Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Zijn er mensen die écht niet op de foto willen?
Op de foto vind ik niet erg, maar ik wil liever niet met mijn hoofd op t forumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
geen probleem... maar alleen me goede kantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
Niet zo nodig. Maar dat is bekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel op foto, niet op FOk!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Als je nou met de taxi komt kun ej ons allemaal naar huis brengen
Dat zou jullie wel mooi uitkomen hè?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Als je nou met de taxi komt kun ej ons allemaal naar huis brengen
Ik ga siewosie met de taxi naar huisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou jullie wel mooi uitkomen hè?
Je woont daar in de buurt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga siewosie met de taxi naar huis
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De foto's worden achteraf uitsluitend onder meetgangers verspreid. Wie er dan NOG niet op wil, sorry, die zal toch ook zelf wat moeite moeten doen om uit de vuurlinie te blijven. Het is niet alsof niemand nergens nooit meer foto's van mag maken omdat één persoon bang is dat hij misschien weleens ergens op één van de foto's zou kunnen opduiken natuurlijk.
Het gaat mij meer om het feit dat foto's onder de meetgangers verspreid worden en dan op internet komen. Dat er in prive collecties foto's zijn, duh. Maar ik ken het, voor je het weet sta je al met je kop in ONZ gepaint.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik woon in Utrecht ja![]()
Nog even wat betreft die foto's, dat is hier misschien beter op zijn plaats dan in de SC:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat foto's onder de meetgangers verspreid worden en dan op internet komen. Dat er in prive collecties foto's zijn, duh. Maar ik ken het, voor je het weet sta je al met je kop in ONZ gepaint.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijk
Misschien kom je wel om de mensen te ontmoeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan moet je niet naar een meet komen. Want dan kom je in feite met als enige doel om het andere mensen te verbieden om foto's te maken. De wereld op zijn kop natuurlijk
Doe ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te zwart-wit Fles. We moeten gewoon rekening met elkaar houden.
Jij begrijpt er echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie was er laatst pissig dat foto van hem en een zwembad weer online kwamen? Ik niet hoor
Leg het uit dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |