abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87579468
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.
Oeh, een groene zou ik meteen hebben gekocht!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87579655
Die trui is leuk, Poppejans (ik heb hem voor David besteld) met deze broek

en deze laarzen:

pi_87579981
Leuk Lily! lekker stoer <3

Ik vind sommige dingen van die H&M meuk wel erg leuk, andere dingen wat minder geslaagd.
Dat ene broekje wat Keshet zegt vind ik leuk omdat ik aan Oeke moest denken die zo'n visserbroek-ding voor Ko wilde :D Het doet me een klein beetje daar aan denken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87580156
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14,95 (2 kleuren)
Wolfbroekje!

Ik vind het spijkerjurkje en het harembroekje allebei geweldig! Maar ik ga echt niks kopen. Echt niet. Heus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87580191
Die "grappige" dingen koop ik zelden. Heel af en toe vind ik ze wel leuk (zoals die trui) maar meestal houd ik van basic.
Dit shirt heeft David ook en dat staat hem geweldig!

Voor mijn oudste had ik deze besteld. Staat hem weer leuk!

pi_87582570
Oh wat een leuke dingen voor David Lily, echt alles daarvan zou ik Wolf zo aantrekken, die zwart rood gestreepte ook. De langere haartjes van David vind ik dus ook geweldig, die laat ik Wolf ook groeien.

Dat broekje heb ik in die kleur nog niet gehad Claudia, dus best een goede reden om er misschien weer eentje aan te schaffen :D

En dat harembroekje zou ik echt meteen kopen als ik een meisje had, wat een lief broekje O+
Wolf had trouwens 2 harembroekjes, mn moeder vond dat echt not done :D en kindermishandeling
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87582695
Ja! Ik laat M's haar ook groeien nav foto's van Lily's D2. M. heeft ook nu ook zwarte Clic laarsjes, via MP gekocht. Ze zijn zo ontzettend stoer, M. vindt ze ook helemaal geweldig.
pi_87583051
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef huuphuup het volgende:
Dat ene broekje wat Keshet zegt vind ik leuk omdat ik aan Oeke moest denken die zo'n visserbroek-ding voor Ko wilde :D Het doet me een klein beetje daar aan denken.
:D Ik zag dat broekje en ik was meteen verliefd. Als ik die knopen er nou afhaal en er stoere jongensknopen opzet? Dat kan toch best?
PS. ik wilde een vissersbroek voor mezelf maar dan moet ik eerst 8 kilo afvallen en dat lukt maar niet want ik heb er geen ruggegraat voor. :@ ;)

Lily, leuke dingen heb je gekocht zeg! :Y

En Schaap, wat is hij stoer! dat hij dat gewoon gedaan heeft. Echte (papa)liefde. O+

In Spanje heb ik veel kleine jongetjes gezien in de kunst/kraakwereld met een soort stoer matje.
Klinkt altijd zo fout, matje en ik denk ook niet dat Ko het zou kunnen hebben met zijn blonde slappe haartjes. Maar ik wilde altijd mijn toekomstige zoon zo'n kapsel knippen. :D

Claudia, dat truitje van Ivan zag er inderdaad heerlijk uit vandaag. Maar blauw is niet Ko zijn kleur. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:59:51 #109
5428 crew  miss_sly
pi_87583133
Ik vind zo'n harembroekje best leuk, maar volgens mij is het helemaal niet fijn als je lekker aan het klimmen en klauteren en rennen en kruipen bent en zit dat lage kruis de hele tijd in de weg.

lily die laarsjes zijn echt gaaf, mooi stoer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87583375
Ja, denk je, Miss?
Ik vind het er helemaal niet zo laag uitzien.
Ko heeft ook een ander harembroekje gehad en dat viel ook reuze mee. Dat vond ik alleen niet zo lek. Het had voornamelijk veel ruimte om de billen en niet tot de knieen.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:08:31 #111
5428 crew  miss_sly
pi_87583468
Ruimte rond de billen kan natuurlijk prima :Y
maar een kruis dat ergens bij je knieen hangt (dat hoort toch zo bij een harembroek?) lijkt me niet echt fijn als je aan het ontdekken bent.
Maar he, dat ben ik he, en het is heeeeel lang geleden dat ik een klein meisje was enzo :P
pi_87583659
Neehoor, niet altijd:

En als je goed naar het plaatje kijkt zit het kruis iets hoger dan de knieen, volgens mij.
pi_87583757
oh ik vind het kruis bij dit broekje niet zo gek laag zitten eigk, ik zou het ook niet direct als een harembroek bestempelen eerlijk gezegd haha :D

En Oeks ohja! :D dat was het, jij wilde zo'n vissersbroek :D
nouja met andere knopen kan ie zeker ook wel voor een jongen :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87585696
Ik vind het broekje op dat kindje ook helemaal niet op een harembroekje lijken, meer op een baggy trainingsbroek maar dan met een elegante twist. Met andere knopen erin is het ook een heel leuke broek voor een jongen!
pi_87586005
Hij heeft wel wat weg van dat broekje van DPAM dat Ko ook heeft, zo met die knoopjes aan de voorkant.
pi_87586354
Dat broekje Bodpa, daar past Ko maar niet in. }:| En het is een zomerbroekje. }:|
Ik vind dat mijn zoon zulke mooie lange benen heeft, maar al die broekjes maat 80 blijven maar te lang.
Maillootje kopen dan maar. :)

Ik denk dat ik dat broekje ga kopen. Even op de site kijken of hij gevoerd is.
pi_87586830
Hij is hier ook nog te lang hoor. En er moest knoopsgatenelastiek in, anders zakt ie sowieso acuut richting het Zuiden.
pi_87588029
M. is ook zo smalletjes he? O+
Ko ook best. Dat verklaart volgens mij meteen waarom hij sommige broeken maat 74 nog aanpast. :D
Als hij nou niet al teveel groeit kan hij het in de lente misschien nog aan...
pi_87600649
Ik vind zo'n harembroek eigenlijk echt afschuwelijk :@

Ik was gisteren bij een vriendin en die zei dat de Zara in Hilversum ook een babyafdeling had.

Wat heb ik dus vanmorgen gedaan.....
Dyon meegenomen en naar Hsum gereden voor het jasje, ze hadden hm toevallig nog precies in de goede maat!

pi_87601022
Erg leuke jas Meimeltje, leuk dat de binnenkant van de jas is gevoerd met kleur, zo is het niet helemaal zo grijs met die mouwtjes een stukje omgeslagen.
Hij kan hem vast meteen proberen, het is echt koud ineens vandaag!
pi_87601256
Ik heb zelf sinds deze week ook een winterjas aan en de kids ook, zomerjassen in de was gegooid en daarna opruimen maar.
Dyon had al 2 jasjes, maar de één vond ik niet echt leuk (vorig jaar voor een paar euro als reservejasje gekocht) en de ander die zat zo stug, zat hij echt opgepropt in.

Gelukkig passen zn sjaal enzo die ik voor bij zn andere jas gekocht had hier ook bij (donkergrijs).
En deze keer was papa het ermee eens dat hij echt een ander jasje moest hebben :P

Hebben we Wolf al in zn nieuwe jas gezien?
pi_87601479
Leuke jas Meimeltje! Ik kom er maar niet toe om naar de Zara te gaan. Wil daar ook echt een winterjas voor Daan kopen, zulke gave jassen maar moet helemaal naar Rotterdam en dat lijkt er maar niet van te komen :(
pi_87601781
Dan kom je de eerste week van nov ook naar Rotterdam :P Ik ben nog steeds van plan dan te gaan, wil die Primark nu wel eens een keer zien! Eerste week van nov ben ik lekker weekje vrij en gaat de oudste voor het eerst naar school. Die donderdag gaat hij als het goed is de hele dag, dan kan ik met Dyon naar Rdam ;)
pi_87602902
Volgens mij is dat die donderdag dat ik naar de Jonge gezinnenbeurs zou gaan (4 nov toch?) anders had 't wel leuk geweest idd. Moet trouwens eerst nog zien of ik vrij kan nemen die donderdag want het is nogal een hectische periode momenteel.
pi_87603568
Ja dat is 4 nov.
Jammer idd, dan ben je dus juist bij ons in de buurt ;) Ma, di en woe heeft de oudste wenochtenden op school, dus moet ik hm al om 12 uur ophalen. Vind ik te veel gehaast om dan naar Rdam te gaan.
pi_87603834
Leuke jas Meimeltje. Lekker Beatles-achtig. O+

Ik kreeg trouwens van iemand een tip, dat de schoentjes bij de Zara leuk en niet te duur waren. :)

-O- Kobus past trouwens het oranje-bruine gestreepte truitje niet. Te klein. -O-
Gaat in de kast voor de volgende. Waarom stond er nou peutermaten op die doos? }:|
pi_87604939
Wat jammer Oeke! Dat was juist 1 van de leukere dingen

Wolf is vandaag retro

en voor het eerst naar buiten met de winterjas aan en bij gebrek aan H&M gebreide flapjes muts (wachten op bestelling) maar effe een bontmutsje opgezet
pi_87604962
De jas is leuk, Meimeltje :)

en kijk Wolf nu ingepakt O+
pi_87605068
Leuke jas Wolf!! En die bontmuts :D
Die slofjes zien er ook heerlijk uit!!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:30:23 #130
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87605187
Whahaha Wolf, zo koud is het toch nog niet vent :D O+ .

Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had. O+
pi_87605251
Wat leuk dat blauwe truitje van Wolf! Staat goed bij zijn ogen. O+
En wat is hij ingepakt! :D
Hij kijkt er wel lekker guitig bij. :)
pi_87605642
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:

Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had. O+
:Y Dat truitje heb ik uit een berg met kleertjes op de Noordermarkt in Amsterdam, elke keer als we in Adam zijn graai ik er weer tussen maar helaas kan ik er niks leuks meer tussen vinden. Maar 2 euro per kledingstuk
Het is donkergroen trouwens, lijkt beetje blauwig door de flits denk ik

Had me beetje vergist in het weer :') het was binnen zo koud maar buiten viel het mee dus gauw de wantjes en muts weer afgedaan tijdens wandelen.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:44:05 #133
5428 crew  miss_sly
pi_87607012
Wij hebben net bij Hema een winterjasje gekocht. Ik zie hem neit online, maar het is zo'n gewatteerde met elastiek aan de mouwen enzo, met capuchon. paars met limegroene voering :D Hij staat haar echt heel leuk! En eindleijk de spijkerlegging van Hema in haar maat gevonden en schaap pakte nog een gebreid jurkje uit het rek dat mee moest :)

Dat truitje van Wolf is leuk, Poppejans O+ maar idd, hij is erg warm ingepakt op die tweede foto :o ik vond het nogal meevallen buiten qua temperatuur.
pi_87607097
Volgens mij weet ik welke je bedoelt Miss, heb k die vandaag gezien, leuk!

Wolf O+

nou hier was het dus vanmiddag wel écht koud zeg :X het dorpje waar wij even een stukje waren gaan lopen stond op de tocht denk ik ofzo :') en dikke winterjas en voetenzak hadden geen luxe geweest... Daar hadden wij ons dan weer in vergist haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87607286
Owja een voetenzak, die kunnen we natuurlijk ook wel tevoorschijn halen!

Nu moet er natuurlijk ook een foto van Senna in nieuw jasje komen he! ;)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:02:53 #136
5428 crew  miss_sly
pi_87607525
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken. He tis echter nogal lastig bij onze dame, want die zit/staat niet stil. Ze had gisteren een spijkertuinrokje aan dat ik van Kleurdoos overgenomen heb, en dat stond zo schetig, dus dat wilde ik ook op de foto hebben, maar ik heb van de 20 foto's volgens mij niet een onbewogen foto :')

Ik zal zo eens checken :)

Voetenzak hoeft van mij niet zo nodig, maar we moeten wel ook een dekentje meenemen in het vervolg. Senna loopt het grootste deel, maar wil wel in de buggy als ze moe is. En dan valt ze natuurlijk in slaap. En dan is het toch wel al koud.
pi_87607560
Ow een bewogen foto is ook goed hoor, beetje actie foto kan geen kwaad ;)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:17:34 #138
5428 crew  miss_sly
pi_87607932
het jasje

en het rokje van KD. nog wat te groot, net als de romper, maar het kan best al :P
pi_87608016
leuk miss :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87608017
Spijkerjurkje O+

En paars staat haar ook goed!!
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:49:29 #141
5428 crew  miss_sly
pi_87608898
Bewogen foto's dus :)
ik vind paars haar idd goed staan, ik heb ook best wel wat paars in de kast, heb ik gemerkt :D

Voorlopig heeft ze op zich wel genoeg, hoewel ik nog wel even een leuk setje sjaal/muts/wantjes wil kopen voor bij de jas natuurlijk :Y
pi_87618556
Paars staat haar idd goed, Miss. En dat jasje is leuk!

Lente heeft laarsjes! En dat was nog niet zo makkelijk... Ik had me voorgenomen om niet in het 'alleen dure schoenen zijn goed-argument' te tuinen. Dus ben ik netjes begonnen bij de Schoenenreus, toen naar van Haren en vervolgens naar Shoe Time. Maar ze hadden haar maatje nergens. Ze begonnen overal pas vanaf maat 22. -O-

Behalve bij de Dolcis dus. En daar hadden ze dan ook precies wat ik zocht. Voor 65,-, dat dan weer wel. :X Nils versleet me voor gek.

Maar ze zijn wel leuk! *O*

En omdat ik toch bezig was... O+

pi_87618633
Ohw wat een leuke laarsjes Ssserpente! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87618737
leuk zeg die laarsjes Ssserpente! O+ O+ *O*

Bij scapino ben ik geslaagd voor mt 20, maar het is idd niet heel veel het aanbod in onder-maat-22. en het moet ook nog maar net je smaak zijn wat er te krijgen is enzo :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:40:55 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87618823
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:

Moonkids :Y die heeft dergelijke retrokleding O+
pi_87619441
Moonkids O+

Pepijn heeft daar zo'n geweldige knalrode tuinbroek met gele stiksels van.
pi_87624772
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Moonkids :Y die heeft dergelijke retrokleding O+
Oeh ja Moonkids O+ O+ O+
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
pi_87627022
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
leuk zeg die laarsjes Ssserpente! O+ O+ *O*

Bij scapino ben ik geslaagd voor mt 20, maar het is idd niet heel veel het aanbod in onder-maat-22. en het moet ook nog maar net je smaak zijn wat er te krijgen is enzo :{
Precies. Ze hadden bij Schoenenreus welgeteld 1 paar in Lente d'r maat. Ze vielen me niet eens heel erg tegen, maar ze waren glimmend paars. En dat ben ik toch wel snel beu, denk ik. Sterker nog, ik denk dat ik ze van de ene op de andere dag ineens helemaal niets meer zou vinden. Ze waren precies op m'n grens wel - niet leuk, zeg maar, :')

Scapino heb ik niet aan gedacht, ligt bij ons niet in het centrum. Volgende keer eens naar toe. Jammer wel, want ze hadden tot vandaag echt een supergoeie actie, zag ik.

zondag 17 oktober 2010 @ 12:00:01 #149
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87627592
sserpente leuk die schoenen, de regenlaarsjes zijn hier ook favoriet.

Ik heb gister de h&m "uggs" met pompommetjes binnen. Ik maak straks ff een foto van jas en schoenen in actie. Ik twijfelde wel heel erg vind ze ergens groot/grof.

Ben meer van de precies passende/aansluitende schoenen(ik laat straks wel zien wat ik bedoel :D )

wolf heeeerlijk ingepakt!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:08:05 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87629601
aah die laarsjes zijn leuk SSSerpente!! en idd weinig keus in die minimaatjes; ik had laatst een site gevonden waar ze samplesale ofzo van Shoesme hadden en dan laarsjes voor de helft...en die waren wel leuk! maar nu kan ik die site dus niet meer vinden...
van de week met Evie bij een kledingwinkel laarsjes aangeschoven en die waren echt veeeeeel te groot (mt 20), denk dat ze nu beschikt over een hele bescheiden maat 18...
ga straks nog eens verder speuren naar die schoenenwinkel...

Wolf wat zie je dr weer 'Wolfs' uit ;) leuk dat retostijltje Poppejans!

en aaaaaah Senna heeft ook een nieuwe jas! staat haar mooi MissSly. ik Heb die ook in handen gehad, maar vriendlief vond hem voor Evie helemaal niets... maar hij staat Senna zooo leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87630637
Hier volgens mij, BJ. :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:25:33 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87638044
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Ssserpente het volgende:
Hier volgens mij, BJ. :)
inderdaad dat is de site!!! thanx!
ik ga Evie voor dr verjaardag laarsjes bestellen; in mt 19... ga ze zo bestellen...
O+ O+ O+
zal straks de foto spammen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:39:30 #153
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87645034
dames, ben op zoek naar een feestjurkje (ook beetje mp) maar noem eens merknamen die veel leuke jurkjes hebben. mexx/hema/name it etc zijn meestal stoer.

Ben nu een beetje aan het kijken op barbara farber en jottum, zijn er meerdere?
pi_87645531
www.dejurkjes.nl

Geweldige jurkjes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:40:12 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87648664
Jurkjes! O+

zondag 17 oktober 2010 @ 21:59:28 #156
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87649939
jurkjes heeft inderdaad leuke! Alleen hebben wij een gewoon familiefeestje.. en dit vind ik toch net wat gelegenheidsachtig.

Misschien een jottum/bb jurkje ff kijken wat h&m etc etc heeft.. of een rokje en bolero..
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:29:49 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87652101
Tegenwoordig heb je ook S&D (Salty Dog) Le Chic. Die hebben ook hele schattige maar toch stoere jurkjes. Ze verkopen het oa bij Kleertjes.com

Mim-pi heeft ook leuke jurkjes trouwens!
pi_87662992
He, ik heb zo'n leuk merk voor Huup gevonden, maar ik kan geen plaatjes loskrijgen uit diverse sites. }:|
Te goed beschermd.
Dan maar zo: We love Paris by Bobo Choses!

Oh, dit plaatje doet het wel. Vind ik dan wel niet zo leuk als dat jurkje maar toch.

Sorry Huup, wel een beetje duur. :@
pi_87667654
Leuk, idd, Oek!

Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.

maandag 18 oktober 2010 @ 13:18:54 #160
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87669270
Inderdaad leuk Oeke!

Dit is het jurkje wat je bedoelde:
A grand adventure has begun.
pi_87682148
Ik ben helemaal weg van benetton en mijn moeder schaamt zich er heel erg voor volgens mij. _O- _O-
Maar het is gewoon heel goed spul en redelijk goedkoop..
De dikke truien zijn rond de 10 euro, de leggings/voetbroekjes per stuk 6 euro.(voor baby's)
Shirtjes rond de 7,90 of 9,90 en het is echt fijn spul. :Y
En ze hebben ook leuke jurkjes :) :Y
pi_87682346
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!

Behalve deze legging dan. Dat is by far wel een van de lelijkste dingen dingen die ik ooit heb gezien.

[ afbeelding ]
:D _O-

Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig! :D <3

Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzo :? Valt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87682398
Ik vind Benetton ook erg leuk. Lente had vandaag toevallig een setje aan uit Italie. Ik hou vooral van de Benettonkleurtjes. O+
pi_87682509
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, idd, Oek!

Haha, die had ik ook gezien, maar is gelukkig van een heel ander merk! :r

Ik vind Benetton eigenlijk ook wel leuk, voor mezelf haal ik er soms leuke dingen vandaan. Maar ik wist helemaal niet dat ze ook een kinderlijn hadden. :D
pi_87682523
Ik heb Amélie heeft van mn lieve vriendinnetje vandaag een setje wantjes gekregen en een primark jurkje. Echt zó leuk O+ het zijn die rood-met-witte stippen wanten van Hema en het jurkje is bruinig met roze in brede strepen met zakjes erop. Zal eens kijken of ik een foto kan maken met de webcam ofzo, de camera zit al in B.'s koffer :') hij gaat in China ook kijken voor kleertjes, ik ben benieuwd! :D op zich is er in Beijing genoeg te vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87683308
Hehehe omdat het toen ik jonger was een stuk duurder was en je echt een showoff was met benetton.
Om maar te laten zien dat je zelfs je simpele truitjes daar koopt zeg maar.

Het was vroeger ook duur. Maar dat is het dus al een poosje niet meer.
Bij de V&D (en Bijenkorf) haal ik er vaak shirtjes weg voor de helft van de prijs.
Ze hebben daar ook een deel van de baby en toddler collectie :)
pi_87683408
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87683675
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Net ls mexx, haal het gewoon in de uitverkoop dan is het spotgoedkoop spul.
Ja precies, Mexx koop ik wel in de uitverkoop en dan is t erg leuk geprijsd, maar dan zal ik ook wel het beeld van vroeger nog in mn hoofd hebben ofzo dat toen duur was :D

Dat van V&D wist ik, ik ben er al 100 keer heel hard langs gelopen om maar niet te gaan kijken :') hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87683849
ik vind mexx stom, voor jongetjes iig
en te duur voor wat het was. een best saai vestje voor 30euro vind ik te duur voor een baby. voor meisjes vind k t wel leuk
pi_87684551
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen. :D
pi_87684769
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is :D (hema en H&M naturally :P )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87684821
Voor jongens? Nergens }:|

Echt belachelijk gewoon hoe saai jongens kleding is :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87684839
ik heb heel veel name it voor floris
en verder hema, h&m en verder waar ik tegenaan loop :P
pi_87684846
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
Voor jongens vind ik het ook minder ja. Ik zou voor jongens geloof ik bij hele andere zaken/merken uikomen dan nu voor mn meisjes. Ik heb ook maar een heel beperkt beeld van wat er te krijgen is :D (hema en H&M naturally :P )
Ook mijn vaste winkels.
pi_87684874
ik hou wel van saaie kleding denk ik haha
pi_87684935
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87685040
Wooden Buttons heeft leuke jumpsuits maar hun shirts zijn om te huilen met teksten als geschikt of ongeschikt.

Design Heroes of lipfish hebben leuke applicaties maar duuhuur!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87685097

jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87685712
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja Name It vind ik wel leuke dingen hebben voor jongens ja, daar zou ik ook wel kunnen slagen denk ik. Maar ik geloof wel dat ik voor een jongen duurdere dingen zou kopen. Omdat je dan bijvoorbeeld wat er op dat moment bij de H&M/Hema ligt niet zo vindt, maar van Wooden Buttons (ik noem maar wat) wel leuk ofzo.
Zoiets.
Ik ben inderdaad voor hem nu wel duurder uit. De meisjes hema collectie is echt veel groter tot maatje 92.
Daarna winnen de jongens wel weer veel terrein :) H&M heeft nu nog precies hetzelfde als 3 jaar terug :')
Ik kan geen hippe tijgetje, pooh of snoopy meer zien :'( Mexx is gevalletje uitverkoop.
Benetton is gewoon heerlijk maar na de baby maten ook weer vooral meisjes helaas :Y
Name it heeft wel weer veel collectie variatie maar vind ik ook met veel dingen duur :@
pi_87685921
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Zoiets.
dat heb ik dus ook
ach floris heeft genoeg kleding, dus ergens maar goed dat t een jongen is...
weet niet hoeveel k zou hebben als ie een meisje was

hehe dat geschikt/ongeschikt shirt heeft floris.
had mn zus gekregen van iemand waarvan de vriend in t leger zit.
ik trek m vooral aaan, omdat de kleur m zo leuk staat :D (heel helder blauw)
zou m zelf niet kopen
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:53:58 #181
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_87691761
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D _O-

Oeks wat leuk!!
Ik zag die piratentrui van marc jacobs maar dan voor kleine meisjes, geweldig! :D <3

Pvoesss waarom schaamt je moeder zich voor benetton? Ik vind het geen rare kleding verder ofzo :? Valt me mee trouwens die prijzen! Ik had eerlijk gezegd ook in mn hoofd zitten dat het duurder is.
In de officiële winkel is het ook een stuk duurder :X.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:54:28 #182
14746 k_i_m
pi_87691789
Ik vind de Mexx trouwens geen reet meer aan na maat 86 -O-.
In my life
Why do I smile
pi_87691926
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

In de officiële winkel is het ook een stuk duurder :X.
:o
maar wat hangt er bij V&D enzo dan? Is dat oude collectie? Of heeft pvoesss het over sale-prijzen?
Niet dat het uitmaakt voor mij verder :+ ik kan voorlopig toch niets kopen :')

Trouwens, het zijn weer babyweken bij Wibra, voor al wie goedkoop lakentjes en andere meuk enzo in willen slaan. Ik zag ook voedingsbh's erin staan voor 3,99 tot 95E gaan ze. Maar das hier verder niet zo ontopic :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:00:55 #184
14746 k_i_m
pi_87692170
Bij de V&D hier is het een klein gedeelte van een recente collectie. Veel shirtjes idd, en verder overal 1 of 2 modellen van (jas, broek, rok) die volgens mij ook al weer een stuk prijziger zijn dan de shirtjes.
In my life
Why do I smile
pi_87693616
Ik heb dit vandaag in de officiele benetton winkel gehaald voor die prijzen..
Maar het begint heel goedkoop en het gaat zeker ook duurder.
Ze hebben vesten van 14,95 en ze hebben de iets hippere vesten dan voor bijv 30. :+
Maar dan moet dat ook net je smaak zijn. :Y
Jassen zijn trouwens niet heel erg duur. rond de 40 euro waren er al jassen, en dan de luxere modellen weer iets duurder :Y Maar haar name it jas was ook zo duur. En bijc bij de V&D ben je voor een slaapzakjas dat ook al kwijt.
pi_87695106
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes kleertjes zijn inderdaad veel leuker daar. Ik heb geen flauw idee waar je leuk jongens spul zou moeten halen. :D
H&M is mijn vaste favoriet, Hema had hij veel van maar van de huidige collectie vind ik letterlijk niks leuk,wat Dpam dingen.Soms vis ik eens een leuk broekje bij de Wibra vandaan zonder frutsels erop, en toevallig heeft hij momenteel 1 Zeeman broek en shirt.
Maar een H&M winkel kan ik altijd binnenlopen en zo 5 dingen aanwijzen die hij heeft :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:03:55 #187
14746 k_i_m
pi_87695573
Dan heb ik vast een hele hippe smaak, want het vest dat wij gekocht hebben was over de 60 euro ;(.
In my life
Why do I smile
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:04:28 #188
14746 k_i_m
pi_87695604
Die hebben ze ook niet bij de V&D hangen, zag ik.
In my life
Why do I smile
pi_87701860
Hier ook wel af en toe Benetton kleding, maar ook hier zijn we meestal duurder uit.
Alleen bij de kleinste babymaatjes heb je wel goedkopere dingen ertussen zitten. Effen shirtjes voor bijv. 9,90.
Bloesjes beginnen vanaf 16,90 volgens mij en de wat leukere vestjes zijn meestal wel minmaal 30,-. Broeken weet ik niet meer, maar die vind ik daar sowieso te duur :P

Ik heb dus echt geen probleem met het kopen van jongenskleding. Alhoewel je voor meisjes veel meer keus hebt hebben ze hier echt zat in de kast (en ook leuke dingen nvind ik zelf ;)).
Net als Sonnetje zou ik voor meisjes volgens mij echt veeeel te veel in de kast hebben hangen, aangezien ze nu al ruim voeldoende hebben.
pi_87703029
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

jurkje dat mn vriendinnetje kocht voor Amélie <3 krijg de kleurtjes er niet helemaal goed op, donker en flits enzo maar och.
Leuk jurkje! Maar wat voor kleur is dat nou, roze?

Ik heb maar eens een foto gemaakt van het fijne vestje dat nu fungeert als tussenjasje (van het gekregen jasje is de rits stukgegaan ;( ):

O+
pi_87703056
Ik heb trouwens voor het eerst shirts van de Hema gekocht in maat 86/92. Ik dacht dat ze veel groter zouden zijn dan 86, maar dat is niet het geval! Ze zijn even groot, alleen zitten er geen knoopjes op de schouder.
pi_87703070
Oehh dat ziet er heerlijk zacht uit Claudia!!
Blauw staat Ivan ook erg goed.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:38:20 #193
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87703236
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij :Y

http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean' :9
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:40:14 #194
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87703296
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 08:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oeh ja Moonkids O+ O+ O+
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
Klopt ja :Y En hij heeft ook een bruine egale met shirt en vestje, heul erg retro :o

Vandaag heeft hij een pak aan van Snoozy, zou zo uit de jaren 70 kunnen stammen, ik maak straks wel een foto als hij wakker is :)
pi_87703366
Moonkids O+
Dat truitje is super cute Poppejans, zoiets wil ik ook wel voor Niels!!

Oh, wat staat dat jasje Ivan goed! O+ Die kleur is voor hem gemaakt! Niels heeft dezelfde en het is zo'n knuffelig zacht stofje! Wat zonde dat de rits van het gekregen jasje nu al kapot is gegaan ;(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87703536
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
pi_87703601
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Tan het volgende:
Weet niet of jullie deze link al kennen? Sommige jurkjes zijn helemaal over de top, maar er zijn echt hele mooie en betaalbare bij :Y

http://www.americandreamgirl.nl/index.php En dan vooral de afdeling 'Bonnie Jean' :9
Ik vind het vrijwel allemaal over the top. Dit was wel leuk geweest zonder strikjes en tulle:

pi_87703658
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat je leven als jongensmoeder er wel makkelijker op wordt als blauw goed staat bij je kind. Het merendeel van de kleding is er in blauw en groen. Rood kom ik bijvoorbeeld maar weinig tegen.
Ja, ik ben ook steeds op zoek naar rood, dat staat zo vrolijk :)
Maar dit vestje is wel een zeldzame kleur blauw voor kleertjes, de meeste jongenskleertjes zijn of licht of heel donker blauw.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87703873
Oh Mart heeft best veel rood qua shirts enzo.
Ik vind het dan wel weer heel moeilijk leuke truien te scooren. Die ook een beetje betaalbaar zijn.
En de hema, kijk ik al vaak niet eens meer.
pi_87704009
toevallig foto's van het kamertje gemaakt, en even de commode en de kast met deuren open op de foto gezet :@

De grote kast is alleen maat 62 :X en de commode is rijen dik tot maat 92 ofzo :') :X

(en ja ik heb héél veel Zwitsal spul, zwitsal is een klant van mijn vent en als kraamcadeau kregen we een mega doos (echt MEGA!) vol met allerlei spul :') ik kan geloof ik 6 kinderen voort met wat we nu hebben... en dan heb ik ook nog een mand vól met etos/natusan en dat soort spul :') )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')