Huh? Had verwacht dat ESF gewoon als een TAL beschouwd zou wordenquote:
ESF bestond al eerder dan TAL.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh? Had verwacht dat ESF gewoon als een TAL beschouwd zou worden
Oja ik was slapen
Da's jammer, maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
Ik zeg af voor morgen. Kom net terug van de stad en ben helemaal kapot. Gok (en hoop) dan ook dat ik morgen heeeel lang kan uitslapenMocht dat gebeuren dan is Utrecht geen optie meer.
Vind het wel erg jammer, want had jullie graag irl leren kennen, maar dat gaan we dan zeker een ander keertje doen
Drink maar een drankje voor me! en dan hoor ik de roddels zondag wel weer
waarom ga je dan ook stappen voor de meetdagquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
Ik zeg af voor morgen. Kom net terug van de stad en ben helemaal kapot. Gok (en hoop) dan ook dat ik morgen heeeel lang kan uitslapenMocht dat gebeuren dan is Utrecht geen optie meer.
Vind het wel erg jammer, want had jullie graag irl leren kennen, maar dat gaan we dan zeker een ander keertje doen
Jij roddelwaifquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:39 schreef Cue_ het volgende:
Goedeavond mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |