quote:
Ik wil een andere kennissenkringquote:Omdat de vleesgeworden kortzichtigheid, geklaag en negatief gelul gedoogsteun geeft, en daarmee legitimatie geeft aan de collectieve oernederlandse onderbuik die in een grote antiperestaltische beweging zijn xenofobe maaginhoud met gal en al over het hele land heen spuugt
Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
crosspost!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
lollerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZOMG:
[..]
Ik wil een andere kennissenkring
Ja da's het idee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!Met knutselen enzo?
Raaorrrr *winky winky*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het haast gaan verzetten om priembabe erbij te hebben
macaroni en behangsellijm zijn je vliendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, surprises. Ik heb echt een schurfthekel aan surprises.
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
macaroni en behangsellijm zijn je vliend
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.quote:
Tiz the same level of sadnessquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.
Bril-jant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het idee!
Dat we elkaar allemaal 1 lakje geven. En dan in een kansloze verpakking!
Oi, ik laat mij niet sad noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tiz the same level of sadness
Taalkundige he, geen letterkundige.quote:[..]
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!Trusten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHEEE, Cherso staat online.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mn nagelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Haha, veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trusten
WHEEE, Cherso staat online.
Dat word wel heul tof!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
M'n gebit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
don't tempt mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Goed, en een pietsie tipsy... maar ik heb dan ook al bijna 2 liter bier opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ah, jullie keken ook Ohoh Chersohoe is ie hier Ladies?
poezelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
zo frustrerend iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik had vandaag trouwens een flink![]()
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
maar ik kreeg em met geen mogelijkheid dicht rond mn borsten
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
Dat is inderdaad heel irritantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
ik ging in je fobo kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
![]()
Superleuk idee, maar komt dat voor sommigen niet een beetje in de knel met de secret santa dinges?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
crosspost!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
Leuk!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, mijn C&A vest van 13 euro, met nagels:
[ afbeelding ]
wellicht, het is ook maar een optiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Superleuk idee, maar komt dat voor sommigen niet een beetje in de knel met de secret santa dinges?
Maar wel een goeie!! Ik heb al een heel idee gemaakt in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht, het is ook maar een optie
yes it isquote:
wheheh staat niks in toch?!quote:
13 euro? Hij is ook nog leuk! Kunnen wij niet eens samen shoppen? Mijn nieuwe vest kwam op 70 euro, potdikkiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, vele!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wel een goeie!! Ik heb al een heel idee gemaakt in mijn hoofd
LEUK!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf bij 1 idee en dat perfectioneer ik verder en verderquote:
KIKO!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Damesss![]()
Een paar vraagjes![]()
Ik ga volgende week naar Duitsland, en ik wil weten welke merken er nog verkocht worden (Nagellak) buiten de DM die je hier niet hebt, en watvoor leuke winkels ik nog moet bezoeken![]()
Ook welke bathbombs het fijnst zijn, ik wil eentje die lekker ruikt, bloemig of zoet houd ik van, en die je huid verzorgt/niet uitdroogt![]()
Aangezien jullie hier er meer van af weten dan die meiden in de Rotterdamse Lushstore
Keulenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja fuuuu, die hadden ze dus niet in Keulen, zag ik op de kikosite
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keulen
Daar hebben ze een chocolademuseum!
DONUTS!!!1 Trustenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Trusten Dicoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Doeii Paulaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Oeh! Nog 23 posts en we zijn van Paula af
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd! Kutkoe![]()
Nou ja, vooral die kinderen
Dat!! Vreselijk irritant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doen
heb je die ja??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Oh, ik dacht dat je echt wist dat die er warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms klinkt het verdacht veel zo
Dat is pas domquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Damesss![]()
Een paar vraagjes![]()
Ik ga volgende week naar Duitsland, en ik wil weten welke merken er nog verkocht worden (Nagellak) buiten de DM die je hier niet hebt, en watvoor leuke winkels ik nog moet bezoeken![]()
Ook welke bathbombs het fijnst zijn, ik wil eentje die lekker ruikt, bloemig of zoet houd ik van, en die je huid verzorgt/niet uitdroogt![]()
Aangezien jullie hier er meer van af weten dan die meiden in de Rotterdamse Lushstore
The Comforter is echt heerlijk! Ruikt naar paarse fruitella'squote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
Schuimquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |