heel goed van jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga het ff uit zitten leggen
Ik moet een beetje kleertjes uit gaan zoeken, de laden van de commode passen niet meer dicht
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga het ff uit zitten leggen
Ik moet een beetje kleertjes uit gaan zoeken, de laden van de commode passen niet meer dicht
Ja duur hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
zr hebben leuke dingen, maar jeetje wat een geld;
een omslagdoek voor 100euro
ah, oke (ik wil hetquote:
Er komt gewoon een stoere spijkerbroek onder.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Haha, dat is idd een minijurkje!
Ik vind de combi wel leuk!
datis ook zo, maar toch is t duurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja duur hè?
Maar goed aan de andere kant, als ik het goed begrijp is het handgebreid, dus niet in een of andere sweatshop in India of China ofzoIk denk dat als je dan gaat kijken naar hoeveel uren werk er in zo'n deken/doek zitten en hoeveel kosten aan materiaal (ziet er niet uit als wibra-wol namelijk
) dat degene die het maakt dan best wel een laag uurloon heeft en er niet zoveel aan overhoudt. Dus in die zin snap ik de prijs ook wel weer. Ofzo.
Zal zeker ook leuk staan met een spijkerbroekie eronder!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
Er komt gewoon een stoere spijkerbroek onder.
Rechtsklikken op 't originele plaatje, locatie kopieren, hier plakken op dezelfde manier als een link naar photobucket.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef becky27 het volgende:
Hoe kan ik snel plaatjes plakken eigenlijk, zonder ze te moeten uploaden in photobucket?
dat valt nog tegen wat ze verzenden naar NL. ik heb gekeken en alle leuke dingen doen ze nog nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
PS: Volgens mij verzendt GAP nu ook naar Nederland
en ga ik binnenkort misschien bestellen. Als dat zo is geef ik hier ook een gil.
weet iemand dit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef lily het volgende:
dat versturen naar Nederland...zitten daar dan weer die extra douane kosten aan vast?
Heb het nog even aangevuldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:29 schreef Keshet het volgende:
Becky, je plaatje doet 't hoor! Leuk vest!
oh!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef becky27 het volgende:
Dit heb ik meegegeven op mijn lijstje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk die snapt hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Keshet het volgende:Saved by the HEMA! Dat rokje is er pas vanaf maatje 74.
![]()
* Keshet klikt snel de site weg.
Maarreh, ladies! Ik heb het antwoord op de vraag waar je op moet letten bij het kopen van kinderschoenen.
1. Ze moeten passen;
2. De zool moet soepel zijn zodat de voeten kunnen afwikkelen;
3. Ze moeten er leuk uitzien en binnen je budget passen.
Ik vind mijn revalidatiearts tof.
Maar helaas maak ik jullie dus niks wijzer met dit antwoord.
Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Oef je hebt zeker een klein maatje nodig CP?
H&M heeft ze hangen, in zwart vanaf 86 en in roze enzo geloof ik ook in kleinere maten, maar of die voetjes hebben weet ik niet. Misschien heeft prénatal iets? Of een sportzaak ofzo?
Ik vond ze juist heel leuk. (vooral de blauwe)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb met die rokjes in mijn handen gestaan en ik vond ze nogal vormeloos.
H&M heeft idd wel eea. Vanaf mt. 62. Maar zonder voetjes inderdaad...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.
Duik morgen wel even de H&M in. Thanks
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef huuphuup het volgende:
geen flauw idee pvoesss.
Weer nieuw spul online bij hema
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze gaan t/m 92, ik denk dat k de blauwe voor Amélie wil<3
vestjes in kleinere maatjes, stonden eerst op de kinderafdeling ook in grotere maten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(winter)pyjama's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanaf 98/104
[ afbeelding ]
jurk met kol vanaf 86
Niet allemaal mijn smaak, en er zit wederom weinig boeiends tussen voor jongens.
En voor de mama's <3die jongenskleertjes die je post vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die pyamamaar geloof niet dat ie m binnenkort gaat passen, helaas. heb ermee in mn handen gestaanMaar vond t lastig in te schatten wanneer hij 74/80 heeft
![]()
oh leuk zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Nijna het volgende:
Mrien, leuk spul! Ik heb dezelfde wanten voor Mirte, andere muts en sjaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind t een brandweerwagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh leuk zeg!![]()
en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks
Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
Haha, inderdaad. Ik vond dat broekje niet leuk. Die shirtjes trouwens ook niet. Het pyjamaatje met brandweerwagen erop vond ik wel geinig, maar heb ik niet gekocht omdat er tekst op leek te staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bovenste rokjes zijn![]()
Nu wil ik een meisje!
Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ikLijkt me lekker warm.
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
Oeh, een groene zou ik meteen hebben gekocht!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.
Wolfbroekje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14,95 (2 kleuren)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef huuphuup het volgende:
Dat ene broekje wat Keshet zegt vind ik leuk omdat ik aan Oeke moest denken die zo'n visserbroek-ding voor Ko wildeHet doet me een klein beetje daar aan denken.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:
Whahaha Wolf, zo koud is het toch nog niet vent![]()
.
Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had.
Moonkidsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:
Whahaha Wolf, zo koud is het toch nog niet vent![]()
.
Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had.
Oeh ja Moonkidsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Moonkidsdie heeft dergelijke retrokleding
Precies. Ze hadden bij Schoenenreus welgeteld 1 paar in Lente d'r maat. Ze vielen me niet eens heel erg tegen, maar ze waren glimmend paars. En dat ben ik toch wel snel beu, denk ik. Sterker nog, ik denk dat ik ze van de ene op de andere dag ineens helemaal niets meer zou vinden. Ze waren precies op m'n grens wel - niet leuk, zeg maar,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
leuk zeg die laarsjes Ssserpente!![]()
![]()
Bij scapino ben ik geslaagd voor mt 20, maar het is idd niet heel veel het aanbod in onder-maat-22. en het moet ook nog maar net je smaak zijn wat er te krijgen is enzo
inderdaad dat is de site!!! thanx!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!
Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.
[ afbeelding ]
Haha, die had ik ook gezien, maar is gelukkig van een heel ander merk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!
Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.
Ja precies, Mexx koop ik wel in de uitverkoop en dan is t erg leuk geprijsd, maar dan zal ik ook wel het beeld van vroeger nog in mn hoofd hebben ofzo dat toen duur wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
Ook mijn vaste winkels.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is(hema en H&M naturally
)
Ik ben inderdaad voor hem nu wel duurder uit. De meisjes hema collectie is echt veel groter tot maatje 92.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
In de officiële winkel is het ook een stuk duurderquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig!<3
Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzoValt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In de officiële winkel is het ook een stuk duurder.
H&M is mijn vaste favoriet, Hema had hij veel van maar van de huidige collectie vind ik letterlijk niks leuk,wat Dpam dingen.Soms vis ik eens een leuk broekje bij de Wibra vandaan zonder frutsels erop, en toevallig heeft hij momenteel 1 Zeeman broek en shirt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen.
Leuk jurkje! Maar wat voor kleur is dat nou, roze?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Klopt jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 08:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh ja Moonkids![]()
![]()
![]()
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Tan het volgende:
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij![]()
http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean'
Ja, ik ben ook steeds op zoek naar rood, dat staat zo vrolijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet![]()
De grote kast is alleen maat 62en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo
![]()
![]()
wow das een hoopquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet![]()
De grote kast is alleen maat 62en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo
![]()
![]()
(en ja ik heb héél veel Zwitsal spul, zwitsal is een klant van mijn vent en als kraamcadeau kregen we een mega doos (echt MEGA!) vol met allerlei spulik kan geloof ik 6 kinderen voort met wat we nu hebben... en dan heb ik ook nog een mand vól met etos/natusan en dat soort spul
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mens je bent zo hipquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Dan heb ik vast een hele hippe smaak, want het vest dat wij gekocht hebben was over de 60 euro.
Ik word er heel gelukkig van om zo'n volle kast te zien. Hier is de linkerhelft voor Ivan en de rechterhelft voor zijn zusje. De kast is prima gevuld en alles hangt en ligt netjes gesorteerd. Als ik die kast zo zie dan ben ik heel trots dat we het zo goed voor elkaar hebben, en dankbaar ook.quote:
Je moet eigenlijk bij de grotere maten kijken, daar zit veel leuks (Junah heeft 122/128 en daar zitten mooie dingen bij)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:
[ afbeelding ]
Oh ik vind 't juist leuk om tierelantijntjes te combineren met stoer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind die jurkjes zelf afschuwelijk...maar gelukkig verschillen smaken
Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
Dat jurkje was mij ook opgevallen en ook daarbij dacht ik: strikje en tulle mogen wel weg. Het patroon en model zijn mooi genoeg en zijn samen juist in hun eenvoud mooi, vind ik. Ik zag ook nog een foto van een wat groter meisje erin en ik vond het er wel heel stijfjes uitzien, ook meer iets voor een feestje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja Tan die tweede zag ik ook staan!!mooi is ie <3
tot maat 86 vind ik ze voornamelijk geschikt voor een feestje geloof ik, omdat ze er nog niet zo lekker in bewegen dan. Maar daarboven zijn het gewoon ook best jurkjes die voor zomaar aankunnen.
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind die jurkjes zelf afschuwelijk...maar gelukkig verschillen smaken
Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
Jessai is niet vlot maar het staat hem erg leuk. Heb laatst ook een blauw/zwart geblokte gekocht met een blauw vest erop maar dat staat echt megastoer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel ik niet zo van overhemden houd - vooral niet van houthakkershemden - vind ik dit wel leuk en stoer staan:
[ afbeelding ]
Niet voor Ivan, maar wel voor een ehm... wat vlotter type.
Dat vroeg ik me ook af, maar Jessai is 8, en die is niet vlot, ook niet hipquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is eigenlijk een vlot type? Als we het over baby's/dreumesen hebben?
Als ik aan vlot denk, denk ik aan de oudste van lily.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is eigenlijk een vlot type? Als we het over baby's/dreumesen hebben?
Ik ben hard aan het broeden op een voorbeeld van een van de baby's. Misschien zijn baby's wel gewoon niet vlot.quote:
Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!quote:
Ik denk bij vlot aan hip met en vleugje nonchalance.quote:
ben benieuwd wat voor type wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik denk dat ik Lente een vlot type vind.
Ik vind Evie ook niet direct een vlot type in uitstraling.
En Greame vind ik olijk.
Haha, als ik daar iets voor in mijn hoofd had, had ik het er meteen bijgezet. Ben verder helemaal niet zo goed in typeren. Ik kan mezelf en mijn eigen kinderen ook niet goed typerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben benieuwd wat voor type wel?
Dan vragen ze helemaal hoe oud 'hij' is... Dat doen ze al als ze in een roze jasje loopt met een speldje in d'r haar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!
Heb je eigenlijk wel eens een houthakkershemd bij Lente geprobeerd?![]()
Graeme is ook een goed voorbeeld! En Ko zie ik sowieso wel rondscharrelen in een houthakkershemd, maar dat komt doordat ik hem zo sterk met de tuin associeer.
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel
hahahaha arme jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Leuk bij je kekke vestje en je nonchalante jasje!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Ik keek voor S altijd bij de grotere maten bij de hema. Daar hangen ze bij en zijn vaak minder te groot dan je maatgezien zou denken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha dat kunstzinnig zou nog kunnen kloppen ook Groofsken. Dat gaat in onze familie al generaties over van moeder op dochter (en zoon in het geval van mijn moeder, mijn broer is ook zeer kunstzinnig)
Maar ik dwaal af. Goed kniekousen dus. Niemand?
Heb ik het goed gedaan zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik doe even een poging voor onszelf:
Mijn dochter is liefstoer.
Mijn zoon is olijkseventies.
En ikzelf ben degelijkvlot.
Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, Oek. Ik vind alleen dat 'L.O.G.G.' op dat truitje niets voor jou. Dat vestje lijkt me heerlijk!
Ja, daar hebben we het nog over gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
Claudia, leuke truien heb je daar. Die grijze v-hals heeft Ko ook gehad en nu heeft hij een groene variant.
Ziet er leuk uit! Als hij net zo zacht is als dat andere vestje dan wordt het gegarandeerd een favoriet van je. Op de hoofdpagina laten ze de grijze variant zien en die vind ik er veel minder leuk uitzien. Dat blauw is mooi! (Volgens mij inmiddels ook uitverkocht via de website, trouwens.)quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef oeke het volgende:
Groof, ik vind jou niet degelijkvlot.Dan zou ik je eerder typeren als een hippe mathematicus.
![]()
Aah, vandaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar.![]()
Daar kan ik meer meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind je een combinatie van zachtaardig, degelijk en stoer, Groofsken.
Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk jasje voor Tirzaa!
Ik ben net met dana de stad ingeweest voor een jasje, maar madam heeft echt een eigen willetje en alles wat mama leuk vond dond dana "niete mooi!" dus we kwamen thuis met een zwart hello kitty jasje met een gouden hello kitty achterop. Naja je moet wat he
Vlot wel? Of degelijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Groofsken3 het volgende:
![]()
Das hetzelfde, maar dan verkapt
.
Ik ben trouwens verre van hip. Ik loop altijd achter de laatste ontwikkelingen aan, zowel op technisch gebied als op het vlak van de mode.
Ik vind hip ook eigenlijk geen compliment geloof ik.
M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het nog over gehad.Ik blijf maar kijken of de H&M hem in het groen heeft, maar het blijft beperkt tot lichtblauw, bruin, grijs en oranje (grijs en bruin zijn momenteel zelfs uitverkocht).
[..]
Ik vind degelijk ook een mooi íets' juist. Ik heb altijd de associatie naar een degelijke basis. Stevig gegrond zeg maar. En alle extra woorden kleuren dan die degelijkheid een beetje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind je een combinatie van zachtaardig, degelijk en stoer, Groofsken.
En ik vind 'degelijk' juist een groot compliment. Als ik aan mijn vader denk, dan denk ik altijd aan hem als een 'rots', de spil van het gezin. In die categorie valt 'degelijk'.
Ze heeft zulke mooie amandelvormige ogen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef miss_sly het volgende:
een elfje, oeke? Wat liefHoezo door haar ogen, trouwens?
Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...
Ik hoef mezelf toch geen compliment te gevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef oeke het volgende:
[..]
Vlot wel? Of degelijk?![]()
Hip is ook niet het juiste woord, alhoewel ik wel vind dat je in stijl bij een bepaalde groep vrouwen hoort die ik best hip vind.
Ik geloof dat ik hier verder niks over moet zeggen want dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Ik voel het aan mijn water.![]()
Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeft![]()
ow en meestal heeft ze best een leuke smaak hoor
edit:
Deze dus maar dan in het zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |