die steekvlam was echt enormquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed spul was dat. Maar de kater was minder tof.
[..]

Anders met iemand nummer uitwisselen en dan bij ons in de trein erbij springen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
Brabanders, afspreken in DB voor de appie op het station daar?

Nou, dan lig ik nog in mijn bed rond deze tijd hoor.quote:

De wie?quote:

Wat TLK zegt, spring maar in de trein waarin wij zitten. Ik ga echt niet in Den BOsch uitstappen als ik al in de trein naar Utrecht zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:

Ht zal je bedoelen. Db is Driebergen-Zeistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:

Dat dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ht zal je bedoelen. Db is Driebergen-Zeist![]()
[/Socios]

als ik jouw naam voorbij zie komen moet ik altijd hier aan denkenquote:

Ik denk altijd aan een iPhonequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik jouw naam voorbij zie komen moet ik altijd hier aan denken

wat een mooi nummerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik jouw naam voorbij zie komen moet ik altijd hier aan denken

Hou die nasty rollenspelletjes eens lekker op die Xboxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk dat C_A stiekem een klein jongetje is.

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou die nasty rollenspelletjes eens lekker op die Xbox![]()

het zal je nog verbazen morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk dat C_A stiekem een klein jongetje is.

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen morgen

Ik ga wel vrijwillig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan het eind komt de Guardianraad. Doen we allemaal briefjes in de bloempot van Trudy. Wie o wie moet er het café verlaten.

Expeditie Robinson gekeken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voel je je dan geen opgever? Ben je dan wel Guardian-waardig?

Zo rond 15.25 zal de trein vanuit Eindhoven op Utrecht CS aankomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna! Minder dan 24 uur!
Hoe laat komen de meetse (whehehe ik schreef meetse, en ik bedoelde meeste, maar nu heeft het met de meet te maken![]()
![]()
!!!!!) op Utrecht CS aan? Dan weet ik hoe laat ik moet gaan fietsen
.

15.39.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna! Minder dan 24 uur!
Hoe laat komen de meetse (whehehe ik schreef meetse, en ik bedoelde meeste, maar nu heeft het met de meet te maken![]()
![]()
!!!!!) op Utrecht CS aan? Dan weet ik hoe laat ik moet gaan fietsen
.

beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
Het is niet alsof je na 16:00 niet meer binnen komt of zo hoor![]()

want dan kun je buiten staanquote:

Er wordt op mijn komst gerekend, dus er is plek. Geen discussiequote:

Ik zal wel de kleinste man zijn...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
15.09 uur. Er kan er maar een de eerste zijn.

Het cafe is pas 16:00 openquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt op mijn komst gerekend, dus er is plek. Geen discussie

Ik ga om 19.00 uur al weer weg dus om volop van charmed_angel te kunnen genieten ben ik op tijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()

Niks mis met op tijd zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga om 19.00 uur al weer weg dus om volop van charmed_angel te kunnen genieten ben ik op tijd.

heb je mijn telefoonnummer alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben morgen rond 10 voor 4 op station Utrecht![]()
Weet niet hoelaat ik terugga, maar er hebben vast wel mensen mobiel internet om de terugreis op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |