Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! Maar als je niet stopt weet je ook niet of je het weer zelf kunt zeg maar, lastig is dat. Scheelt bij mij natuurlijk een hoop dat het niks doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och emoties heb ik wel....
Ik ben idd bang vor terugval... ben wel blij met hoe ik nu ben. En dan toch willen stoppen he
your vishun was not 2B trustedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar het was niet 20, het was 10 geloof ik
Dat herken ik wel. Maar ik merk het ook heel snel. Als ik mijn ad 2-3 dagen achter elkaar vergeet, wil ik voor de bus fietsen enzo.... dus ik blijf ze nog maar gewoon slikkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och emoties heb ik wel....
Ik ben idd bang vor terugval... ben wel blij met hoe ik nu ben. En dan toch willen stoppen he
nee ik heb aangeboren issuesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! Maar als je niet stopt weet je ook niet of je het weer zelf kunt zeg maar, lastig is dat. Scheelt bij mij natuurlijk een hoop dat het niks doet![]()
Volg je therapie?
Heus welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
your vishun was not 2B trusted
Zag er ook wel tof uit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn buurman is eyewitness
Mijn buurman is trouwens tof
Ja, maar als je je AD een paar dagen vergeet raakt je brein in de war, dus dat is niet heel raar. Het duurt wel even voor je lichaam afgekickt is...en je kunt je dan echt heel rot voelen. Ik merk dat ik een heeeel kort lontje heb, maar dat wordt gelukkig alweer minder (tot de volgende keer dosisverlagingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar ik merk het ook heel snel. Als ik mijn ad 2-3 dagen achter elkaar vergeet, wil ik voor de bus fietsen enzo.... dus ik blijf ze nog maar gewoon slikken
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik heb aangeboren issues
is niet met therapy te curen
Ik vind je keistoer!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar als je je AD een paar dagen vergeet raakt je brein in de war, dus dat is niet heel raar. Het duurt wel even voor je lichaam afgekickt is...en je kunt je dan echt heel rot voelen. Ik merk dat ik een heeeel kort lontje heb, maar dat wordt gelukkig alweer minder (tot de volgende keer dosisverlaging).
Wat voor vak beoefen jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh![]()
(ook geen therapie gehad ooit? Als je het niet wil vertellen, hoeft het niet hoor, maar het is m'n vakgebied, dus ben altijd wel wat nieuwsgierig
![]()
)
Haha, ik mezelf nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind je keistoer!![]()
Ik heb ongeveer een jaartje geleden geprobeerd te halveren, na een week zei mijn psychiater dat ik meteen weer de volledige dosis moest gaan slikken
Afbouwen dus nog even niet voor mij!
Speciaal Jokertje nog een keer danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaaha!! ik had heel dat oh oh cherso nog nooit gezien, maar ik vind het nu al briljant! Die koppen, die taal![]()
Ik zit het gewoon met ontzetting te bekijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaaha!! ik had heel dat oh oh cherso nog nooit gezien, maar ik vind het nu al briljant! Die koppen, die taal![]()
Ja. Ooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh![]()
(ook geen therapie gehad ooit? Als je het niet wil vertellen, hoeft het niet hoor, maar het is m'n vakgebied, dus ben altijd wel wat nieuwsgierig
![]()
)
Johkahtjah!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal Jokertje nog een keer dan![]()
Precies, en mijn psychiater is een toffe en kundige man, dus zijn raad volg ik wel opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik mezelf niet![]()
Oh, da's rot, maar wel goed dat je het advies van je psychiater opvolgt, daar zijn ze voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |