abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87603834
Leuke jas Meimeltje. Lekker Beatles-achtig. O+

Ik kreeg trouwens van iemand een tip, dat de schoentjes bij de Zara leuk en niet te duur waren. :)

-O- Kobus past trouwens het oranje-bruine gestreepte truitje niet. Te klein. -O-
Gaat in de kast voor de volgende. Waarom stond er nou peutermaten op die doos? }:|
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87604939
Wat jammer Oeke! Dat was juist 1 van de leukere dingen

Wolf is vandaag retro

en voor het eerst naar buiten met de winterjas aan en bij gebrek aan H&M gebreide flapjes muts (wachten op bestelling) maar effe een bontmutsje opgezet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87604962
De jas is leuk, Meimeltje :)

en kijk Wolf nu ingepakt O+
pi_87605068
Leuke jas Wolf!! En die bontmuts :D
Die slofjes zien er ook heerlijk uit!!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:30:23 #130
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87605187
Whahaha Wolf, zo koud is het toch nog niet vent :D O+ .

Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had. O+
pi_87605251
Wat leuk dat blauwe truitje van Wolf! Staat goed bij zijn ogen. O+
En wat is hij ingepakt! :D
Hij kijkt er wel lekker guitig bij. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87605642
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:

Dat truitje is zeker echt oud hè? Die kleertjes zou ik mijn zoon direct aandoen, als ik ze had. O+
:Y Dat truitje heb ik uit een berg met kleertjes op de Noordermarkt in Amsterdam, elke keer als we in Adam zijn graai ik er weer tussen maar helaas kan ik er niks leuks meer tussen vinden. Maar 2 euro per kledingstuk
Het is donkergroen trouwens, lijkt beetje blauwig door de flits denk ik

Had me beetje vergist in het weer :') het was binnen zo koud maar buiten viel het mee dus gauw de wantjes en muts weer afgedaan tijdens wandelen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:44:05 #133
5428 crew  miss_sly
pi_87607012
Wij hebben net bij Hema een winterjasje gekocht. Ik zie hem neit online, maar het is zo'n gewatteerde met elastiek aan de mouwen enzo, met capuchon. paars met limegroene voering :D Hij staat haar echt heel leuk! En eindleijk de spijkerlegging van Hema in haar maat gevonden en schaap pakte nog een gebreid jurkje uit het rek dat mee moest :)

Dat truitje van Wolf is leuk, Poppejans O+ maar idd, hij is erg warm ingepakt op die tweede foto :o ik vond het nogal meevallen buiten qua temperatuur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87607097
Volgens mij weet ik welke je bedoelt Miss, heb k die vandaag gezien, leuk!

Wolf O+

nou hier was het dus vanmiddag wel écht koud zeg :X het dorpje waar wij even een stukje waren gaan lopen stond op de tocht denk ik ofzo :') en dikke winterjas en voetenzak hadden geen luxe geweest... Daar hadden wij ons dan weer in vergist haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87607286
Owja een voetenzak, die kunnen we natuurlijk ook wel tevoorschijn halen!

Nu moet er natuurlijk ook een foto van Senna in nieuw jasje komen he! ;)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:02:53 #136
5428 crew  miss_sly
pi_87607525
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken. He tis echter nogal lastig bij onze dame, want die zit/staat niet stil. Ze had gisteren een spijkertuinrokje aan dat ik van Kleurdoos overgenomen heb, en dat stond zo schetig, dus dat wilde ik ook op de foto hebben, maar ik heb van de 20 foto's volgens mij niet een onbewogen foto :')

Ik zal zo eens checken :)

Voetenzak hoeft van mij niet zo nodig, maar we moeten wel ook een dekentje meenemen in het vervolg. Senna loopt het grootste deel, maar wil wel in de buggy als ze moe is. En dan valt ze natuurlijk in slaap. En dan is het toch wel al koud.
pi_87607560
Ow een bewogen foto is ook goed hoor, beetje actie foto kan geen kwaad ;)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:17:34 #138
5428 crew  miss_sly
pi_87607932
het jasje

en het rokje van KD. nog wat te groot, net als de romper, maar het kan best al :P
pi_87608016
leuk miss :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87608017
Spijkerjurkje O+

En paars staat haar ook goed!!
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:49:29 #141
5428 crew  miss_sly
pi_87608898
Bewogen foto's dus :)
ik vind paars haar idd goed staan, ik heb ook best wel wat paars in de kast, heb ik gemerkt :D

Voorlopig heeft ze op zich wel genoeg, hoewel ik nog wel even een leuk setje sjaal/muts/wantjes wil kopen voor bij de jas natuurlijk :Y
pi_87618556
Paars staat haar idd goed, Miss. En dat jasje is leuk!

Lente heeft laarsjes! En dat was nog niet zo makkelijk... Ik had me voorgenomen om niet in het 'alleen dure schoenen zijn goed-argument' te tuinen. Dus ben ik netjes begonnen bij de Schoenenreus, toen naar van Haren en vervolgens naar Shoe Time. Maar ze hadden haar maatje nergens. Ze begonnen overal pas vanaf maat 22. -O-

Behalve bij de Dolcis dus. En daar hadden ze dan ook precies wat ik zocht. Voor 65,-, dat dan weer wel. :X Nils versleet me voor gek.

Maar ze zijn wel leuk! *O*

En omdat ik toch bezig was... O+

pi_87618633
Ohw wat een leuke laarsjes Ssserpente! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87618737
leuk zeg die laarsjes Ssserpente! O+ O+ *O*

Bij scapino ben ik geslaagd voor mt 20, maar het is idd niet heel veel het aanbod in onder-maat-22. en het moet ook nog maar net je smaak zijn wat er te krijgen is enzo :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:40:55 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87618823
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Groofsken3 het volgende:

Moonkids :Y die heeft dergelijke retrokleding O+
pi_87619441
Moonkids O+

Pepijn heeft daar zo'n geweldige knalrode tuinbroek met gele stiksels van.
pi_87624772
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Moonkids :Y die heeft dergelijke retrokleding O+
Oeh ja Moonkids O+ O+ O+
Elyas heeft van die nieuwe grijs/rode lijn zo'n jumpsuit en bijpassend truitje/romper he?
Ik zag het laatst in het fototopic en ben helemaal jaloerssss.
Ik vind het zo enorm duur! Maar ik geef gewoon te veel geld uit aan kleertjes, als je 1x in de zoveel tind maar wat koop[t moet soms een duurdere aanschaf kunnen.
pi_87627022
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
leuk zeg die laarsjes Ssserpente! O+ O+ *O*

Bij scapino ben ik geslaagd voor mt 20, maar het is idd niet heel veel het aanbod in onder-maat-22. en het moet ook nog maar net je smaak zijn wat er te krijgen is enzo :{
Precies. Ze hadden bij Schoenenreus welgeteld 1 paar in Lente d'r maat. Ze vielen me niet eens heel erg tegen, maar ze waren glimmend paars. En dat ben ik toch wel snel beu, denk ik. Sterker nog, ik denk dat ik ze van de ene op de andere dag ineens helemaal niets meer zou vinden. Ze waren precies op m'n grens wel - niet leuk, zeg maar, :')

Scapino heb ik niet aan gedacht, ligt bij ons niet in het centrum. Volgende keer eens naar toe. Jammer wel, want ze hadden tot vandaag echt een supergoeie actie, zag ik.

zondag 17 oktober 2010 @ 12:00:01 #149
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_87627592
sserpente leuk die schoenen, de regenlaarsjes zijn hier ook favoriet.

Ik heb gister de h&m "uggs" met pompommetjes binnen. Ik maak straks ff een foto van jas en schoenen in actie. Ik twijfelde wel heel erg vind ze ergens groot/grof.

Ben meer van de precies passende/aansluitende schoenen(ik laat straks wel zien wat ik bedoel :D )

wolf heeeerlijk ingepakt!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:08:05 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87629601
aah die laarsjes zijn leuk SSSerpente!! en idd weinig keus in die minimaatjes; ik had laatst een site gevonden waar ze samplesale ofzo van Shoesme hadden en dan laarsjes voor de helft...en die waren wel leuk! maar nu kan ik die site dus niet meer vinden...
van de week met Evie bij een kledingwinkel laarsjes aangeschoven en die waren echt veeeeeel te groot (mt 20), denk dat ze nu beschikt over een hele bescheiden maat 18...
ga straks nog eens verder speuren naar die schoenenwinkel...

Wolf wat zie je dr weer 'Wolfs' uit ;) leuk dat retostijltje Poppejans!

en aaaaaah Senna heeft ook een nieuwe jas! staat haar mooi MissSly. ik Heb die ook in handen gehad, maar vriendlief vond hem voor Evie helemaal niets... maar hij staat Senna zooo leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')