Duur of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Socios het volgende:
[..]
ICE is ook een trein. De mooiste zelfs.
Misschien in Nederland, maar de ICE is een lelijk dingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Socios het volgende:
[..]
ICE is ook een trein. De mooiste zelfs.
Gaatie weer hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien in Nederland, maar de ICE is een lelijk ding
En het boeit. Echt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:39 schreef Socios het volgende:
Gaarne dit topic weer openen:
[TAL Meet] Zaterdag met de trein naar Utrecht (The Guardian)
De TS van dit topic had niet de lapo.
Nee, volgend jaar pas.quote:
Ja, minuten bezig geweest om een nieuw topic aan te maken (voornamelijk de OP), lijkt mij niet meer dan normaal.quote:
FOK!silver lay out ftw!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
@Socios heb je de nieuwe layout nietDan kost het niet veel tijd hoor
Ik ha dhem zo geopendIk vond het gewoon te lang duren
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in foto's hoor.Ik zie ze telkens weer terug komen.
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Zijn er mensen die Êcht niet op de foto willen?
Op de foto vind ik niet erg, maar ik wil liever niet met mijn hoofd op t forumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
geen probleem... maar alleen me goede kantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Niet zo nodig. Maar dat is bekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel op foto, niet op FOk!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Als je nou met de taxi komt kun ej ons allemaal naar huis brengen
Dat zou jullie wel mooi uitkomen hč?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Als je nou met de taxi komt kun ej ons allemaal naar huis brengen
Ik ga siewosie met de taxi naar huisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou jullie wel mooi uitkomen hč?
Je woont daar in de buurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga siewosie met de taxi naar huis
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De foto's worden achteraf uitsluitend onder meetgangers verspreid. Wie er dan NOG niet op wil, sorry, die zal toch ook zelf wat moeite moeten doen om uit de vuurlinie te blijven. Het is niet alsof niemand nergens nooit meer foto's van mag maken omdat één persoon bang is dat hij misschien weleens ergens op één van de foto's zou kunnen opduiken natuurlijk.
Het gaat mij meer om het feit dat foto's onder de meetgangers verspreid worden en dan op internet komen. Dat er in prive collecties foto's zijn, duh. Maar ik ken het, voor je het weet sta je al met je kop in ONZ gepaint.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik woon in Utrecht ja![]()
Nog even wat betreft die foto's, dat is hier misschien beter op zijn plaats dan in de SC:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat foto's onder de meetgangers verspreid worden en dan op internet komen. Dat er in prive collecties foto's zijn, duh. Maar ik ken het, voor je het weet sta je al met je kop in ONZ gepaint.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijk
Misschien kom je wel om de mensen te ontmoeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijk
Doe ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te zwart-wit Fles. We moeten gewoon rekening met elkaar houden.
Jij begrijpt er echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie was er laatst pissig dat foto van hem en een zwembad weer online kwamen? Ik niet hoor
Leg het uit dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van
Prima, doen wequote:
Mja, dat eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien kom je wel om de mensen te ontmoeten?
Jezus, lekkere insteek heb jij zeg
Ten eerste, zijn die foto's van een tijd geleden laatst weer opgedoken in een topic hier op FOK! (in de aanloop van de 11-jaarsmeet)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doen we
Ten eerste, zijn er recentelijk geen zwembadfoto's van mij verschenen
Ten tweede, was ik daar dus ook niet pissig om
Ten derde, zijn dat foto's van meer dan 6 jaar geleden
Ten vierde, ging dat om bepaald niet charmante foto's.
ALS die foto's hier nu weer verschijnen, dan is dat met maar één doel: om mij te treiteren. Want lollig is het allang niet meer, laat staan nieuwswaardig.
Je kunt je toch wel voorstellen dat dat totaal niet te vergelijken is met gewoon leuke foto's van gewoon leuke mensen die het samen gewoon leuk hebben, op gewoon een leuke meet?
Tuurlijk, maar waar heb ik dan gezegd dat ik dat niet zou doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten en als ze niet op de foto/het forum willen dat moet accepteren
Hier:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waar heb ik dan gezegd dat ik dat niet zou doen dan?
Wij komen van te voren alvast voor onszelf opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-maskerquote:
Cool, lijkt me leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-masker
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Wil je de naaktfoto's van mij wel op fok zetten aub?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Oke ik maak foto's maar ik zet ze niet op fok, dat beloof ik plechtig bij deze, dus iedereen neem ik gewoon op de foto maar dan voor mezelf.
Prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Oke ik maak foto's maar ik zet ze niet op fok, dat beloof ik plechtig bij deze, dus iedereen neem ik gewoon op de foto maar dan voor mezelf.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-masker
Same here. En als iemand mij op de foto heeft en die foto op fok wil plaatsen, dan heb ik daar geen bezwaar tegen. En mocht het on een onflatteuze foto gaan, dan laat ik die beslissing aan het gezonde verstand van de betreffende fotograaf overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Ja ook zoiets idd. Iedereen heeft allemaal iedereen zijn nummer ineens en ik die van niemand, en niemand die van mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
Prima
Nah, ik neem siewosie mijn mobiel mee
*trekt ook pruillipje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook zoiets idd. Iedereen heeft allemaal iedereen zijn nummer ineens en ik die van niemand, en niemand die van mij*pruillipje trekt
Voor mij wel, jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Was het nog steeds 12:00 Schiedam CS voor c_a en Pat?
Ik ga rechtstreeks naar Kally toe... mijn man brengt me, anders moet ik met dekbed en kussen over straat... en dan ben ik net zo'n zwerver in de metroquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Was het nog steeds 12:00 Schiedam CS voor c_a en Pat?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe gaan we het eigenlijk doen met het geld ensow??
Een pot maken? of ieder voor zich?
of is dat raar dat ik dat vraag
12 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT... STA IK DAAR 10000 DODEN TE STERVEN.. OP HET STATION..
Hoe laat ben jij dan bij kally, C_A?
*gaat pepernoten etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
jongens die pruillipjes zijn niet meer nodig
Gewoon ieder voor zich. Is het meest logisch en het meest rechtvaardig. En dat is heel iets anders dan "dubbeltjes omdraaien".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn vraag in de SC.... maar is hier beter op zijn plaats
[..]
Waarom wil je dat zo graag? Wat is er mis mee als iedereen zijn eigen eten betaalt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
En met eten??? wel gewoon potje maken?
wie zeg dat ik dat zo graag wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag? Wat is er mis mee als iedereen zijn eigen eten betaalt?
Ok duidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Om te beginnen weten we het eten al van tevoren, dat hebben we moeten opgevenEn we gaan niet met zn allen in ganzepas naar de kassa natuurlij, dat is vet onhandig, en de laatste blijkt altijd wat meer te moeten betalen dan hij op heeft. Dat gaat gewoon zo met groepen. is ook weinig aan te doen verder.
Dus na het eten de rekening opmaken, allemaal aan tafel geld bij elkaar leggen en wat we daarna gaan drinken halen we gewoon zelf? Al heeft dat ook wel zijn onhandigheden hoor, dat is natuurlijk zo. Het is gewoon niet zo makkelijk om dit GOED te doen. Maar als je een potje maakt zie je altijd dat er mensen benadeeld worden, en daar krijg je scheve gezichten van. Dat moet natuurlijk niet.
Dat zei ik toch alquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Om te beginnen weten we het eten al van tevoren, dat hebben we moeten opgevenEn we gaan niet met zn allen in ganzepas naar de kassa natuurlij, dat is vet onhandig, en de laatste blijkt altijd wat meer te moeten betalen dan hij op heeft. Dat gaat gewoon zo met groepen. is ook weinig aan te doen verder.
Dus na het eten de rekening opmaken, allemaal aan tafel geld bij elkaar leggen en wat we daarna gaan drinken halen we gewoon zelf? Al heeft dat ook wel zijn onhandigheden hoor, dat is natuurlijk zo. Het is gewoon niet zo makkelijk om dit GOED te doen. Maar als je een potje maakt zie je altijd dat er mensen benadeeld worden, en daar krijg je scheve gezichten van. Dat moet natuurlijk niet.
lees eens verder schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?
Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.
Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja tijdens het eten moet het nog niet moeilijk zijn denk ik
Jij bent echt slimquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.
ow dat doe ik wel voor jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik geef c_a gewoon tien euro dan kan zij voor mij bestellen!
Nee, we delen de boel altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent echt slim
Dus jij neem altijd overal een pen mee naar toe
quote:
Tijdens het eten denk ik dat ze bedoelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
Je kan na het eten ook per drankje afrekenen als je het gaat halen aan de bar
Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?
Wat moeten we kopen? Een retourtje of een weekendretour?
Sowieso PI´s.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
Standaard PI's waardoor je context nooit kan inschatten
geen idee??? Ik ga niet alleen terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?
Een weekendretour kost toch hetzelfde als een dagretour? Dan zou ik een weekendretour nemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?
Belangrijke contextherkenningquote:
Totdat alcohol mijn bloed heeft vervangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?
Met een weekendretour zit je altijd, goed. Met een `gewoon´ retourtje moet je voor 04.00u terug zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
het staat ergens i het vorige topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen Patquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet het echt niet
Even voor de goede orde (en ik stel die vraag nu voor de tweede keer(damn ik word dement)
Wie pik ik nu om 12 uur op op Schiedam CS?
c_a en pat toch?
ow terug, geeeen idee, we zien welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Kal: moet ik nog beddengoed meenemen?
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pm
ik neem voor de zekerheid wel een dekbed meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.
Wil de mogelijkheid open houden dat als het onverwacht tegenvalt ik eerder naar huis kan.
Dus, mocht ik de laatste trein naar Zoetermeer niet halen dan blijf ik graag slapen, desnoods op een bank zonder deken
doeniezoraarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik denk dat ik toch niet durf hoor
4 liter water is ook niet prettig.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
Goed spul was dat. Maar de kater was minder tof.quote:
Daarom drink ik niet veel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
die steekvlam was echt enormquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed spul was dat. Maar de kater was minder tof.
[..]
Anders met iemand nummer uitwisselen en dan bij ons in de trein erbij springen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
Brabanders, afspreken in DB voor de appie op het station daar?
Nou, dan lig ik nog in mijn bed rond deze tijd hoor.quote:
De wie?quote:
Wat TLK zegt, spring maar in de trein waarin wij zitten. Ik ga echt niet in Den BOsch uitstappen als ik al in de trein naar Utrecht zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
Ht zal je bedoelen. Db is Driebergen-Zeistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ht zal je bedoelen. Db is Driebergen-Zeist![]()
[/Socios]
Ik denk altijd aan een iPhonequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik jouw naam voorbij zie komen moet ik altijd hier aan denken
wat een mooi nummerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik jouw naam voorbij zie komen moet ik altijd hier aan denken
Hou die nasty rollenspelletjes eens lekker op die Xboxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk dat C_A stiekem een klein jongetje is.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou die nasty rollenspelletjes eens lekker op die Xbox![]()
het zal je nog verbazen morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk dat C_A stiekem een klein jongetje is.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen morgen
Ik ga wel vrijwillig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan het eind komt de Guardianraad. Doen we allemaal briefjes in de bloempot van Trudy. Wie o wie moet er het café verlaten.
Expeditie Robinson gekeken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voel je je dan geen opgever? Ben je dan wel Guardian-waardig?
Zo rond 15.25 zal de trein vanuit Eindhoven op Utrecht CS aankomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna! Minder dan 24 uur!
Hoe laat komen de meetse (whehehe ik schreef meetse, en ik bedoelde meeste, maar nu heeft het met de meet te maken![]()
![]()
!!!!!) op Utrecht CS aan? Dan weet ik hoe laat ik moet gaan fietsen
.
15.39.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna! Minder dan 24 uur!
Hoe laat komen de meetse (whehehe ik schreef meetse, en ik bedoelde meeste, maar nu heeft het met de meet te maken![]()
![]()
!!!!!) op Utrecht CS aan? Dan weet ik hoe laat ik moet gaan fietsen
.
beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
Het is niet alsof je na 16:00 niet meer binnen komt of zo hoor![]()
want dan kun je buiten staanquote:
Er wordt op mijn komst gerekend, dus er is plek. Geen discussiequote:
Ik zal wel de kleinste man zijn...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
15.09 uur. Er kan er maar een de eerste zijn.
Het cafe is pas 16:00 openquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt op mijn komst gerekend, dus er is plek. Geen discussie
Ik ga om 19.00 uur al weer weg dus om volop van charmed_angel te kunnen genieten ben ik op tijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
Niks mis met op tijd zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga om 19.00 uur al weer weg dus om volop van charmed_angel te kunnen genieten ben ik op tijd.
heb je mijn telefoonnummer alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben morgen rond 10 voor 4 op station Utrecht![]()
Weet niet hoelaat ik terugga, maar er hebben vast wel mensen mobiel internet om de terugreis op te zoeken.
Ja, dat zeg ik al. Maar ze luisteren niet.quote:
Ik ben er om 4 uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik al. Maar ze luisteren niet.
hihi dat mag nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er om 4 uur
Inclusief bento
Ik heb het toch niet over etenswarenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf meegebrachte etenswaren? OKee
Ik neem de lunchbox wel mee, maar geen inhoud, hij gaat namelijk naar Kallyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Bento toch? Dat is zoeen japanse lunchbox. dacht ik hoorJe zal er wel wat anders mee bedoelen
Je Hello Kitty broodtommel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik neem de lunchbox wel mee, maar geen inhoud, hij gaat namelijk naar Kally
Haha, nee, deze keer niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Jij neemt toch wel je broodtrommel mee he?![]()
Dan neem je hem mee zonder er iets in te doen. Of voor op het station/in de trein.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nee, deze keer niet.
Hij is vet, hč?
Maar ja, nu in een restaurant, hč. Dan kan ik niet mijn eigen boterhammen gaan nuttigen i.t.t. in een tuin.
Dan heb ik al iets anders lekker bij mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Doe er iets lekkers in voor op de terugweg.
Iets met calorieën erin bedoelt ze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan heb ik al iets anders lekker bij mij.
Bento's keurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er om 4 uur
Inclusief bento
Ik neem aan dat Myr ook calorieën eet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets met calorieën erin bedoelt ze.
Moet ik een artikel opzoeken in de Algemene Voorwaarden voor het Vervoer van Reizigers en Bagage waarin kannibalisme afgeraden wordt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Myr ook calorieën eet.
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat is het eten gepland? Uur of 6 denk ik?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:25 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik verslaap me gewoon alvast een uur
quote:
Lekker zonnetje, Ronde van Lombardije, Ajax - NAC vanavond. Hoezo?quote:
Dan kan je wel omdraaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee bellan, wat doe je me aan! Ik kom alleen voor jou!
mazzelaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even uitslapen. Nu mooi de tijd voor![]()
Oh ik d8 al waar waren julliequote:Op zondag 17 oktober 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Ik heb seks gehad met Kally op het toilet.
Ha. En met dronken gasten in de trein.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zat met dronken wijven in de bus
Wie jij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ha. En met dronken gasten in de trein.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Wat lul je nouquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Nou, niet lang meerquote:
Helemaal gestoord jij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben thuis. Net nog even naar de stad geweest in Sittard
Dame die je smst en je komt ophalen op het station mag je niet weigeren.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee johik ben weer normale ca
wat bedoel jequote:Op zondag 17 oktober 2010 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gelukkig
Was je dronken?
Werd gister op het forum beetje weggedrukt door jou
Tenminste had ik het gevoel.
Stom kutkindquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Ideale befhoogte?quote:
Niet eens en hij loeitquote:
Zeg maar Kally hoor, Pat slaapt nogquote:
Afknapper. Lijkt me handiger in de echte SC verder te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |