lees eens verder schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?
Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.
Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja tijdens het eten moet het nog niet moeilijk zijn denk ik
Jij bent echt slimquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.
ow dat doe ik wel voor jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik geef c_a gewoon tien euro dan kan zij voor mij bestellen!
Nee, we delen de boel altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent echt slim
Dus jij neem altijd overal een pen mee naar toe
quote:
Tijdens het eten denk ik dat ze bedoelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
Je kan na het eten ook per drankje afrekenen als je het gaat halen aan de bar
Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?
Wat moeten we kopen? Een retourtje of een weekendretour?
Sowieso PI´s.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
Standaard PI's waardoor je context nooit kan inschatten
geen idee??? Ik ga niet alleen terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?
Een weekendretour kost toch hetzelfde als een dagretour? Dan zou ik een weekendretour nemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?
Belangrijke contextherkenningquote:
Totdat alcohol mijn bloed heeft vervangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?
Met een weekendretour zit je altijd, goed. Met een `gewoon´ retourtje moet je voor 04.00u terug zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
het staat ergens i het vorige topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen Patquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet het echt niet
Even voor de goede orde (en ik stel die vraag nu voor de tweede keer(damn ik word dement)
Wie pik ik nu om 12 uur op op Schiedam CS?
c_a en pat toch?
ow terug, geeeen idee, we zien welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat ligt eraan hoe gezellig het is denk ik?
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Kal: moet ik nog beddengoed meenemen?
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ligt eraan of Koen blijft slapen of niet, ik zal het even vragen en dan stuur ik je wel pm
ik neem voor de zekerheid wel een dekbed meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom niet eerst naar Schiedam toe. Mocht ik iets meenemen dan mik ik het in een kluisje.
Wil de mogelijkheid open houden dat als het onverwacht tegenvalt ik eerder naar huis kan.
Dus, mocht ik de laatste trein naar Zoetermeer niet halen dan blijf ik graag slapen, desnoods op een bank zonder deken
doeniezoraarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik denk dat ik toch niet durf hoor
4 liter water is ook niet prettig.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
Goed spul was dat. Maar de kater was minder tof.quote:
Daarom drink ik niet veel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 liter water is ook niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |