kan ik een hoop leren
plus dat ik mij met Joysa en SI ook super heb ingehouden
ik heb zelfs die armband niet gekocht, en hij was mooooi!
S.I ... WAT EEN KUTRECLAME MET DIE KUTKOE
Je weet dat pubers zich extreem afzetten tegen hun ouders he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een kind met mijn genen zo is
Nee hoor, ik ben er toch niet bijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou jij je niet kapot schamen dan als je kind zoiets zou doen????
Ik neem aan dat ik mijn kind zo op kan voeden dat het niet zo belachelijk is als de mensen in oh oh cherso, maar op zo'n vakantie zou ik geen probleem vinden hoor. Tenzij ze met 156432131 SOA's thuis zouden komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou jij je niet kapot schamen dan als je kind zoiets zou doen????
Ja je was echt een trutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik nog wel: JA DIE MOET JE NEMEN IS KEI MOOI
Maar het mocht niet baten
Nouja, druk om maken doe ik niet meer, de fase dat ik ervan wakker lag heb ik wel gehad, maar ik kan er echt niet bij hoe weldenkende mensen lyrisch kunnen zijn over dit programmaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat ik vaak denk?
Zoeperzazke, let it go! Je maakt je zoveel druk om dingen waar je geen biet mee aan kan veranderen!
D'r is ook nog een vader in het spelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat pubers zich extreem afzetten tegen hun ouders he?
Ik zou alvast aan de zuip gaan
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
paula mag best in mijn pan, medium rood
Ik hou er van als mensen falenquote:
Ja, want die leidt een wild leven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
D'r is ook nog een vader in het spel
HET IS GEWOON HUMOR ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, druk om maken doe ik niet meer, de fase dat ik ervan wakker lag heb ik wel gehad, maar ik kan er echt niet bij hoe weldenkende mensen lyrisch kunnen zijn over dit programma
Hacheeequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik heb een idee! Dan krijg je er twee verschillende sausjes bij die we er dan gevlekt overheen doen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja... kun je je naam niet veranderen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef buzzwheedle het volgende:
die paula reclame hoor ik anders nog veul vaker, ik bedoel je zal maar paula heten, en dan voorheen vrij extreme brillen hebben gedragen
Nee die kan ze afslaan, of opsluiten in de kelderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die leidt een wild leven?
Die heeft meer inlevingsvermogen dan de moederquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die leidt een wild leven?
We houden nog wel van je hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef buzzwheedle het volgende:
die paula reclame hoor ik anders nog veul vaker, ik bedoel je zal maar paula heten, en dan voorheen vrij extreme brillen hebben gedragen
yo yo yoghurt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef buzzwheedle het volgende:
mn kids hebben um gelukkig nog niet helemaal door, maar tja me zus en me broer en eigenlijk de hele familie....
Gelukkigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die heeft meer inlevingsvermogen dan de moeder
Awwwwwwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef buzzwheedle het volgende:
mn kids hebben um gelukkig nog niet helemaal door, maar tja me zus en me broer en eigenlijk de hele familie....
Tell me something newquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met wortelstamp![]()
Nu heb ik weer honger
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met wortelstamp![]()
Nu heb ik weer honger
Waarom?quote:
Ze gaan touren!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef princess-a het volgende:
Hadden jullie al gezien dat die Oh Oh Cherso mensen een nummer hebben opgenomen?
Arme bleibleiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat net thuis, chagrijnig en ik = tipsy enzo
allez meske, volgens mij kunt ge daar over meepraten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Whaha die palm reclame.. Ik vind em stoer !
Bourgondiërs
Whihihihihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Dat wordt een leuk meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
arme bleiblei!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeee!quote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even for the record; priemgirl klinkt net zo Vlaams als Lindytje. Helemaal niet dus
En dat vindt ie niet leuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
ik loldequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
Had ie al wel gegeten SQ? Of moest ie weer zelf eten maken?quote:
Je had niet genoeg gedronken, dat was hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humor
Ja SQ was dusdanig teleurgesteld. Ik gooide er af en toe een allez en lap tussendoor maar het mocht niet baten
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Willen jullie even stemmen op mijn lolcat?
http://cheezburger.com/View/4065749248
[ afbeelding ]
Voted !!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker een lekker ding!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Das mijn Hermanlekker ding dat het is
.
Oeh, shit. Wel lief van je mam dat ze 'm kwam brengen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh ik was weer lekker bezig. moest werken van 17.00 tot 20.30 en ik had nogal haast voordat ik moest beginnen, moest even langs postkantoor enzo. Ben ik dus helemaal vergeten te spuiten voor m'n diabetesdus ik mams bellen of ze even m'n spuit kon langsbrengen. Ze was net thuis, kon ze weer racen naar m'n werk. Goed bezig Laur.
Hihi ja ik wou op tijd thuis zijn ofzo.. En bus halen... *lol*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je had niet genoeg gedronken, dat was het
Volgende kans bij de meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihi ja ik wou op tijd thuis zijn ofzo.. En bus halen... *lol*
Ik heb de liefste mams ter wereld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, shit. Wel lief van je mam dat ze 'm kwam brengen!
Voted! Tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh.... da's sund!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kan er niet bij zijnWas enige weekend dat ik niet kon *huil zucht snik zielig-doen-enzo*
Ja, dat snap ik, dat je haar gaat missen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb de liefste mams ter wereld.Ik ga der echt wel missen straks
Ahja... Volgende meet dan. of mini-meetquote:
T is maar voor even!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awwwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
Mag ik even klagen?
Ik ben zo verkouwe en heb last van het afbouwen van AD. ik voel me gewoon rot, bluh. Ik kan gewoon niet meer opstarten na m'n vakantie lijkt het wel
Tuurlijk ga je haar missen! Lieve mama'squote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ach, het helpt niet, dus dan wil ik die troep er ook niet meer in stoppen.. Waarom durf je niet? Bang voor terugval? Voor leven mét emoties?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Awww
Ik vind het dapper dat je stopt, ik durf nog steeds niet
och emoties heb ik wel....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, het helpt niet, dus dan wil ik die troep er ook niet meer in stoppen.. Waarom durf je niet? Bang voor terugval? Voor leven mét emoties?
Maar het was niet 20, het was 10 geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Lindy, over die bus die voorbij reed... ik ben er achter gekomen waarom
Bus 20 stopt niet bij die halte
Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! Maar als je niet stopt weet je ook niet of je het weer zelf kunt zeg maar, lastig is dat. Scheelt bij mij natuurlijk een hoop dat het niks doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och emoties heb ik wel....
Ik ben idd bang vor terugval... ben wel blij met hoe ik nu ben. En dan toch willen stoppen he
your vishun was not 2B trustedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar het was niet 20, het was 10 geloof ik
Dat herken ik wel. Maar ik merk het ook heel snel. Als ik mijn ad 2-3 dagen achter elkaar vergeet, wil ik voor de bus fietsen enzo.... dus ik blijf ze nog maar gewoon slikkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och emoties heb ik wel....
Ik ben idd bang vor terugval... ben wel blij met hoe ik nu ben. En dan toch willen stoppen he
nee ik heb aangeboren issuesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! Maar als je niet stopt weet je ook niet of je het weer zelf kunt zeg maar, lastig is dat. Scheelt bij mij natuurlijk een hoop dat het niks doet![]()
Volg je therapie?
Heus welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
your vishun was not 2B trusted
Zag er ook wel tof uit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn buurman is eyewitness
Mijn buurman is trouwens tof
Ja, maar als je je AD een paar dagen vergeet raakt je brein in de war, dus dat is niet heel raar. Het duurt wel even voor je lichaam afgekickt is...en je kunt je dan echt heel rot voelen. Ik merk dat ik een heeeel kort lontje heb, maar dat wordt gelukkig alweer minder (tot de volgende keer dosisverlagingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar ik merk het ook heel snel. Als ik mijn ad 2-3 dagen achter elkaar vergeet, wil ik voor de bus fietsen enzo.... dus ik blijf ze nog maar gewoon slikken
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik heb aangeboren issues
is niet met therapy te curen
Ik vind je keistoer!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar als je je AD een paar dagen vergeet raakt je brein in de war, dus dat is niet heel raar. Het duurt wel even voor je lichaam afgekickt is...en je kunt je dan echt heel rot voelen. Ik merk dat ik een heeeel kort lontje heb, maar dat wordt gelukkig alweer minder (tot de volgende keer dosisverlaging).
Wat voor vak beoefen jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh![]()
(ook geen therapie gehad ooit? Als je het niet wil vertellen, hoeft het niet hoor, maar het is m'n vakgebied, dus ben altijd wel wat nieuwsgierig
![]()
)
Haha, ik mezelf nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind je keistoer!![]()
Ik heb ongeveer een jaartje geleden geprobeerd te halveren, na een week zei mijn psychiater dat ik meteen weer de volledige dosis moest gaan slikken
Afbouwen dus nog even niet voor mij!
Speciaal Jokertje nog een keer danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaaha!! ik had heel dat oh oh cherso nog nooit gezien, maar ik vind het nu al briljant! Die koppen, die taal![]()
Ik zit het gewoon met ontzetting te bekijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaaha!! ik had heel dat oh oh cherso nog nooit gezien, maar ik vind het nu al briljant! Die koppen, die taal![]()
Ja. Ooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh![]()
(ook geen therapie gehad ooit? Als je het niet wil vertellen, hoeft het niet hoor, maar het is m'n vakgebied, dus ben altijd wel wat nieuwsgierig
![]()
)
Johkahtjah!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal Jokertje nog een keer dan![]()
Precies, en mijn psychiater is een toffe en kundige man, dus zijn raad volg ik wel opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik mezelf niet![]()
Oh, da's rot, maar wel goed dat je het advies van je psychiater opvolgt, daar zijn ze voor!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies, en mijn psychiater is een toffe en kundige man, dus zijn raad volg ik wel op![]()
Waarom vind je jezelf niet stoer dan?
ja, serieus, ik zit me in mijn eentje te bescheuren hier joh!!quote:
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, serieus, ik zit me in mijn eentje te bescheuren hier joh!!
alleen de vakantie. Ze zijn extreem getypecastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?![]()
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?![]()
Mijn ideale man is een anabool.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.(Al zal het ongetwijfeld aangedikt worden dmv montage en zulks.
)
Dat weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.(Al zal het ongetwijfeld aangedikt worden dmv montage en zulks.
)
Dat ben ik dan wel weer met 'r eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ideale man is een anabool.
quote:
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
)
hebben wij dezelfde moeder?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenmn mama doet de hele tijd "nou, nou, nou" en ik vind het daarom nog leuker
Hihi, dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenmn mama doet de hele tijd "nou, nou, nou" en ik vind het daarom nog leuker
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, m'n neef past er dus *serieus* perfect tussen.
Z'n vrouw ook trouwens, dus perfect stel ook.
Dude, we zijn echt soulmatesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik luister naar K3 en kan mezelf niet los trekken
Het klinkt gvd geilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schor?
Die gast verhult dattie niet ken proate
Die handschoenen!!!quote:
\Nou! Het is niet omspres!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haat jullie*voelt zich nog zieliger-der-der*
Die vriendin van Barbiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Kun je met nog meer mensen bekken op een avond???
En dan is ze ook nog verschrikkelijk lelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
OMG!! Kun je met nog meer mensen bekken op een avond???
Voor de kennersquote:Er waren mooie baby's bij, maar niet zo lief als jij, anne.
van al dat wit en zoveel licht gingen van schrik je oogjes dicht, anne.
even kreeg ik kriebels in mijn keel maar je had geen pink teveel, anne.
ik stond te blozen, was zo blij, jij moest er haast van lachen, anne.
Anne, de wereld is niet mooi, maar jij kan haar een beetje mooier kleuren.
anne, je hebt nog heel wat voor de boeg, maak je geen zorgen,
daarvoor is het nog te vroeg, veel te vroeg.
De wijzers van de klok gaan snel, dat merk je later wel, anne.
van de pot naar de w.c. gaat een, twee, huppekee, anne.
je hebt net je bromtol uitgepakt of je bent alweer een jaar ouder.
voor ik goeiemorgen zeg, ben jij op je brommer weg, anne.
Anne, de wereld is niet mooi, maar jij kan haar een beetje mooier kleuren.
anne, je hebt nog heel wat voor de boeg, maak je geen zorgen,
daarvoor is het nog te vroeg, veel te vroeg.
Er waren mooie baby's bij, maar niet zo lief als jij, anne.
alleen de ogen van je moeder waren net zo mooi als jij, anne.
Lekker puh !!quote:
Lijkt me handigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die vriendin van Barbie![]()
Zullen we d'r voor het gemak Sloerie noemen vanaf nu?
quote:
Ik wil een andere kennissenkringquote:Omdat de vleesgeworden kortzichtigheid, geklaag en negatief gelul gedoogsteun geeft, en daarmee legitimatie geeft aan de collectieve oernederlandse onderbuik die in een grote antiperestaltische beweging zijn xenofobe maaginhoud met gal en al over het hele land heen spuugt
Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
crosspost!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
lollerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZOMG:
[..]
Ik wil een andere kennissenkring
Ja da's het idee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!Met knutselen enzo?
Raaorrrr *winky winky*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het haast gaan verzetten om priembabe erbij te hebben
macaroni en behangsellijm zijn je vliendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, surprises. Ik heb echt een schurfthekel aan surprises.
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
macaroni en behangsellijm zijn je vliend
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.quote:
Tiz the same level of sadnessquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.
Bril-jant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het idee!
Dat we elkaar allemaal 1 lakje geven. En dan in een kansloze verpakking!
Oi, ik laat mij niet sad noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tiz the same level of sadness
Taalkundige he, geen letterkundige.quote:[..]
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!Trusten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHEEE, Cherso staat online.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mn nagelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Haha, veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trusten
WHEEE, Cherso staat online.
Dat word wel heul tof!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
M'n gebit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
don't tempt mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Goed, en een pietsie tipsy... maar ik heb dan ook al bijna 2 liter bier opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ah, jullie keken ook Ohoh Chersohoe is ie hier Ladies?
poezelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
zo frustrerend iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik had vandaag trouwens een flink![]()
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
maar ik kreeg em met geen mogelijkheid dicht rond mn borsten
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
Dat is inderdaad heel irritantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
ik ging in je fobo kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
![]()
Superleuk idee, maar komt dat voor sommigen niet een beetje in de knel met de secret santa dinges?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
crosspost!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
Leuk!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, mijn C&A vest van 13 euro, met nagels:
[ afbeelding ]
wellicht, het is ook maar een optiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Superleuk idee, maar komt dat voor sommigen niet een beetje in de knel met de secret santa dinges?
Maar wel een goeie!! Ik heb al een heel idee gemaakt in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht, het is ook maar een optie
yes it isquote:
wheheh staat niks in toch?!quote:
13 euro? Hij is ook nog leuk! Kunnen wij niet eens samen shoppen? Mijn nieuwe vest kwam op 70 euro, potdikkiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, vele!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wel een goeie!! Ik heb al een heel idee gemaakt in mijn hoofd
LEUK!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf bij 1 idee en dat perfectioneer ik verder en verderquote:
KIKO!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Damesss![]()
Een paar vraagjes![]()
Ik ga volgende week naar Duitsland, en ik wil weten welke merken er nog verkocht worden (Nagellak) buiten de DM die je hier niet hebt, en watvoor leuke winkels ik nog moet bezoeken![]()
Ook welke bathbombs het fijnst zijn, ik wil eentje die lekker ruikt, bloemig of zoet houd ik van, en die je huid verzorgt/niet uitdroogt![]()
Aangezien jullie hier er meer van af weten dan die meiden in de Rotterdamse Lushstore
Keulenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja fuuuu, die hadden ze dus niet in Keulen, zag ik op de kikosite
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keulen
Daar hebben ze een chocolademuseum!
DONUTS!!!1 Trustenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Trusten Dicoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Doeii Paulaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Oeh! Nog 23 posts en we zijn van Paula af
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd! Kutkoe![]()
Nou ja, vooral die kinderen
Dat!! Vreselijk irritant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doen
heb je die ja??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Oh, ik dacht dat je echt wist dat die er warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms klinkt het verdacht veel zo
Dat is pas domquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Damesss![]()
Een paar vraagjes![]()
Ik ga volgende week naar Duitsland, en ik wil weten welke merken er nog verkocht worden (Nagellak) buiten de DM die je hier niet hebt, en watvoor leuke winkels ik nog moet bezoeken![]()
Ook welke bathbombs het fijnst zijn, ik wil eentje die lekker ruikt, bloemig of zoet houd ik van, en die je huid verzorgt/niet uitdroogt![]()
Aangezien jullie hier er meer van af weten dan die meiden in de Rotterdamse Lushstore
The Comforter is echt heerlijk! Ruikt naar paarse fruitella'squote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
Schuimquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |