quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies, en mijn psychiater is een toffe en kundige man, dus zijn raad volg ik wel op![]()
Waarom vind je jezelf niet stoer dan?
ja, serieus, ik zit me in mijn eentje te bescheuren hier joh!!quote:
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, serieus, ik zit me in mijn eentje te bescheuren hier joh!!
alleen de vakantie. Ze zijn extreem getypecastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?![]()
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat zouden ze ervoor krijgen om zo te doen?![]()
Mijn ideale man is een anabool.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.(Al zal het ongetwijfeld aangedikt worden dmv montage en zulks.
)
Dat weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergis je niet, zulke mensen bestaan écht.(Al zal het ongetwijfeld aangedikt worden dmv montage en zulks.
)
Dat ben ik dan wel weer met 'r eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ideale man is een anabool.
quote:
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
)
hebben wij dezelfde moeder?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenmn mama doet de hele tijd "nou, nou, nou" en ik vind het daarom nog leuker
Hihi, dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn moeder en broer zitten zich er verschrikkelijk over op te fuckenmn mama doet de hele tijd "nou, nou, nou" en ik vind het daarom nog leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |