lees eens verder schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?

Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Onthouden wat je drinkt is toch niet zo'n probleem?

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat niet, maar hoeveel wel. Op den duur.

Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja tijdens het eten moet het nog niet moeilijk zijn denk ik

Jij bent echt slimquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Streepjes op bierviltjes ofzo. Altijd handig.

ow dat doe ik wel voor jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik geef c_a gewoon tien euro dan kan zij voor mij bestellen!

Nee, we delen de boel altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent echt slim
Dus jij neem altijd overal een pen mee naar toe

quote:

Tijdens het eten denk ik dat ze bedoelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
Je kan na het eten ook per drankje afrekenen als je het gaat halen aan de bar

Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?
Wat moeten we kopen? Een retourtje of een weekendretour?

Sowieso PI´s.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
Standaard PI's waardoor je context nooit kan inschatten

geen idee??? Ik ga niet alleen terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe laat was je ong. van plan weg te gaan?

Een weekendretour kost toch hetzelfde als een dagretour? Dan zou ik een weekendretour nemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over de trein he?

Belangrijke contextherkenningquote:

Totdat alcohol mijn bloed heeft vervangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?

Met een weekendretour zit je altijd, goed. Met een `gewoon´ retourtje moet je voor 04.00u terug zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:

het staat ergens i het vorige topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee??? Ik ga niet alleen terug
Kally? Symp? Pat? Bella? Koen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |