heel goed van jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga het ff uit zitten leggen
Ik moet een beetje kleertjes uit gaan zoeken, de laden van de commode passen niet meer dicht
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga het ff uit zitten leggen
Ik moet een beetje kleertjes uit gaan zoeken, de laden van de commode passen niet meer dicht
Ja duur hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
zr hebben leuke dingen, maar jeetje wat een geld;
een omslagdoek voor 100euro
ah, oke (ik wil hetquote:
Er komt gewoon een stoere spijkerbroek onder.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Haha, dat is idd een minijurkje!
Ik vind de combi wel leuk!
datis ook zo, maar toch is t duurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja duur hè?
Maar goed aan de andere kant, als ik het goed begrijp is het handgebreid, dus niet in een of andere sweatshop in India of China ofzoIk denk dat als je dan gaat kijken naar hoeveel uren werk er in zo'n deken/doek zitten en hoeveel kosten aan materiaal (ziet er niet uit als wibra-wol namelijk
) dat degene die het maakt dan best wel een laag uurloon heeft en er niet zoveel aan overhoudt. Dus in die zin snap ik de prijs ook wel weer. Ofzo.
Zal zeker ook leuk staan met een spijkerbroekie eronder!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
Er komt gewoon een stoere spijkerbroek onder.
Rechtsklikken op 't originele plaatje, locatie kopieren, hier plakken op dezelfde manier als een link naar photobucket.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef becky27 het volgende:
Hoe kan ik snel plaatjes plakken eigenlijk, zonder ze te moeten uploaden in photobucket?
dat valt nog tegen wat ze verzenden naar NL. ik heb gekeken en alle leuke dingen doen ze nog nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
PS: Volgens mij verzendt GAP nu ook naar Nederland
en ga ik binnenkort misschien bestellen. Als dat zo is geef ik hier ook een gil.
weet iemand dit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef lily het volgende:
dat versturen naar Nederland...zitten daar dan weer die extra douane kosten aan vast?
Heb het nog even aangevuldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:29 schreef Keshet het volgende:
Becky, je plaatje doet 't hoor! Leuk vest!
oh!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef becky27 het volgende:
Dit heb ik meegegeven op mijn lijstje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |