Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?
nee alleen Patquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet het echt niet
Even voor de goede orde (en ik stel die vraag nu voor de tweede keer(damn ik word dement)
Wie pik ik nu om 12 uur op op Schiedam CS?
c_a en pat toch?
ow terug, geeeen idee, we zien welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?
dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Kal: moet ik nog beddengoed meenemen?
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pm
ik neem voor de zekerheid wel een dekbed meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.
Wil de mogelijkheid open houden dat als het onverwacht tegenvalt ik eerder naar huis kan.
Dus, mocht ik de laatste trein naar Zoetermeer niet halen dan blijf ik graag slapen, desnoods op een bank zonder deken
doeniezoraarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik denk dat ik toch niet durf hoor
4 liter water is ook niet prettig.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
Goed spul was dat. Maar de kater was minder tof.quote:
Daarom drink ik niet veel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |