Ja... kun je je naam niet veranderen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef buzzwheedle het volgende:
die paula reclame hoor ik anders nog veul vaker, ik bedoel je zal maar paula heten, en dan voorheen vrij extreme brillen hebben gedragen
Nee die kan ze afslaan, of opsluiten in de kelderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die leidt een wild leven?
Die heeft meer inlevingsvermogen dan de moederquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die leidt een wild leven?
We houden nog wel van je hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef buzzwheedle het volgende:
die paula reclame hoor ik anders nog veul vaker, ik bedoel je zal maar paula heten, en dan voorheen vrij extreme brillen hebben gedragen
yo yo yoghurt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef buzzwheedle het volgende:
mn kids hebben um gelukkig nog niet helemaal door, maar tja me zus en me broer en eigenlijk de hele familie....
Gelukkigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die heeft meer inlevingsvermogen dan de moeder
Awwwwwwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef buzzwheedle het volgende:
mn kids hebben um gelukkig nog niet helemaal door, maar tja me zus en me broer en eigenlijk de hele familie....
Tell me something newquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met wortelstamp![]()
Nu heb ik weer honger
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met wortelstamp![]()
Nu heb ik weer honger
Waarom?quote:
Ze gaan touren!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef princess-a het volgende:
Hadden jullie al gezien dat die Oh Oh Cherso mensen een nummer hebben opgenomen?
Arme bleibleiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat net thuis, chagrijnig en ik = tipsy enzo
allez meske, volgens mij kunt ge daar over meepraten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Whaha die palm reclame.. Ik vind em stoer !
Bourgondiërs
Whihihihihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Dat wordt een leuk meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
arme bleiblei!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeee!quote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even for the record; priemgirl klinkt net zo Vlaams als Lindytje. Helemaal niet dus
En dat vindt ie niet leuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
ik loldequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
Had ie al wel gegeten SQ? Of moest ie weer zelf eten maken?quote:
Je had niet genoeg gedronken, dat was hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humor
Ja SQ was dusdanig teleurgesteld. Ik gooide er af en toe een allez en lap tussendoor maar het mocht niet baten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |