Waarom?quote:
Ze gaan touren!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef princess-a het volgende:
Hadden jullie al gezien dat die Oh Oh Cherso mensen een nummer hebben opgenomen?
Arme bleibleiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat net thuis, chagrijnig en ik = tipsy enzo
allez meske, volgens mij kunt ge daar over meepraten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Whaha die palm reclame.. Ik vind em stoer !
Bourgondiėrs
Whihihihihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Dat wordt een leuk meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wordt sowieso grumpy van dronken vrouwen volgens mij
arme bleiblei!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeee!quote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even for the record; priemgirl klinkt net zo Vlaams als Lindytje. Helemaal niet dus
En dat vindt ie niet leuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
ik loldequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, za was ie ook niet zo heel blijblij
Had ie al wel gegeten SQ? Of moest ie weer zelf eten maken?quote:
Je had niet genoeg gedronken, dat was hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha.. Humor
Ja SQ was dusdanig teleurgesteld. Ik gooide er af en toe een allez en lap tussendoor maar het mocht niet baten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |