quote:
Ik wil een andere kennissenkringquote:Omdat de vleesgeworden kortzichtigheid, geklaag en negatief gelul gedoogsteun geeft, en daarmee legitimatie geeft aan de collectieve oernederlandse onderbuik die in een grote antiperestaltische beweging zijn xenofobe maaginhoud met gal en al over het hele land heen spuugt
Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
crosspost!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
lollerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZOMG:
[..]
Ik wil een andere kennissenkring
Ja da's het idee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!Met knutselen enzo?
Raaorrrr *winky winky*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het haast gaan verzetten om priembabe erbij te hebben
macaroni en behangsellijm zijn je vliendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, surprises. Ik heb echt een schurfthekel aan surprises.
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
macaroni en behangsellijm zijn je vliend
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.quote:
Tiz the same level of sadnessquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's heul geen neerlandicus, da's een gesjeesde politicoloog.
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als kansloos ook een optie is, wordt het haalbaar.
Bril-jant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het idee!
Dat we elkaar allemaal 1 lakje geven. En dan in een kansloze verpakking!
Oi, ik laat mij niet sad noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tiz the same level of sadness
Taalkundige he, geen letterkundige.quote:[..]
alles is leuk! En jij kan het vast compenseren met een vet gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!Trusten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff trutten... Ik ga naar bed !!TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHEEE, Cherso staat online.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mn nagelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik stem voor baisregel: geen gereedschappen, schaar etc. mogen gebruiken bij het uitpakken. Alleen handen en tanden
Haha, veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trusten
WHEEE, Cherso staat online.
Dat word wel heul tof!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
M'n gebit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je meer met je tanden doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |