quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet![]()
De grote kast is alleen maat 62en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo
![]()
![]()
wow das een hoopquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet![]()
De grote kast is alleen maat 62en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo
![]()
![]()
(en ja ik heb héél veel Zwitsal spul, zwitsal is een klant van mijn vent en als kraamcadeau kregen we een mega doos (echt MEGA!) vol met allerlei spulik kan geloof ik 6 kinderen voort met wat we nu hebben... en dan heb ik ook nog een mand vól met etos/natusan en dat soort spul
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mens je bent zo hipquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Dan heb ik vast een hele hippe smaak, want het vest dat wij gekocht hebben was over de 60 euro.
Ik word er heel gelukkig van om zo'n volle kast te zien. Hier is de linkerhelft voor Ivan en de rechterhelft voor zijn zusje. De kast is prima gevuld en alles hangt en ligt netjes gesorteerd. Als ik die kast zo zie dan ben ik heel trots dat we het zo goed voor elkaar hebben, en dankbaar ook.quote:
Je moet eigenlijk bij de grotere maten kijken, daar zit veel leuks (Junah heeft 122/128 en daar zitten mooie dingen bij)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:
[ afbeelding ]
Oh ik vind 't juist leuk om tierelantijntjes te combineren met stoer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind die jurkjes zelf afschuwelijk...maar gelukkig verschillen smaken
Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
Dat jurkje was mij ook opgevallen en ook daarbij dacht ik: strikje en tulle mogen wel weg. Het patroon en model zijn mooi genoeg en zijn samen juist in hun eenvoud mooi, vind ik. Ik zag ook nog een foto van een wat groter meisje erin en ik vond het er wel heel stijfjes uitzien, ook meer iets voor een feestje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja Tan die tweede zag ik ook staan!!mooi is ie <3
tot maat 86 vind ik ze voornamelijk geschikt voor een feestje geloof ik, omdat ze er nog niet zo lekker in bewegen dan. Maar daarboven zijn het gewoon ook best jurkjes die voor zomaar aankunnen.
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind die jurkjes zelf afschuwelijk...maar gelukkig verschillen smaken
Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
Jessai is niet vlot maar het staat hem erg leuk. Heb laatst ook een blauw/zwart geblokte gekocht met een blauw vest erop maar dat staat echt megastoer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel ik niet zo van overhemden houd - vooral niet van houthakkershemden - vind ik dit wel leuk en stoer staan:
[ afbeelding ]
Niet voor Ivan, maar wel voor een ehm... wat vlotter type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |