Prima, doen wequote:
Mja, dat eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien kom je wel om de mensen te ontmoeten?
Jezus, lekkere insteek heb jij zeg
Ten eerste, zijn die foto's van een tijd geleden laatst weer opgedoken in een topic hier op FOK! (in de aanloop van de 11-jaarsmeet)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doen we
Ten eerste, zijn er recentelijk geen zwembadfoto's van mij verschenen
Ten tweede, was ik daar dus ook niet pissig om
Ten derde, zijn dat foto's van meer dan 6 jaar geleden
Ten vierde, ging dat om bepaald niet charmante foto's.
ALS die foto's hier nu weer verschijnen, dan is dat met maar één doel: om mij te treiteren. Want lollig is het allang niet meer, laat staan nieuwswaardig.
Je kunt je toch wel voorstellen dat dat totaal niet te vergelijken is met gewoon leuke foto's van gewoon leuke mensen die het samen gewoon leuk hebben, op gewoon een leuke meet?
Tuurlijk, maar waar heb ik dan gezegd dat ik dat niet zou doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten en als ze niet op de foto/het forum willen dat moet accepteren
Hier:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waar heb ik dan gezegd dat ik dat niet zou doen dan?
Wij komen van te voren alvast voor onszelf opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijk
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-maskerquote:
Cool, lijkt me leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-masker
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Zijn er mensen die écht niet op de foto willen?
Wil je de naaktfoto's van mij wel op fok zetten aub?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Oke ik maak foto's maar ik zet ze niet op fok, dat beloof ik plechtig bij deze, dus iedereen neem ik gewoon op de foto maar dan voor mezelf.
Prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Oke ik maak foto's maar ik zet ze niet op fok, dat beloof ik plechtig bij deze, dus iedereen neem ik gewoon op de foto maar dan voor mezelf.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar vaart zetten achter mn mystery-popstar-masker
Same here. En als iemand mij op de foto heeft en die foto op fok wil plaatsen, dan heb ik daar geen bezwaar tegen. En mocht het on een onflatteuze foto gaan, dan laat ik die beslissing aan het gezonde verstand van de betreffende fotograaf overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Ja ook zoiets idd. Iedereen heeft allemaal iedereen zijn nummer ineens en ik die van niemand, en niemand die van mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
Prima
Nah, ik neem siewosie mijn mobiel mee
*trekt ook pruillipje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook zoiets idd. Iedereen heeft allemaal iedereen zijn nummer ineens en ik die van niemand, en niemand die van mij*pruillipje trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |