Nee is echt niet goed voor mijquote:
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de kattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee is echt niet goed voor mij. Ik wil later als ik groot ben graag een gek kattenvrouwtje worden
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
Jij bent raarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
quote:
Ik verzin dit niet hoor, is serieus ooit op tv geweestquote:
Ik had dit op het begin ook, alles deed pijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
meisjes, ik heb nu zo'n anderhalve week geen acryl meer.
is het normaal dat m'n nagels scheuren bij het leven?
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
omfg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Die kutreclame van paula-vla-met-koeienvlekken is weer op tv.![]()
Met dat kutkind met haar lelijke blonde haar en haar nog lelijker flaporen. Ik krijg er serieus moordneigingen van![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is er uit
Morgen maar even in den bosch checken of het daar nog staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef Juud- het volgende:
Ohh katten![]()
Ik was vanmiddag bij Lush in Rotterdam en de verkoopster zei dat ze voorlopig geen Lemony Flutter verkopenReden is dat er iets was met 1 vd ingredienten. Ze heeft wel verteld wat, maar dat heb ik net onthouden. Desondanks: bwuhhh.. Het komt wel weer, maar onbekend wanneer.
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sja, helaas pindakaas denk ikquote:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?
ha, ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |