Echt wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenIk heb altijd een schone zakdoek bij om te deppen
[..]
Er zit een gat in!
[..]
[..]
Die is veul mooier als die van TD!
Die is er al, alleen niet centraal nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef Debsterr het volgende:
SQ, maak je trouwens nog een nieuw SHJN topic aan?
Hè? Ik kijk scheel zeker danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is er al, alleen niet centraal nog
Ja er stond SHOE in de TT dan vind ik het nog niet zo raarquote:
Dat wordt echt zoveel beter als je lichter bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenIk heb altijd een schone zakdoek bij om te deppen
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wordt echt zoveel beter als je lichter bent![]()
Ik loldequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sinds ik AD slik ook wel een wandelende druppeltrut ben
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten inquote:
Oh oh, beterschap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten in
Boe... Kom thuis van het werk; word ik mega misselijk.. Al 2x moeten overgeven. Wel kunnen eten; maar maag is vaag
doe lekker rustig anquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
En aan alle dames die ik de sieraden beloofd heb, ik doe ze morgen en anders donderdag op de post. Vandaag geen tijd voor gehad en morgen ligt het er aan hoe laat ik klaar ben met werken.
Blegh, beterschap!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten in
Boe... Kom thuis van het werk; word ik mega misselijk.. Al 2x moeten overgeven. Wel kunnen eten; maar maag is vaag
Biebelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh oh.. ik keek net op www.redcat.nu en nou wil ik er wel tien.
Cuuute !quote:
Nee is echt niet goed voor mijquote:
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de kattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee is echt niet goed voor mij. Ik wil later als ik groot ben graag een gek kattenvrouwtje worden
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
Jij bent raarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
quote:
Ik verzin dit niet hoor, is serieus ooit op tv geweestquote:
Ik had dit op het begin ook, alles deed pijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
meisjes, ik heb nu zo'n anderhalve week geen acryl meer.
is het normaal dat m'n nagels scheuren bij het leven?
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
omfg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Die kutreclame van paula-vla-met-koeienvlekken is weer op tv.![]()
Met dat kutkind met haar lelijke blonde haar en haar nog lelijker flaporen. Ik krijg er serieus moordneigingen van![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is er uit
Morgen maar even in den bosch checken of het daar nog staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef Juud- het volgende:
Ohh katten![]()
Ik was vanmiddag bij Lush in Rotterdam en de verkoopster zei dat ze voorlopig geen Lemony Flutter verkopenReden is dat er iets was met 1 vd ingredienten. Ze heeft wel verteld wat, maar dat heb ik net onthouden. Desondanks: bwuhhh.. Het komt wel weer, maar onbekend wanneer.
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sja, helaas pindakaas denk ikquote:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?
ha, ok.quote:
Precies, om te huilen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een kneusjes allemaal in het vorige topic.Ik zuip alleen maar teveel
Maar daar wordt aan gewerkt. En het gaat best goed!
Dan zijn je nagels nu heeel zwak. Wat je kunt doen: alsnog een dun laagje acryl op je nagels aanbrengen. Gewoon ter versteviging, dus geen tips e.d. erop zetten. Als je dat eraf laat groeien (wel af en toe een beetje bijvijlen om geen overgang te zien van acryl naar echte nagel), dan zijn je nagels voor nu wat steviger en de nagel die er achteraan groeit, is weer de normale dikte. Verder kan het ook lijken dat ze enorm slap en buigbaar zijn. Je bent gewend aan keihard (want: onbuigbaar acryl), dus dan valt het des te meer tegen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Mirjam het volgende:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |