don't tempt mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Goed, en een pietsie tipsy... maar ik heb dan ook al bijna 2 liter bier opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ah, jullie keken ook Ohoh Chersohoe is ie hier Ladies?
poezelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die hun poepaars in je neus duwen voor aandacht![]()
zo frustrerend iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik had vandaag trouwens een flink![]()
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
maar ik kreeg em met geen mogelijkheid dicht rond mn borsten
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
Dat is inderdaad heel irritantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
moment. Was met mn mama in een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe winterjas.. Dus ik echt zon hele mooie gevonden van Tommy Hilfiger en ik zo
![]()
Dus maatje 44 aangetrokken, werd door de geile verkoper in mn jas geholpen, veeel te groot rond mn buik en taille
Kut kledingmerken, niks for big titted women zoals Trinny en Susannah mijn type gister noemden
ik ging in je fobo kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |