abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87704019
Ik zie ook best veel rood, maar dat koop ik niet zo vaak. Dyon staan sommige roodtinten wel, maar bij Kyllian staat rood echt totaal niet.
Paars zie je nu ook veel.
pi_87704043
ik heb ook wel t geluk geloof ik dat ik geen hekel aan blauw heb. voor mezelf koop k ook regelmatig blauwe dingen :)

dat vestje staat ivan goed zeg! vond t eigenlijk niet zo'n leuk vest, maar t staat m wel!
pi_87704124
Ja, dat klopt, het is inderdaad een wat andere kleur blauw. Er zit een zweem van donkerpaars in of zo. Ik kan er niet goed de vinger op leggen.

Ivan heeft deze truien van de H&M:

Ik vind hem zo leuk. O+

Hier baal ik een beetje van, want er zit een embleempje op en dat kun je op deze foto niet zien. Goed, het is een heel klein figuurtje - een bok of zo? - maar ik erger me mateloos aan die dingen.

Je moet ervan houden. :Y) Hij heeft deze trui nog niet aangehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87704172
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet :@

De grote kast is alleen maat 62 :X en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo :') :X
pi_87704259
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet :@

De grote kast is alleen maat 62 :X en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo :') :X

(en ja ik heb héél veel Zwitsal spul, zwitsal is een klant van mijn vent en als kraamcadeau kregen we een mega doos (echt MEGA!) vol met allerlei spul :') ik kan geloof ik 6 kinderen voort met wat we nu hebben... en dan heb ik ook nog een mand vól met etos/natusan en dat soort spul :') )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wow das een hoop :o
en alleen 62, zoveel heb ik dus niet (als k een meisje had wel waarschijnlijk...met kleren van mn nichtje ook)
pi_87704265
Hoewel ik niet zo van overhemden houd - vooral niet van houthakkershemden - vind ik dit wel leuk en stoer staan:

Niet voor Ivan, maar wel voor een ehm... wat vlotter type. :P
pi_87704427
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Dan heb ik vast een hele hippe smaak, want het vest dat wij gekocht hebben was over de 60 euro ;(.
Mens je bent zo hip :D
Maar onderling dus flinke prijsverschillen bij Benetton.

@Claudia het is roze met bruin ja, maar een beetje een gek kleurtje, eerder zalmroze? Ik ga het straks aandoen bij haar denk ik, sowieso even een foto maken voor t vriendinnetje natuurlijk, kijken of ik de kleur er dan beter op krijg.
Dat vestje staat Ivan leuk zeg!

Oh wat Son zegt, ik vind blauw een mooie kleur, vooral dat kobaltblauwe O+ en ik vind het Amélie mooi staan ook, maar voor meisjes is er niet zo heel erg veel in die kleur (en naar mijn zin :+ ), dat vind ik wel jammer. Het jurkje van GMK in die kleur staat zo leuk O+

Orea :D _O- halleluja! haha
en relax van dat zwitsal spul hahaha daar kun je wel even mee vooruit. Wij doen nog steeds met sommige dingen die we in de kraamweek hebben gekocht/gekregen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87704567
Wat is het toch heerlijk en geruststellend om te zien dat er altijd nog mensen zijn die meer kleertjes voor hun kind hebben. Ik ga meteen maar weer shoppen ;)

Huup, dat ene blousje dat Amélie niet stond (in die aparte roze kleur) staat bij Isabeau juist supermooi! Zo zie je maar dat ze qua kleurtype volledig verschillende kanten opgegaan zijn, terwijl ze eerst precies hetzelfde waren in dat opzicht. :D Kobaltblauw staat Isabeau juist weer niet echt...

Weet iemand trouwens waar ze goede kniekousen zónder drukke print verkopen? Ik vind de kniekousen van hema prima, maar ze hebben allemaal ruitjes of streepjes terwijl ik helemaal niet wil dat de nadruk zo op de sokken ligt.
pi_87704641
Erg hè :@ ik heb geloof ik alleen al 30 of 40 rompertjes :? en waarom!? :D (ook nog heel veel korte mouwen rompers en die gebruik ik bijna niet...)

Zo heb ik in maat 50/56 zo een hele doos rompers ongebruikt weg kunnen zetten.. Want het zou nog lekker weer worden als muppie geboren was... FAIL! :')
pi_87704677
Welnee... da's niet erg. Dat is goed. ^O^
pi_87704754
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Orea het volgende:
Erg hè :@
Ik word er heel gelukkig van om zo'n volle kast te zien. Hier is de linkerhelft voor Ivan en de rechterhelft voor zijn zusje. De kast is prima gevuld en alles hangt en ligt netjes gesorteerd. Als ik die kast zo zie dan ben ik heel trots dat we het zo goed voor elkaar hebben, en dankbaar ook.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:01:55 #212
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87705503
oeps, dubbel :@
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:02:30 #213
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87705522
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:

[ afbeelding ]
Je moet eigenlijk bij de grotere maten kijken, daar zit veel leuks (Junah heeft 122/128 en daar zitten mooie dingen bij)

Dit vind ik niet over the top hoor, maar gewoon echt heel erg mooi. O+
pi_87705820
Weten jullie die laarsjes nog die ik voor Lis bij Wehkamp had besteld?
Daarvan is 1 zool al helemaal schuin afgesleten. Ze heeft ze net een maand -O-
Ik heb ze net een mail gestuurd, ben benieuwd naar de reactie.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_87705841
Ja Tan die tweede zag ik ook staan!! O+ mooi is ie <3

tot maat 86 vind ik ze voornamelijk geschikt voor een feestje geloof ik, omdat ze er nog niet zo lekker in bewegen dan. Maar daarboven zijn het gewoon ook best jurkjes die voor zomaar aankunnen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87705846
Ik vind die jurkjes zelf afschuwelijk...maar gelukkig verschillen smaken :P

Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
pi_87705851
oh snoop wat zonde! -O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87705886
Snoop, dat zijn wel hele leuke laarsjes, zonde zeg.
Hopelijk gaan ze niet moeilijk gaan doen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:17:12 #219
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87705934
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:

Als ik een meisje zou hebben zou ik denk ik toch ook een beetje voor stoer gaan, maar dan wel meisjesachtig stoer. Geen strikjes, kant en andere tierelantijntjes.
Oh ik vind 't juist leuk om tierelantijntjes te combineren met stoer.
pi_87705960
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja Tan die tweede zag ik ook staan!! O+ mooi is ie <3

tot maat 86 vind ik ze voornamelijk geschikt voor een feestje geloof ik, omdat ze er nog niet zo lekker in bewegen dan. Maar daarboven zijn het gewoon ook best jurkjes die voor zomaar aankunnen.
Dat jurkje was mij ook opgevallen en ook daarbij dacht ik: strikje en tulle mogen wel weg. Het patroon en model zijn mooi genoeg en zijn samen juist in hun eenvoud mooi, vind ik. Ik zag ook nog een foto van een wat groter meisje erin en ik vond het er wel heel stijfjes uitzien, ook meer iets voor een feestje.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:20:38 #221
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87706035
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Meimeltje het volgende:

Ja :D smaken verschillen inderdaad, ik ben nu eenmaal van de zwierrokjes en vind dat stoere dus weer minder... ligt denk ik ook aan het kind. Mijn tweede dochter heeft jarenlang wat stoerdere kleding gehad, die popperige jurkjes die ik voor haar oudere zus kocht stonden haar gewoon totaal niet, en anders had ze ze wel aan flarden gereten in een boom of aan een prikkelstruik... want zo was zij dus ook nog eens een keer :')

Ik moet wel zeggen dat ik zeker driekwart op die site ook niks vind hoor, teveel strikjes en opsmuk vind ik vreselijk.

Heb wel zo'n petitskirt in bestelling staan, een pikzwarte. In het zwart vind ik ze super, maar die zuurstokroze zum kotzen :{
pi_87706059
Claudia, ik vind vooral dat 2e truitje heel erg leuk O+

En jurkjes, tja...
Ik vind ze erg leuk Tan maar ben er wel achter dat het vooral heel erg van je kind afhangt wat staat.
Lis wil dus helemaal geen jurkjes meer aan :'( En vind maar eens een leuke meisjesbroek die wel een beetje stoer is en niet van spijkerstof.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_87706152
Claudia, ik vind dat laatste truitje juist helemaal leuk. Misschien zelfs wel voor Isabeau! O+ Met een rokje en een dikke maillot bijvoorbeeld.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:33:07 #224
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87706401
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel ik niet zo van overhemden houd - vooral niet van houthakkershemden - vind ik dit wel leuk en stoer staan:

[ afbeelding ]

Niet voor Ivan, maar wel voor een ehm... wat vlotter type. :P
Jessai is niet vlot maar het staat hem erg leuk. Heb laatst ook een blauw/zwart geblokte gekocht met een blauw vest erop maar dat staat echt megastoer.
pi_87706435
Wat is eigenlijk een vlot type? Als we het over baby's/dreumesen hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')