inderdaad dat is de site!!! thanx!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!
Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.
[ afbeelding ]
Haha, die had ik ook gezien, maar is gelukkig van een heel ander merk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!
Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.
Ja precies, Mexx koop ik wel in de uitverkoop en dan is t erg leuk geprijsd, maar dan zal ik ook wel het beeld van vroeger nog in mn hoofd hebben ofzo dat toen duur wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
Ook mijn vaste winkels.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is(hema en H&M naturally
)
Ik ben inderdaad voor hem nu wel duurder uit. De meisjes hema collectie is echt veel groter tot maatje 92.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
In de officiële winkel is het ook een stuk duurderquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig!<3
Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzoValt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In de officiële winkel is het ook een stuk duurder.
H&M is mijn vaste favoriet, Hema had hij veel van maar van de huidige collectie vind ik letterlijk niks leuk,wat Dpam dingen.Soms vis ik eens een leuk broekje bij de Wibra vandaan zonder frutsels erop, en toevallig heeft hij momenteel 1 Zeeman broek en shirt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen.
Leuk jurkje! Maar wat voor kleur is dat nou, roze?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Klopt jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 08:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh ja Moonkids![]()
![]()
![]()
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Tan het volgende:
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij![]()
http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean'
Ja, ik ben ook steeds op zoek naar rood, dat staat zo vrolijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |