abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87630637
Hier volgens mij, BJ. :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:25:33 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87638044
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Ssserpente het volgende:
Hier volgens mij, BJ. :)
inderdaad dat is de site!!! thanx!
ik ga Evie voor dr verjaardag laarsjes bestellen; in mt 19... ga ze zo bestellen...
O+ O+ O+
zal straks de foto spammen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:39:30 #153
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87645034
dames, ben op zoek naar een feestjurkje (ook beetje mp) maar noem eens merknamen die veel leuke jurkjes hebben. mexx/hema/name it etc zijn meestal stoer.

Ben nu een beetje aan het kijken op barbara farber en jottum, zijn er meerdere?
pi_87645531
www.dejurkjes.nl

Geweldige jurkjes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:40:12 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87648664
Jurkjes! O+

zondag 17 oktober 2010 @ 21:59:28 #156
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87649939
jurkjes heeft inderdaad leuke! Alleen hebben wij een gewoon familiefeestje.. en dit vind ik toch net wat gelegenheidsachtig.

Misschien een jottum/bb jurkje ff kijken wat h&m etc etc heeft.. of een rokje en bolero..
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:29:49 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87652101
Tegenwoordig heb je ook S&D (Salty Dog) Le Chic. Die hebben ook hele schattige maar toch stoere jurkjes. Ze verkopen het oa bij Kleertjes.com

Mim-pi heeft ook leuke jurkjes trouwens!
pi_87662992
He, ik heb zo'n leuk merk voor Huup gevonden, maar ik kan geen plaatjes loskrijgen uit diverse sites. }:|
Te goed beschermd.
Dan maar zo: We love Paris by Bobo Choses!

Oh, dit plaatje doet het wel. Vind ik dan wel niet zo leuk als dat jurkje maar toch.

Sorry Huup, wel een beetje duur. :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87667654
Leuk, idd, Oek!

Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.

maandag 18 oktober 2010 @ 13:18:54 #160
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87669270
Inderdaad leuk Oeke!

Dit is het jurkje wat je bedoelde:
A grand adventure has begun.
pi_87682148
Ik ben helemaal weg van benetton en mijn moeder schaamt zich er heel erg voor volgens mij. _O- _O-
Maar het is gewoon heel goed spul en redelijk goedkoop..
De dikke truien zijn rond de 10 euro, de leggings/voetbroekjes per stuk 6 euro.(voor baby's)
Shirtjes rond de 7,90 of 9,90 en het is echt fijn spul. :Y
En ze hebben ook leuke jurkjes :) :Y
pi_87682346
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!

Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.

[ afbeelding ]
:D _O-

Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig! :D <3

Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzo :? Valt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87682398
Ik vind Benetton ook erg leuk. Lente had vandaag toevallig een setje aan uit Italie. Ik hou vooral van de Benettonkleurtjes. O+
pi_87682509
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!

Haha, die had ik ook gezien, maar is gelukkig van een heel ander merk! :r

Ik vind Benetton eigenlijk ook wel leuk, voor mezelf haal ik er soms leuke dingen vandaan. Maar ik wist helemaal niet dat ze ook een kinderlijn hadden. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87682523
Ik heb Amélie heeft van mn lieve vriendinnetje vandaag een setje wantjes gekregen en een primark jurkje. Echt zó leuk O+ het zijn die rood-met-witte stippen wanten van Hema en het jurkje is bruinig met roze in brede strepen met zakjes erop. Zal eens kijken of ik een foto kan maken met de webcam ofzo, de camera zit al in B.'s koffer :') hij gaat in China ook kijken voor kleertjes, ik ben benieuwd! :D op zich is er in Beijing genoeg te vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87683308
Hehehe omdat het toen ik jonger was een stuk duurder was en je echt een showoff was met benetton.
Om maar te laten zien dat je zelfs je simpele truitjes daar koopt zeg maar.

Het was vroeger ook duur. Maar dat is het dus al een poosje niet meer.
Bij de V&D (en Bijenkorf) haal ik er vaak shirtjes weg voor de helft van de prijs.
Ze hebben daar ook een deel van de baby en toddler collectie :)
pi_87683408
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87683675
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
Ja precies, Mexx koop ik wel in de uitverkoop en dan is t erg leuk geprijsd, maar dan zal ik ook wel het beeld van vroeger nog in mn hoofd hebben ofzo dat toen duur was :D

Dat van V&D wist ik, ik ben er al 100 keer heel hard langs gelopen om maar niet te gaan kijken :') hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87683849
ik vind mexx stom, voor jongetjes iig
en te duur voor wat het was. een best saai vestje voor 30euro vind ik te duur voor een baby. voor meisjes vind k t wel leuk
pi_87684551
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen. :D
pi_87684769
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is :D (hema en H&M naturally :P )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87684821
Voor jongens? Nergens }:|

Echt belachelijk gewoon hoe saai jongens kleding is :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87684839
ik heb heel veel name it voor floris
en verder hema, h&m en verder waar ik tegenaan loop :P
pi_87684846
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is :D (hema en H&M naturally :P )
Ook mijn vaste winkels.
pi_87684874
ik hou wel van saaie kleding denk ik haha
pi_87684935
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87685040
Wooden Buttons heeft leuke jumpsuits maar hun shirts zijn om te huilen met teksten als geschikt of ongeschikt.

Design Heroes of lipfish hebben leuke applicaties maar duuhuur!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87685097

jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87685712
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
Ik ben inderdaad voor hem nu wel duurder uit. De meisjes hema collectie is echt veel groter tot maatje 92.
Daarna winnen de jongens wel weer veel terrein :) H&M heeft nu nog precies hetzelfde als 3 jaar terug :')
Ik kan geen hippe tijgetje, pooh of snoopy meer zien :'( Mexx is gevalletje uitverkoop.
Benetton is gewoon heerlijk maar na de baby maten ook weer vooral meisjes helaas :Y
Name it heeft wel weer veel collectie variatie maar vind ik ook met veel dingen duur :@
pi_87685921
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Zoiets.
dat heb ik dus ook
ach floris heeft genoeg kleding, dus ergens maar goed dat t een jongen is...
weet niet hoeveel k zou hebben als ie een meisje was

hehe dat geschikt/ongeschikt shirt heeft floris.
had mn zus gekregen van iemand waarvan de vriend in t leger zit.
ik trek m vooral aaan, omdat de kleur m zo leuk staat :D (heel helder blauw)
zou m zelf niet kopen
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:53:58 #181
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_87691761
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D _O-

Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig! :D <3

Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzo :? Valt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
In de officiële winkel is het ook een stuk duurder :X.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:54:28 #182
14746 k_i_m
pi_87691789
Ik vind de Mexx trouwens geen reet meer aan na maat 86 -O-.
In my life
Why do I smile
pi_87691926
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

In de officiële winkel is het ook een stuk duurder :X.
:o
maar wat hangt er bij V&D enzo dan? Is dat oude collectie? Of heeft pvoesss het over sale-prijzen?
Niet dat het uitmaakt voor mij verder :+ ik kan voorlopig toch niets kopen :')

Trouwens, het zijn weer babyweken bij Wibra, voor al wie goedkoop lakentjes en andere meuk enzo in willen slaan. Ik zag ook voedingsbh's erin staan voor 3,99 tot 95E gaan ze. Maar das hier verder niet zo ontopic :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:00:55 #184
14746 k_i_m
pi_87692170
Bij de V&D hier is het een klein gedeelte van een recente collectie. Veel shirtjes idd, en verder overal 1 of 2 modellen van (jas, broek, rok) die volgens mij ook al weer een stuk prijziger zijn dan de shirtjes.
In my life
Why do I smile
pi_87693616
Ik heb dit vandaag in de officiele benetton winkel gehaald voor die prijzen..
Maar het begint heel goedkoop en het gaat zeker ook duurder.
Ze hebben vesten van 14,95 en ze hebben de iets hippere vesten dan voor bijv 30. :+
Maar dan moet dat ook net je smaak zijn. :Y
Jassen zijn trouwens niet heel erg duur. rond de 40 euro waren er al jassen, en dan de luxere modellen weer iets duurder :Y Maar haar name it jas was ook zo duur. En bijc bij de V&D ben je voor een slaapzakjas dat ook al kwijt.
pi_87695106
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen. :D
H&M is mijn vaste favoriet, Hema had hij veel van maar van de huidige collectie vind ik letterlijk niks leuk,wat Dpam dingen.Soms vis ik eens een leuk broekje bij de Wibra vandaan zonder frutsels erop, en toevallig heeft hij momenteel 1 Zeeman broek en shirt.
Maar een H&M winkel kan ik altijd binnenlopen en zo 5 dingen aanwijzen die hij heeft :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:03:55 #187
14746 k_i_m
pi_87695573
Dan heb ik vast een hele hippe smaak, want het vest dat wij gekocht hebben was over de 60 euro ;(.
In my life
Why do I smile
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:04:28 #188
14746 k_i_m
pi_87695604
Die hebben ze ook niet bij de V&D hangen, zag ik.
In my life
Why do I smile
pi_87701860
Hier ook wel af en toe Benetton kleding, maar ook hier zijn we meestal duurder uit.
Alleen bij de kleinste babymaatjes heb je wel goedkopere dingen ertussen zitten. Effen shirtjes voor bijv. 9,90.
Bloesjes beginnen vanaf 16,90 volgens mij en de wat leukere vestjes zijn meestal wel minmaal 30,-. Broeken weet ik niet meer, maar die vind ik daar sowieso te duur :P

Ik heb dus echt geen probleem met het kopen van jongenskleding. Alhoewel je voor meisjes veel meer keus hebt hebben ze hier echt zat in de kast (en ook leuke dingen nvind ik zelf ;)).
Net als Sonnetje zou ik voor meisjes volgens mij echt veeeel te veel in de kast hebben hangen, aangezien ze nu al ruim voeldoende hebben.
pi_87703029
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Leuk jurkje! Maar wat voor kleur is dat nou, roze?

Ik heb maar eens een foto gemaakt van het fijne vestje dat nu fungeert als tussenjasje (van het gekregen jasje is de rits stukgegaan ;( ):

O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87703056
Ik heb trouwens voor het eerst shirts van de Hema gekocht in maat 86/92. Ik dacht dat ze veel groter zouden zijn dan 86, maar dat is niet het geval! Ze zijn even groot, alleen zitten er geen knoopjes op de schouder.
pi_87703070
Oehh dat ziet er heerlijk zacht uit Claudia!!
Blauw staat Ivan ook erg goed.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:38:20 #193
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87703236
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij :Y

http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean' :9
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:40:14 #194
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87703296
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 08:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oeh ja Moonkids O+ O+ O+
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
Klopt ja :Y En hij heeft ook een bruine egale met shirt en vestje, heul erg retro :o

Vandaag heeft hij een pak aan van Snoozy, zou zo uit de jaren 70 kunnen stammen, ik maak straks wel een foto als hij wakker is :)
pi_87703366
Moonkids O+
Dat truitje is super cute Poppejans, zoiets wil ik ook wel voor Niels!!

Oh, wat staat dat jasje Ivan goed! O+ Die kleur is voor hem gemaakt! Niels heeft dezelfde en het is zo'n knuffelig zacht stofje! Wat zonde dat de rits van het gekregen jasje nu al kapot is gegaan ;(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87703536
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
pi_87703601
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Tan het volgende:
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij :Y

http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean' :9
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:

pi_87703658
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
Ja, ik ben ook steeds op zoek naar rood, dat staat zo vrolijk :)
Maar dit vestje is wel een zeldzame kleur blauw voor kleertjes, de meeste jongenskleertjes zijn of licht of heel donker blauw.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87703873
Oh Mart heeft best veel rood qua shirts enzo.
Ik vind het dan wel weer heel moeilijk leuke truien te scooren. Die ook een beetje betaalbaar zijn.
En de hema, kijk ik al vaak niet eens meer.
pi_87704009
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet :@

De grote kast is alleen maat 62 :X en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo :') :X

(en ja ik heb héél veel Zwitsal spul, zwitsal is een klant van mijn vent en als kraamcadeau kregen we een mega doos (echt MEGA!) vol met allerlei spul :') ik kan geloof ik 6 kinderen voort met wat we nu hebben... en dan heb ik ook nog een mand vól met etos/natusan en dat soort spul :') )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')