DONUTS!!!1 Trustenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Trusten Dicoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Keulen is tof!Ze hebben een Dunkin' Donuts
en een Starbucks bij het Station
En nu ga ik douchen en slapen.
Doeii Paulaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Oeh! Nog 23 posts en we zijn van Paula af
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd! Kutkoe![]()
Nou ja, vooral die kinderen
Dat!! Vreselijk irritant!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die ja! Ik haat kinderen die kinderlijk doen
heb je die ja??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Oh, ik dacht dat je echt wist dat die er warenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms klinkt het verdacht veel zo
Dat is pas domquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef RenRen- het volgende:
Erger nog, volwassenen die ingehuurd zijn om kinder-voiceovers te spelen.
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Damesss![]()
Een paar vraagjes![]()
Ik ga volgende week naar Duitsland, en ik wil weten welke merken er nog verkocht worden (Nagellak) buiten de DM die je hier niet hebt, en watvoor leuke winkels ik nog moet bezoeken![]()
Ook welke bathbombs het fijnst zijn, ik wil eentje die lekker ruikt, bloemig of zoet houd ik van, en die je huid verzorgt/niet uitdroogt![]()
Aangezien jullie hier er meer van af weten dan die meiden in de Rotterdamse Lushstore
The Comforter is echt heerlijk! Ruikt naar paarse fruitella'squote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
Schuimquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bomb, maar een bubble bar: the comforter. Groot, roze en zoet.En absoluut niet uitdrogend. (Ik glibber altijd nog een paar uur na, maar mijn huid spoort niet
) Sowieso zit je met bubble bars altijd wel goed wat verzorgend betreft, alleen moet de geur je aanstaan en moet je geen schuimfobie hebben.
/lushpraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |