Huh? Had verwacht dat ESF gewoon als een TAL beschouwd zou wordenquote:
ESF bestond al eerder dan TAL.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh? Had verwacht dat ESF gewoon als een TAL beschouwd zou worden
Oja ik was slapen
Da's jammer, maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
Ik zeg af voor morgen. Kom net terug van de stad en ben helemaal kapot. Gok (en hoop) dan ook dat ik morgen heeeel lang kan uitslapenMocht dat gebeuren dan is Utrecht geen optie meer.
Vind het wel erg jammer, want had jullie graag irl leren kennen, maar dat gaan we dan zeker een ander keertje doen
Drink maar een drankje voor me! en dan hoor ik de roddels zondag wel weer
waarom ga je dan ook stappen voor de meetdagquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
Ik zeg af voor morgen. Kom net terug van de stad en ben helemaal kapot. Gok (en hoop) dan ook dat ik morgen heeeel lang kan uitslapenMocht dat gebeuren dan is Utrecht geen optie meer.
Vind het wel erg jammer, want had jullie graag irl leren kennen, maar dat gaan we dan zeker een ander keertje doen
Jij roddelwaifquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
Hoe is het poesje?quote:
Meis ik baal er van als een stekker, maar je gezondheid gaat gewoon voor, en dat begrijpen we echt wel, ik ga gewoon hierna een nieuwe meet organiseren, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben net wakker geworden en de pijn is alleen maar erger geworden. De pijn is nu zo allesomvattend dat ik niet eens meer normaal kan praten en slikken al helemaal niet meer. Heel mijn keel en tong doen pijn, en die kutoor nog het ergste. Ik ga dadelijk denk ik naar de huisartsenpost als de paracetemol niet werken. Het spijt me echt, maar ik kan niet komen, dat kan ik mezelf en jullie niet aan doen. Ik vind het echt zo kut ik had zo graag willen komen. Nogmaals sorry, ik hoop dat jullie veel plezier hebben!
Jij ook, je bent echt gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe is het poesje?![]()
![]()
Ondanks het kuch kuch klink je leuk
Aaahwwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben net wakker geworden en de pijn is alleen maar erger geworden. De pijn is nu zo allesomvattend dat ik niet eens meer normaal kan praten en slikken al helemaal niet meer. Heel mijn keel en tong doen pijn, en die kutoor nog het ergste. Ik ga dadelijk denk ik naar de huisartsenpost als de paracetemol niet werken. Het spijt me echt, maar ik kan niet komen, dat kan ik mezelf en jullie niet aan doen. Ik vind het echt zo kut ik had zo graag willen komen. Nogmaals sorry, ik hoop dat jullie veel plezier hebben!
Ja nou ja Bella is ook zieker dus ik denk dat het gewoon een langaanhoudend virus is, Pisces heeft ook al weken last geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij ook, je bent echt gezelligIk vond het sowieso heel gezellig.
Ik heb een dikke keel, ik denk door het Skypen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee bellan, wat doe je me aan! Ik kom alleen voor jou!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee bellan, wat doe je me aan! Ik kom alleen voor jou!
Pfff, helemaal geen zinquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja Bella is ook zieker dus ik denk dat het gewoon een langaanhoudend virus is, Pisces heeft ook al weken last geloof ik
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh fopje, ik kom voor iedereen!maar jmmer bellabeer.
Ik heb een ontbijtje gehaald, ben mn shakes enzo vergeten door de strerss vanochtend kally
quote:
Nee snap ik, nou ja beter goed uitziekenquote:
quote:
Nee ze is echt beroerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Bella komt niet?
Definitief niet?
Nope alleen je kussen, Symph neemt extra mee voor als Koen nog blijft slapen maar dan heb ik het verder welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan hoef ik me dekbed niet mee te nemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |